کارگردان اعلام کرده است برای ساخت این مستند همکاری نزدیکی با خانواده توپاک دارد !

مستند توپاک به کارگردانی استیو مک کوئین ، کارگردان 12 سال بردگی، در حال ساخت مستندی رسمی از زندگی نامه رپر معروف سیاه پوست توپاک شاکور است.

به گزارش Deadline این فیلم با همکاری Amaru Entertainment (کمپانی که بوسیله مادر توپاک اداره می شود) و کمپانی White Horse pictures تولید خواهد شد، همچنین قرار است خاله توپاک به عنوان تهیه کننده به همراه سایر تهیه کنندگان نظیر Jayson Jackson و Nigel Sinclair در این مستند حضور داشته باشند.

در ادامه بخوانید » دو ستاره بزرگ بسکتبال یک ترک رپ با همکاری یکدیگر ساخته اند 

استیو مک کوئین می گوید : “من در سال 1993 در مدرسه فیلم سازی نیویورک درس می خواندم و کاملا تاثیر دنیای هیپ – هاپ را بیاد دارم در آن زمان از طریق دوستی با توپاک در ارتباط بودم ” او در ادامه گفت ” شاید فقط تعداد محدودی از توپاک این ستاره رپ درخشان تر بودند ، من به دنبال ارتباط نزدیک با خانواده او قصد داردم تا زوایای فاش نشده شخصیت و زندگی این مرد با استعداد را به نمایش بگذارم.

هنوز هیچ زمان مشخصی برای انتشار مستند توپاک به کارگردانی استیو مک کوئین مشخص نشده است.

همچنین ماه گذشته اولین تریلر مستند زندگی توپاک All Eyez on Me به کارگردانی Benny Bloom منتشر شد که در این فیلم Demetrius Shipp Jr نقش توپاک و Jamal Woolard نقش The Notorious B.I.G را ایفاء کرده اند.

در ادامه بخوانید : اولین ترک مشترک Faith Evans با The Notorious BIG بعد از مرگ او