همیشه شیک باشید !

دیگر زمان سایز معروف در زیبایی اندام یعنی (90-60-90) به پایان رسیده است.مد برای خانم هایی که اضافه وزن دارند به همراه تعاریف زیبایی اندام نیز تغییر کرده است. اگر شما نیز دارای اضافه وزن هستید و از آن رنج می برید در مرحله اول پیشنهاد ما به شما ورزش و رژیم غذایی است .اما شما با رعایت چند نکته ساده به راحتی می توانید اندام خود را زیباتر نشان دهید. در این مطلب نکات ساده ای را برای شما جمع آوری کرده ایم تا بتوانید زیباتر به نظر برسید :

1-گن های لاغری

اگر شما نیز دوست دارید پیراهن های ساده و چسبان بپوشید مانند بسیاری از افراد مشهور در جهان می توانید از گن ها ی لاغری استفاده کنید.گن ها بهترین و ارزانترین راه برای پنهان کردن چربی های اضافی شماست.با استفاده از یک گن مناسب می توانید در لباس های خود اندامی بی نقص داشته باشید.

2-استفاده از شلوارهای فاق بلند

اگر در ناحیه شکم مقدار کمی چربی دارید ،نگران نباشید.با استفاده از شلوارهای فاق بلند می توانید آن را پنهان کنید.استفاده از شلوارهای فاق بلند باعث می شود کمر شما باریک تر دیده شود.همچنین می توانید تی شرت یا شومیز خود را درون شلوار قرار دهید . بدین ترتیب شما لاغرتر و قد پاهای شما بلند تر دیده می شود.

3-استفاده از جوراب شلواری

زمانیکه قصد استفاده از دامن یا پیراهن های کوتاه را دارید و می خواهید پاهای شما لاغرتر دیده شود پیشنهاد ما به شما استفاده از جوراب شلواری های ساده و ضخیم است.بدین ترتیب پاهای شما لاغرتر و کشیده تر دیده می شود.

4-پلیورهای خود را درون شلوار قرار دهید.

همان طور که در بالا اشاره کردیم یکی از راههای لاغرتر نشان دادن کمر شما این است که لباس های خود را درون شلوار قرار دهید.با توجه به اینکه در فصل پاییز قرار داریم شما به راحتی می توانید پلیورهای خود را نیز درون شلوار قرار دهید.

5-از کمربند استفاد کنید.

بستن کمربند در ناحیه کمر باعث کوچک نشان دادن کمر شما می گردد.علاوه بر آن استفاده از کمربند باعث لاغر نشان دادن پاهای شما نیز می گردد.

6-کفش

اگر ساق پاهای پر دارید از کفش هایی که در قسمت مچ پا بسته می شوند استفاده نکنید. کفش هایی که در قسمت جلو کشیده تر هستند می توانند پاهای شما را کشیده تر نشان دهند. از کفش های که پاشنه های خیلی خیلی بلند دارند نیز استفاده نکنید زیرا می تواند تعادل شما را برهم بزند.

7-تاپ

زمانی که می خواهید از تاپ استفاده کنید سعی کنید از تاپ هایی با پارچه های لخت و به رنگ ساده استفاده کنید.و در لباس خود خوش اندام تر و زیباتر دیده شوید.

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید