صداهای شخصی سازی شده برای تمرکز و آرامش !

ما در مجله وارونه به مباحث روانشناختی اهمیت ویژه ای میدیم و مقالات زیادی رو هم در همین زمینه تولید و منتشر کردیم. از طرف دیگه ما وارونه ای ها خیلی علاقمند به تکنولوژی و مباحث روز دنیای نرم اقزار ها هستیم بخصوص نرم افزار های صوتی و موسیقی محور. حالا چرا اینارو میگم چون اپلیکیشن Endel از تکنولوژی جالبی برای تولید صداهای سفارشی سازی شده برای ایجاد حس آرامش و بالابردن تمرکز در ذهن شما استفاده می کنه.

حالا بزارین راجع  اپلیکیشن Endel و عملکردش کمی توضیح بدم، این برنامه بر اساس حالتی که انتخاب می کنید (برای مثال Relax Mode) بوسیله الگوریتمی که داره برای شما موسیقی هایی تولید می کنه که باعث آروم شدن ذهن شما و اینجاد حس آٰرامش و امنیت می شه! این برنامه دارای ۴ حالت مختلف هستش؛ Focus Mode،On–the–Go Mode،Sleep Mode،Relax Mode که هر یک برای شرایط و حالت های مختلف طراحی شدن، نکته جالب اینکه حالت در حال حرکت یا on the Go با سرعت حرکت شما سازگار میشه و موسیقی های متناسب با سرعت حرکت شما رو تولید می کنه.!

همچنین بخوانید

نکته جالب دیگه راجع به این اپ اینکه تولید کننده های این اپ تا به حال ۵ آلبوم موسیقی منتشر کردن و در حرکتی جدید که خبرش به تازگی منتشر شد موفق شدن قراردادی رو با کمپانی برادران وارنر برای انتشار ۱۵ آلبوم دیگه امضا کنن.

اون ۵ آلبوم منتشر شده از سری خواب / Sleep series هستن که شما می تونید اونهارو از طریق اسپاتیفای و بصورت رایگان گوش کتید.

اپلیکیشن Endel برای پلتفرم iOS طراحی شده اما بصورت نسخه بتا برای اندروید هم منتشر شده، همچنین می تونید بوسیله الکسا این برنامه رو بر روی اسپیکرهای آمازون اجرا کنید برای اینکار کافی از الکسا بخواهید تا اپلیکیشن Endel رو براتون اجرا کنه.

اپلیکیشن Endel بصورت رایگان منتشر شده و شما میتونید از لینک های زیر دانلودش کنید.