با Elastic FX به راحتی افکت های جذاب را بر روی صداهای تولیدی خود اعمال کنید !

با قسمتی دیگر از بخش معرفی اپلیکیشن های آهنگسازی ios در خدمت شما هستم. این هفته یک اپلیکیشن جذاب را می خواهم برای شما معرفی کنیم. اپلیکیشن افکت Elastic FX ، اپلیکیشنی از سازندگان Elastic Drum است، این اپ می تواند 32 افکت جذاب را بر روی صداهای تولیدی و یا آهنگ های ساخته شما اعمال کند. به لطف ویژگی مورف شما می توانید این افکت ها را به راحتی TUNE کنید.

اپلیکیشن، سینت درام Elastic Drum هم اکنون نامی برای خود دست و پا کرده و طرفداران بسیاری نیز دارد.  طراح این اپلیکیشن، گروه اکترونیک آلمانی Mouse on Mars بوده و این گروه در دهه 90 میلادی از پیشتازان سبک IDM، و EXPERIMENTAL بودند و با ناشران و رکورد لیبل های مطرحی نظیر : Thrill Jockey ،Sonig ،Domino ،Monkeytown-داشته اند. درون این اپ دسته ای از افکت های قدرتمند حضور داشت و یکی از دلایل موفقیت سینت درام Elastic Drum ، وجود همین افکت ها بود. در لحضه ای دولوپر اصلی تیم توسعه دهندگان این اپ  Oliver Greschke ، ایده ای به ذهنش می رسد، ساخت یک پروسسور افکت مجزا برای آیپد.

در ادامه اجرای زنده با اپلیکیشن افکت Elastic FX توسط Waldorf Blofeld را تماشا کنید

 

[aparat id=”U3V4D”]

 

و با این وجود، نتیجه ای که شما دریافت می کنید، یک پردازنده قدرتمند پردازش صدا برای iOS است: Flex Elastic.

اگر قبلا از Elastic Drum استفاده کرده اید، این اپلیکیشن افکت را نیز دوست خواهید داشت – اپلیکیشن افکت Elastic FX حالا قدرتمندتر طراحی شده و پردازشپروسس استریو را نیز ارائه می دهد (نه فقط مونو). شما همچنین افکت ها جدید و همچنین گزینه های جدید مسیریابی و فیدبک را خواهید یافت.

و اگر قبلا از Elastic Drums استفاده نکرده اید،  Elastic FX به طور مستقیم و تنها قصد دارد یکی از  پشگامان اصلی دنیای پروسسور های افکت بر روی iPad باشد.

 

شما بوسیله این اپ می تواند 32 افکت از قبیل modulation ،pitch ،distortion ،filter، delay ،reverb، بر روی ساخته های خود اعمال کنید.

رابط کاربری این اپ نیز بسیار ساده و قابل فهم است همچنین از رنگ های جذابی برای طراحی آن استفاده شده. در صفحه اصلی برنامه شما یک واحد 4 تایی از افکت را در دست چپ دارید و بالای آن پارامترهای تنظیم فیدبک و افکت را دارید. سایر بخش نمایشگر را یک پد X/Y دربرگرفته که به شما اجازه می دهد به راحتی همه پارامترها را به راحتی یک جا کنترل کنید. این پد X/Y همچنین قابلیت ریکورد کردن و اتوماسیون 1/8 را دارد.

سایر ویژگی های اپلیکیشن افکت Elastic FX عبارت است از :

  • (Audiobus 3, Inter-App Audio for working with other apps’ audio (in/out
  • A built-in audio player so you can quickly audition effects
  • Ableton Link support for jamming and sync, plus time-synced phrase playback and tempo-synced effects like the delay
  • Save, load, share user presets
  • MIDI, MIDI learn for parameter control
  • MIDI program change for changing presets

Elastic FX را می توانید به قیمت 6.99 دلار از طریق App Store خریداری کنید. همچنین به یاد داشته باشید این اپ فقط برای آیپد طراحی شده است.

 

در ادامه بخوانید :