با معرفی و بررسی سریال the boys همراه ما باشید تا یکی از بهترین سریال‎ های ابرقهرمانی که میتونید ببینید رو بهتون معرفی کنیم. در حال حاضر  توی دوره‎ ای به سر میبریم که بعید نیست درآینده بهش لقب دوره ابرقهرمانان رو بدن. دوره ‎ای که هر سال بیشتر فروش فیلم‎ها مربوط میشه به فیلم‎ های ابرقهرمانی و سریال ‎های ابرقهرمانی هم به خوبی در حال رشد هستن. بیشتر این فیلم ‎ها و سریال ‎ها درگیر یک کلیشه ‎ی خاص هستن که به شخصیتشون اجازه واقعی شدن در نگاه مخاطب رو نمیده و اون هم چیزی نیست جز خوب بودن بیش از حد و استثنایی بودن قهرمان.

متاسفانه اینکه ابرقهرمانان شخصیت‎هایی خوشتیپ، باهوش، خوش اخلاق و دارای خط قرمزهای اخلاقی باشن توی ژانر ابرقهرمانی تبدیل به یک کلیشه شده اما سریال the boys (پسران) با این وعده پا به میدون میزاره که چهره ‎ی حقیقی قهرمانانی که دوستشون داریم رو بهمون نشون بده و توی این کار هم موفق میشه.



داستان سریال توی دنیایی اتفاق میوفته که افراد زیادی دارای قدرت‎های فوق بشری وجود دارن که به ابرقهرمان معروف هستن و جون مردم رو نجات میدن اما این کل داستان نیست. این قهرمانان توی پشت پرده بدون اینکه شناخته بشن و بدون هیچ حد و مرزی هرکاری که بخوان انجام میدن.

شخصیت اصلی سریال یه آدم کاملا عادی به اسم هیوئیه که یه روز دختری که دوستش داره توسط یکی از ابرقهرمانان کشته میشه. بعد از اون فردی به اسم بوچر سراغ هیوئی میاد و براش حقایق پشت پرده کارهای قهرمانان رو برملا میکنه. اون از هیوئی میخواد تا کمکش کنه دست ابرقهرمانان این دنیا رو رو کنه.

معرفی و بررسی سریال the boys

این وسط شرکتی هم هست که به دنبال کسب سود از ابرقهرماناست و با حمایت اونها از نظر مالی و سرپوش گذاشتن روی خرابکاری ‎هاشون از ابرقهرمانان برای تبلیغ و ساخت فیلم و … استفاده میکنه که براش سود زیادی داره.این شرکت تا جایی بین قهرمانان نفوذ داره و کارهاشون رو کنترل میکنه که حتی جملاتی رو به عنوان دیالوگ توی دهنشون میزاره که بین مردم به زبون بیارن و محبوبیتشون بیشتر بشه.



قهرمانان این دنیا جوری هستن که حتما موقع تماشای سریال با خودتون میگید که اگه واقعا ابرقهرمانان وجود داشتن اینجوری میشدن و همونجا خدا رو شکر میکنید که توی دنیای خودمون حداقل فعلا خبری از ابرقهرمان نیست. قدرت های بیشتر ابرقهرمانان سریال از روی شخصیت های کمپانی DC الهام گرفته شده. هوملندر، رهبر گروه اصلی ابرقهرمانان و محبوب‎ترین ابرقهرمان از نظر مردم که امکان نداره که با دیدنش یاد سوپرمن نیوفتید. قهرمانی خوش خنده و جذاب با قدرت‎های بینهایت زیاد که تقریبا هیچ حد و مرزی برای خودش قائل نیست و خودش رو برتر از انسان‎ های عادی میدونه.

معرفی و بررسی سریال the boys

البته که توی سریال قهرمانانی هستن که واقعا دوست دارن به مردم کمک کنن و فقط به فکر خودشون نیستن مثل استارلایت. دختر جوانی که از بچگی با فکر اینکه قدرتش توسط خدا به اون داده شده بزرگ شده و رویای یک قهرمان خوب شدن رو داشته که به مردم کمک کنه. وقتی استارلایت بالاخره وارد جامعه‎ی ابرقهرمانان میشه با افرادی فاسدی روبرو میشه که اون رو کاملا دلسرد میکنه.



اگه به سریال دقت کنید میتونید شباهت‎ هایی بین اون و دنیای خودمون پیدا کنید مثل اینکه توی دنیای خودمون هم افرادی هستن که توی روی مردم میخندن و مردم باهاشون عکس میندازن ولی در پشت پرده زمانی که مردم خبر ندارن اونا هر کاری میکنن و اصلا براشون اهمیتی نداره که به کسی آسیب میرسه یا نه.

معرفی و بررسی سریال the boys

بازیگران سریال هم عملکرد خیلی خوبی دارند و میشه گفت همه‎ی اونا توی ایفای نقش‎های خودشون موفق عمل کردن.  در رأس اونها هم آنتونی استار در نقش هوملندر که واقعا حقیقت این شخصیت و اینکه به هیچ اصول اخلاقی پایبند نیست رو به خوبی به تصویر میکشه و همینطور کارل اربن در نقش بوچر که به خوبی نقش فردی بد دهن و متنفر از ابرقهرمانان رو بازی میکنه که برای رسوا کردن ابرقهرمانان دست به هر کاری میزنه.

در پایان معرفی و بررسی سریال the boys بگم که اگر از کسانی هستید که به ژانر ابرقهرمانی علاقه دارید و همینطور دوست دارید که کمی از کلیشه‎ های این ژانر فاصله بگیرید یا اینکه اصلا به این ژانر علاقه ندارید اما دوست دارید که یک سریال با موضوعی جدید و متفاوت ببینید، این سریال رو از دست ندید. تا یادم نرفته بگم که این سریال خشونت زیادی داره و برای هر سنی مناسب نیست.

در ادامه بخوانید: