مضرات پورن برای رابطه جنسی و زناشویی چیست؟ با معرفی 17 باور غلط درباره ی پورن با ما همراه باشید تا از تاثیرات منفی پورن بر رابطه زناشویی تان مطلع شوید.

یک زوج که در فیلم های مستهجن بازی می کنند گفته اند که رابطه ی جنسی طبیعی و شخصی شان با چیزی که در فیلم ها بازی می کنند خیلی متفاوت است.

آنها می گویند: “ممکن است رابطه ی جنسی در پورن هیجان انگیز باشد، اما رضایت بخش نیست. ما با هم ارتباط عاطفی عمیقی داریم و برای اینکه رابطه جنسی رضایت بخشی داشته باشیم به چیزی بیشتر از اقدامات سخت جنسی (hardcore) احتیاج داریم. ما به ارضای عاطفی نیاز داریم. ما همیشه بعد از فیلم برداری مشتاقیم به خانه برگردیم تا بتوانیم رابطه جنسی عاشقانه و شخصی مان را داشته باشیم.”



گذشته از اینکه پورن استار بودن یک زوج و استفاده از رابطه جنسی برای کسب درآمد خیلی عجیب است، بیاید به موضوع اصلی توجه کنیم. این زوج متوجه تمایز بین رابطه جنسی واقعی و ارضای عاطفی آن با رابطه ی جنسی در پورنو شده اند، اما مصرف کنندگان این فیلم های مستجهن که اکثرا هم مرد هستند، گاهی اصلا متوجه این تمایز نیستند!

سوال اصلی این است که مضرات پورن برای رابطه جنسی و زناشویی چیست؟ برای پاسخ به این سوال 17 باور غلطی که پورن به شما القا می کند را مطرح می کنیم، با ما همراه باشید. 

1. همه همیشه حریص هستند!

گاهی دیدن پورنوگرافی باعث می شود افراد به احساس گناه ناشی از میل جنسی شان غلبه کنند، اما بعضی افراد با دیدن این فیلم ها احساس می کنند که دیگران حتی بیشتر از او میل جنسی دارند و همیشه حریص و آماده ی برقراری رابطه هستند. آنها متوجه نمی شوند که پورنوگرافی فانتزی و خیالی است.

2. همه ی مردها عظیم الجثه اند!

پورن استارهای مرد بر اساس بزرگی آلت تناسلی شان انتخاب می شوند، آلت تناسلی آنها واقعا از میانگین جامعه بزرگتر است. اندازه ی آلت تناسلی پورن استار ها معیاری است که مردان خودشان را با آن مقایسه می کنند و این معیار به طور جدی به سمت عظیم الجثه بودن کشیده می شود! جای تعجب نیست که بسیاری از مردان شکایت دارند که  “بسیار کوچک” هستند.

از طرفی خانم ها هم شوهرهایشان را با چیزی که در فیلم می بینند مقایسه می کنند و این رضایت از رابطه جنسی را به شدت پایین می آورد. آنها متوجه نمی شوند که شوهرشان فردی نرمال است!

3. همه ی مردها نعوظی فوری دارند!

زن یک چشمک می کند و بوووم، مرد نعوظی کامل و محکم دارد!!! این داستان کلی پورنوگرافی است. اما می خواهید راز کوچک و کثیف آن را بدانید؟ رابطه ی جنسی در پورن آنقدر مصنوعی و بیگانه است که بسیاری از مردان در نعوظ با مشکل جدی مواجهه می شوند، حتی با وجود مصرف دارو!

بعضی از مردان جوان، نه همه ی آنها، می توانند به طور فوری نعوظ کامل داشته باشند، اما این اتفاق برای بعضی ها مخصوصا بعد از 40 سالگی کمتر رخ می دهد. نعوظ در مردان نیازمند آرامش و لمس ملایم، بازیگوش و عاشقانه دارد، اما پورن نیاز واقعی مردان به احساس تمام بدن و تحریک مستقیم را نادیده می گیرد.

4. نعوظ ها هرگز پژمرده نمی شوند!

بازیگران فیلم های مستهجن از لحظه نعوظ آلت تناسلی تا زمان انزال، سخت کار می کنند. برای مردان زیر 40 سال، این اتفاق می تواند رخ دهد. اما بعد از 40 سالگی، نعوظ ها دیگر فانتزی و خیالی نیستند، و اگر فرد دچار کمترین حواس پرتی شود، ممکن است نعوظ او در طول رابطه جنسی فروکش کند و برای محکم شدن مجدد نیاز به نوازش بیشتری دارد. شما هرگز این را در پورنو نمی بینید.

5. همه ی مردها تا ابد طاقت می آورند!

بازیگران پورنو هرگز دچار انزال زودرس نمی شوند. اما در دنیای واقعی، یک سوم مردان در هر سنی از آن رنج می برند! کنترل خوب انزال نیازمند لمس های آهسته و بازیگوشانه در تمام بدن است و این برعکس رابطه جنسی عجولانه، مکانیکی و متمرکز بر آلت تناسلی در پورن است. وقتی مردان سعی می کنند مانند چیزی که در پورنو می بینند عمل کنند، اغلب خیلی زود به انزال می رسند. و این یکی از جدی ترین مضرات پورن برای رابطه جنسی است. 

6. همه ی زنان نمایشگر هستند!

مضرات پورن برای رابطه جنسی

مردان فکر می کنند همه ی زنان با اعتماد به نفس هستند و از نمایشگری و اغوا لذت می برند. تعداد کمی از زنان واقعی نمایشگر هستند – طبق تحقیقات ، فقط 1 تا 2 درصد. بیشتر زنان واقعی نسبت به بدن خود احساس ناامنی می کنند. 

7. 95 درصد رابطه جنسی مقاربت و رابطه ی دهانی است!

البته که تمرکز روی آلت تناسلی مهم ایت و رابطه ی دهانی هم می تواند احساس خوبی داشته باشد، اما این همه ی رابطه ی جنسی نیست!!! باید بدانید که حتی دستگاه تناسلی تان بدون لمس عاشقانه ی تمام بدن و تعامل با همسرتان درست کار نمی کند! رابطه جنسی پورن کاملاً مشغول دستگاه تناسلی است. مردانی که از آن تقلید می کنند، در معرض انزال زودرس، اختلال در نعوظ و مشکلات انزالی قرار دارند.

8. هیچ رابطه ای وجود ندارد!

شما هرگز معاشرت، مکالمه، خنده یا علایق مشترک را نمی بینید، (اگر هم می بینید بسیار سطحی و مصنوعی) چیزی جز هاردکور در پورن دیده نمی شود. بسیاری از زنان این مسئله را غیرقابل درک و توهین آمیز می دانند.

9. زنان نمی توانند برای رابطه ی جنیتال یا مقاربت صبر کنند!

در مقایسه با مردان، زنان به زمان و گرم شدن بیشتری برای برقراری رابطه ی تناسلی یا مقاربت احتیاج دارند. بیشتر خانم ها واقعاً قبل از دخول تناسلی به 30 تا 45 دقیقه بوسیدن، بغل کردن، ماساژ تمام بدن و … احتیاج دارند. پورن این مسئله را نادیده می گیرد و مردان را قبل از اینکه زنان احساس پذیرش کنند، ترغیب به مقاربت می کند.

هنگامی که نظرسنجی ها از زنان سؤال می کنند که چه چیزی را در رابطه ی جنسی دوست ندارند، آنها به طور مداوم پاسخ می دهند که مردان خیلی سریع به مقاربت عجله می کنند. پورنو بسیاری از خانمها را سرد می کند.

10. ارگاسم زنان اهمیتی ندارد!

این تنها عنصر واقع بینانه پورنو است. بعد از انزال مرد، رابطه جنسی به پایان می رسد. زنان در پورنوگرافی ارگاسم ندارند. پورن تخیل مردانه است. علاقه ای به رضایت جنسی زنان ندارد. با رابطه جنسی عجیب و غریب، مکانیکی و مزخرف آن، امکان ارگاسم زنان نادر است. جای تعجب نیست که بسیاری از مردان در مورد ارگاسم و رضایت شهوانی زنان در تاریکی قرار دارند.

11. هرگز لوبریکانت (روان کننده) در کار نیست!

پورن استارها با گالن لوبریکانت استفاده می کنند، اما شما این را در فیلم مشاهده نمی کنید. به نظر می رسد واژن زنان همیشه مرطوب است. اما در حقیقت، حتی با ماساژ عاشقانه، بازیگوش و گسترده بدن، بسیاری از زنان کاملاً عادی واژن روان و مرطوبی ندارند و به روان کننده ها احتیاج دارند. بسیاری از مردان خیلی سریع می خواهند با وجود واژن خشک همسرشان مقاربت را انجام دهند و باعث بروز درد در همسرشان می شوند که این رابطه ی جنسی را نابود می کند!

12. رابطه جنسی دهانی جهانی است!

پورن به شدت در محبوبیت رابطه ی دهانی غلو می کند. بهترین تحقیقات جنسی نشان می دهد که فقط حدود نیمی از زوجها بطور معمول در رابطه جنسی دهانی شرکت می کنند.

13. رابطه جنسی دهانی باید با شدت انجام شود!

پورن استارها مثل سگ های تشنه می مانند!!! بسیار یا شاید بیشتر افراد ترجیح می دهند رابطه دهانی آرام تر و مهربانانه تری داشته باشند. برای بسیاری از خانمها، کلیتوریس آنقدر حساس است که تحریک مستقیم، هر چقدر هم ملایم باشد، احساس ناراحتی ایجاد می کند. برخی از خانمها ترجیح می دهند مردان اطراف آن را تحریک کنند، نه مستقیماً روی آن. شما هرگز این را در پورنو نمی بینید!

14. رابطه جنسی مقعدی کاملاً غیر واقعی است!

در پورنو رابطه ی جنسی مقعدی به معنای مقاربت کامل مقعدی است. اما در زندگی واقعی این نوع بازی مقعدی چندان محبوب نیست! بیشتر بازی های مقعدی واقعی شامل ماساژ ملایم اسفنکتر یا انگشت کم عمق است. زنانی که این صحنه ها را بازی می کنند از روان کننده های قوی و اقدامات بسیاری که شما در فیلم نمی بینید استفاده می کنند. از همه بدتر، در برخی از پورنوها آلت تناسلی مرد، مستقیماً از مقعد زن به دهان او می رود، که ممکن است عفونت را منتقل کند.

15. پورن پیشگیری از بارداری و عفونتهای مقاربتی را نادیده می گیرد!

پورن یک سرزمین نورلند به وفور جنسی را به تصویر می کشد و هیچ عواقبی به دنبال ندارد.

16. پورنوگرافی به شدت ثابت قدم است!

این فیلم ها در سال 1890 اختراع شدند. لباس ها و مدل مو خیلی قدیمی هستند، اما رابطه ی جنسی درون آن بسیار شبیه به پورنو معاصر است. رابطه ی جنسی موجود در پورن یک دروغ بزرگ است که بارها و بارها تکرار شده است. از آنجا که تمام پورنوها همان سبک جنسی را نشان می دهند، بینندگان به اشتباه اینگونه استنباط می کنند که رابطه جنسی عجولانه، مکانیکی، غیر حساس و متمرکز بر آلت تناسلی است. 

17. پورنوگرافی تنها مربی تاثیرگذار رابطه جنسی در جهان است!

اینترنت حاوی میلیاردها صفحه پورنو است که بخش اعظم آن رایگان است. پورن حجم خالص بسیاری از بینندگان را ترغیب می کند که باور کنند چیزی که می بینند رابطه جنسی واقعی است. پورنوگرافی مانند صحنه های تعقیب در فیلم های اکشن است – تماشایی، جالب و سرگرم کننده ، اما این روش درست رانندگی نیست!!!

لطفا نظرات خود را درباره ی مضرات پورن برای رابطه جنسی با ما به اشتراک بگذارید. 

در ادامه بخوانید: