سریال پر بازیگر هم‌گناه، به عنوان سریال جایگزین مانکن منتشر شد. با ما در نقد و بررسی قسمت اول سریال هم گناه همراه باشید.

بررسی قسمت اول سریال هم گناه

سریال پر بازیگر هم گناه به عنوان اولین حضور، “مصطفی کیایی” درشبکه ی خانگی، پخش شد تا حالا دیگه دستمون برای مقایسه ی سریال ها باز تر بشه.

نکته ی جالب این سریال نویسندگی محسن کیایی بود، که می تونه بسیار قابل توجه باشه.
کارگردان فیلم های موفق مطرب، چهار راه استانبول، بارکد، عصر یخبندان و خط ویژه حالا شبکه ی پخش خانگی رو به عنوان رسانه ای برای ارائه ی اثر انتخاب کرده.



این سریال اونقدر پر بازیگره که بعد از دیدن قسمت اولش هنوز با بیش از نیمی از بازیگرانش ملاقات نکردیم.

حضور پرویز پرستویی می تونه نوید یک سریال خوب و قوی رو بهمون بده و نه فقط این حضور، بلکه در همین قسمت ابتدایی میشه فهمید سریالی رو تماشا می کنیم که یک کارگردان سینمایی موفق پشتشه و باید ازش انتظارات زیادی داشت.

در رابطه با داستان هم میشه گفت که داستانی چند وجهی رو دنبال می کنیم و تا به همینجا و در انتهای قسمت اول گیرا و با ریتم سریعی پیش رفت.

حضور بازیگران دیگری مثل هدیه تهرانی، هنگامه قاضیانی، مهدی پاکدل و … نوید یک سریال خوب رو بهمون میده.

کلیت داستان هم در رابطه با پلیسی به اسم فریبرز با بازی پرویز پرستوییه که سال هاست همسر و پسرش رو گم کرده و نمی تونه پیداشون کنه، اما در مسیر یک پرونده ی جعل از طریق برادر همسرش نشونی ازشون پیدا می کنه.

هدیه تهرانی بعد از هشت سال و تجربه ی فصل سوم قلب یخی دوباره به شبکه ی پخش خانگی بر میگرده.

از جذابیت های دیگه ی این سریال نقش جوانی های فریبرزه که به پسر پرویز پرستویی، بهروز پرستویی رسیده و به این واسطه اولین تجربه ی بازیگری خودش رو پشت سر میذاره.
بی صبرانه منتظر قسمت های بعدی این سریال میمونیم در حالی که به شخصه بی نهایت به این سریال خوشبینم و امیدوارم تا پایان این سریال هر هفته همراهیمون کنید.

در ادامه بخوانید: