مضرات سیگار الکترونیکی برای زنان !بسیاری از زنان جوان و باردار سیگارهای الکترونیکی را جایگزین ایمن تری برای سیگارهای معمولی می دانند و از آنها به عنوان جایگزین استفاده می کنند.اما استفاده از سیگارهای الکترونیکی می تواند بر باروری و نتایج حاملگی تأثیر منفی بگذارد! 

مضرات سیگار الکترونیکی برای زنان

متخصص زنان و زایمان دکتر بتول گورگن در مورد نتایج تازه کشف شده در مورد مضرات سیگار الکترونیکی برای زنان چنین بیان کرد :


در ادامه بخوانید :

مهم ترین مضرات ویپ چیست و چگونه می توان با آن ها مقابله کرد؟

مواد غذایی که زنان باید حتما مصرف کنند

تمیز کردن خانه به اندازه سیگار کشیدن خطرناک است !


طبق یک مطالعه جدید در دانشگاه کارولینای شمالی مشخص شده است که استفاده از سیگارهای الکترونیکی قبل از بارداری ، به میزان چشمگیری اتصال جنین لقاح یافته به رحم را مهار می کند.همچنین آزمایش بر روی موش ها نیز تکرار شد تا به تثبیت برسد.

همچنین مشخص شد که استفاده از سیگارهای الکترونیکی در دوران بارداری ، سلامت و متابولیسم فرزندان را تغییر می دهد.از این رو به شما توصیه می کنیم تا از سیگارهای الکترونیکی استفاده نکنید .زیرا این نوع سیگارها نیز باعث آسیب های جدی به سلامت به خصوص در زنان می شود.

مضرات سیگار الکترونیکی برای زنان

قبل و بعد …

این یافته ها باعث می شود که این باور در مورد اینکه سیگارهای الکترونیکی قبل و بعد از بارداری جایگزین مناسبی برای سیگارهای معمولی هستند تغییر کند. و نشان دهد که سیگارهای الکترونیکی نیز به اندازه سیگارهای معمولی خطرناک هستند و از کشیدن آن ها باید اجتناب کنیم.