ما همواره دوست داریم چه در سالن ورزشی و چه هنگامی که برای پیاده روی به پارک می رویم ظاهری آراسته و شیک داشته باشیم.مخصوصا مدل مو هنگام ورزش اهمیت زیادی دارد زیرا علاوه بر راحت بودن باید باعث برهم زدن تمرکز ما نیز نگردد.با آمدن فصل تابستان همه ما دوست داریم اندامی ایده آل داشته باشیم و این علاقه بیشتر از هر زمان دیگری است.اما موها همواره می توانند برای ما مشکل ساز باشند.ما در این مطلب مدل موهای آسان و ترند هنگام ورزش را برای شما جمع آوری کرده ایم :

1- راحت و پر انرژی ،مدل مو گوجه با روسری

بدون شک یکی از راحت ترین مدل ها هنگام ورزش ،مدل مو گوجه است.اما اگر بخواهیم به این مدل مو اکسسوری های ترند سال 2018 را اضافه کنیم چطور خواهد شد ؟ می توانید در این مدل مو بعد ار بستن موها یم روسری کوچک را به شکل پاپیون به دور موهای خود ببندید.مخصوصا هنگام انجام ورزش هایی مانند یوگا و پیلاتس این مدل مو می تواند بسیار مناسب باشد.

مدل موهای آسان و ترند هنگام ورزش !

همچنین بخوانید :نکاتی برای بازده بیشتر از تمرینات ورزشی !

2-هم شیک و هم ترند،مدل موهای نیمه بسته

اگر می خواهید موهای خود را به طور کامل نبندید این مدل مو می تواند انتخاب مناسبی باشد.البته در صورتی که شما دوست داشته باشید موهای خود را هنگام ورزش باز بگذارید.باز هم می توانید از اکسسوری های مو در سال 2018 یعنی کش های پهن و پارچه ای استفاده کنید.

مدل موهای آسان و ترند هنگام ورزش !

3-مدل موهای دم اسبی بافته شده

اگر شما طرفدار دو مدل مو بالا نبوده اید می توانید از این مدل مو که بسیاری از ورزشکاران به آن علاقه دارند استفاده کنید.مدل موهای دم اسبی بافته شده یکی از راحت ترین مدل هایی است که می توانید برای انجام ورزش هایی که نیاز به سرعت  سریع مانند تنیس، بسکتبال و والیبال را دارند استفاده کنید.البته باید اشاره کنیم که این مدل مو نیز در میان مدل موهای ترند سال 2018 جای دارند. برای مدل موهای دم اسبی بافته شده که جزو مدل موهای آسان وترند هنگام ورزش هستند فقط کافی است با یک کش موهای خود را ببندید و در ادامه می توانید نخ های رنگی را نیز به موهای خود اضافه کنید و سپس ببافید.

مدل موهای آسان و ترند هنگام ورزش !

4-بافت های تیغه ماهی

تقریبا همه با بافت های تیغه ماهی آشنا هستید.این مدل موها طرفدارن زیادی در دنیای ورزش دارند.و بسیار راحت هستند .علاوه بر آن جزو ترندهای سال 2018 نیز هستند.

مدل موهای آسان و ترند هنگام ورزش !

5-مدل موهای کوتاه

 یکی دیگر از مدل موهای آسان وترند هنگام ورزش و زندگی روزمره موهای کوتاه است که یکی از ترندهای سال 2018 نیز هست.

مدل موهای آسان و ترند هنگام ورزش !در ادامه بخوانید :

با مدل موهای ترند سال ۲۰۱۸ آشنا شوید !

ترند جدید در اکسسوری مو :استفاده ازگیره های ظریف و براق !

حقایقی که مدل موی شما در مورد شخصیت تان نمایان می کند!