مورد انتظارترین انیمه های بهار 2021 (1400)

سلام به همه شما دنبال کنندگان عزیز مجله اینترنتی وارونه؛ با معرفی انیمه های مورد انتظار بهار 2021 در خدمت شما هستیم. با وجود شرایط سخت کرونا، همچنان میشه بهار 2021 رو به عنوان فصلی پر انیمه حساب کرد. از دنباله هایی که طرفدارها مدت ها منتظرشون بودن گرفته تا انیمه هایی که تازه میخوان قدم به صفحه نمایش بذارن، قراره که نگاهی به برخی از مهم ترین موارد بیندازیم. با معرفی مورد انتظارترین انیمه های بهار 2021 ما همراه باشید.

یه نکته: از اونجا که این انیمه ها هنوز منتشر نشدن یا هنوز اپیزودهای زیادی ازشون پخش نشده، اطلاعات محدودی دربارشون در دسترس هست. در این مطلب هم به هر انیمه، خیلی مختصر پرداختیم.

فصل پنجم مای هیرو آکادمیا (آکادمی قهرمانی من)

My hero academia

فصل پنجم انیمه مای هیرو آکادمیا، که جزئی از مورد انتظارترین انیمه های بهار 2021 هستش، از 27 مارچ 2021 معادل با 7 فروردین 1400 شروع به انتشار کرد. این فصل، قراره که آرک Joint training رو پوشش بده. از قرار معلوم، این فصل 25 اپیزود خواهد داشت.

شما می تونید اخبار فصل پنجم انیمه My hero academia رو در وارونه دنبال کنید.

هشتاد و شش

86 – Eighty six

انیمه هشتاد و شش 86، اقتباسی از یک رمان، در ژانر علمی – تخیلی، رمانتیک، هیجان انگیز و مکا هستش. که ساخت اون، بر عهده استودیو A-1 Pictures بوده. جالبه بدونید که آهنگسازان این انیمه، هیرویوکی ساوانو و کوتا یاماموتو هستن که سابقه آهنگسازی انیمه اتک ان تایتان رو هم داشتن. اولین قسمت این انیمه، در 10 آوریل 2021 معادل با شنبه 21 فروردین 1400 منتشر خواهد شد.

این انیمه رمانتیک – مکا، به جنگ و تبعیض های اجتماعی پردازه. و شخصا احتمال میدم که شبیه کد گیاس یا گیلتی کراون از آب در بیاد. و فکر کنم ارزش انتظار و هیجان رو داشته باشه.


همچنین بخوانید: بهترین سریال های شبیه Code Geass کد گیاس ؛ نبرد هیجان انگیز ذهن ها


Fumetsu no anata e

To your eternity

انیمه To your eternity ، قراره که از 12 آوریل 2021 معادل با دوشنبه 23 فروردین 1400 پخش بشه. این انیمه اقتباسی از یه مانگاست و 20 قسمت خواهد داشت.

داستان این انیمه، درباره موجودی جاودانه، مرموز، و بی احساس به نام فوشی هستش که قدرت هایی مثل زنده کردن مردگان، و تبدیل شدن به شکل موجودات مختلف رو داره. که در این انیمه، داستان فوشی و پیچش های زندگی اون دنبال میشه. با اینکه ممکنه طرح داستان این انیمه برای برخی زیاد جذاب نباشه، اما شخصا با دیدن آرت استایل این انیمه، و همینطور بخشی از مانگا، حس می کنم که قراره اثر خوبی باشه.

حماسه زامبی لند: انتقام

Zombie land saga: Revenge

مورد انتظارترین انیمه های بهار 2021

انیمه حماسه زامبی لند: انتقام ، که دنباله حماسه زامبی لند محسوب میشه، درباره ساکورا، دانش آموزی دبیرستانیه که به علت تصادف، کشته میشه! اما بعد از اون، در حالی که هیچ خاطره ای از زندگی خودش در گذشته نداره، بیدار میشه. (بله.)

این انیمه، قراره که از 8 آوریل 2021 معادل با پنجشنبه 19 فروردین منتشر بشه. و همون سازندگان فصل اول حماسه زامبی لند از جمله استودیو Mappa مسئول ساخت این انیمه هستن.

Edens zero

در انیمه Edens Zero ، شاهد دنیایی خیالی، با ربات ها و الهه ها خواهیم بود. ترکیب این دو موضوع، ترکیب خیلی منحصر به فردیه. بنابراین احتمالا در این انیمه، موقعیت های غیرقابل پیشبینی زیادی رو شاهد باشیم. جالبه بدونید که از همین حالا، این انیمه با Fairy tale مقایسه میشه.


همچنین بخوانید: بهترین انیمه های طولانی که حتما باید تماشا کنید! لیستی که می شود یک عمر با آن زندگی کرد!


انیمه Edens Zero ، از 11 آوریل 2021، معادل با یکشنبه 22 فروردین 1400 شروع به پخش خواهد کرد. تعداد قسمت های فصل اول این انیمه به صورت رسمی تائید نشده؛ ولی طبق برخی حدسیات، احتمالا بین 24 تا 48 قسمت خواهد داشت.

منو به بازی نگیر ناگاتورو – سان!

Don’t toy with me Ngatoro San

مورد انتظارترین انیمه های بهار 2021

انیمه من رو به بازی نگیر خانم ناگاتورو، اقتباسی از یک وب مانگاست که توسط شخصی با نام مستعار 774 نوشته و تصویرگری شده. داستان این انیمه، درباره دختری 15 ساله به اسم ناگاتورو ست که علاقه خاصی به اذیت کردن یکی از سال بالایی های خودش داره! و هر بار که ایشون رو با کارهاش شکنجه میده، کلی لذت می بره. بعدها کاشف به عمل میاد که اذیت کردن این سال بالایی، دلیل خاصی داشته…

این انیمه، از 11 آوریل 2021 معادل با یکشنبه 22 فروردین 1400 منتشر خواهد شد.

خانه سایه ها

Shadows house

انیمه خانه سایه ها، مثل تعدادی دیگه از انیمه های این لیست، قراره از 11 آوریل 2021 منتشر بشه. بنابراین میشه از تاریخ 10 آوریل تا 12 آوریل رو، به عنوان روزهایی سرنوشت ساز برای این چند انیمه در نظر گرفت که در این روزها پخششون شروع میشه. رقابتی برای کسب محبوبیت.


همچنین بخوانید: 10 انیمه شبیه The promised neverland ناکجا آباد موعود


سازنده انیمه خانه سایه ها، استودیو CloverWorks هستش که سابقه ساخت انیمه ای مثل ناکجا آباد موعود رو هم در کارنامه داره. ژانر این انیمه، فانتزی رازآلوده؛ و با توجه به تصاویر منتشر شده، احتمال میدم که انیمه خانه سایه ها ، فضایی مثل ناکجا آباد موعود داشته باشه.

خاطرات اسلایم: زمانی که به عنوان اسلایم تناسخ پیدا کردم

Slime diaries: That time I got reincarnated as a slime

انیمه خاطرات اسلایم، که جزئی از انیمه های مورد انتظار بهار 2021 هستش، ادامه سری “زمانی که به عنوان اسلایم تناسخ پیدا کردم” محسوب میشه. در انیمه انیمه خاطرات اسلایم، شاهد زندگی روزمره ریمورو و سایر شخصیت ها با روایتی کمدی خواهیم بود.

این انیمه، قراره 12 قسمت داشته باشه و از 6 آوریل تا 22 ژوئن پخش میشه. ژانرهای این انیمه شامل: زندگی روزمره، کمدی، فانتزی و شونن میشن.

دنیا با تو به پایان خواهد رسید

The world ends with you

انیمه “دنیا با تو به پایان خواهد رسید” اقتباسی از یه بازیه که انتشار اون، از 9 آوریل 2021 معادل با جمعه 20 فروردین شروع خواهد شد.

داستان بازی منبع اقتباس این انیمه “The world ends with you” درباره پسری به اسم نکوئه که با دختری به اسم شیکی، در شرایطی قرار می گیرند و مجبورن برای نجات یافتن، ماموریت هایی رو انجام بدن.

خانه بدوش: مگالو باکس 2

Nomad: Megalo box 2

فصل اول انیمه مگالو باکس که با 13 قسمت در سال 2018 پخش شد، درباره رقابتی به اسم “مگالونیا” بود که در اون، شرکت کنندگان قدرت خودشون و فناوری رو ترکیب می کردند و با هم مبارزه می کردن. اما این وسط، شرکت کننده ای بود که فقط از قدرت و زور خودش استفاده می کرد…

خانه بدوش، دنباله انیمه مگالو باکس محسوب میشه. و از 4 آوریل 2021 شروع به پخش خواهد کرد.

Vivy: Fluorite eye’s song

مورد انتظارترین انیمه های بهار 2021

یه خبر خوب برای طرفداران انیمه ری: زیرو Re: Zero ! انیمه Vivy: Fluorite eye’s song محصول ارجینالی از عوامل ری زیرو خواهد بود! بنابراین میشه توقعات بالایی ازش داشت! این انیمه، محصول جدید استودیو ویت Wit Studio سازنده انیمه هایی مثل اتک ان تایتان و اسرافیل پایانی هستش.

آغاز پخش انیمه Vivy: Fluorite eye’s song از 3 آوریل 2021 معادل با شنبه 14 فروردین هستش. و ژانرهای اون، عبارتند از: فانتزی، موسیقی، علمی – تخیلی. داستان این انیمه، از این قراره که یه پارکی وجود داره که در اون، میشه ترکیب رویاها و علم رو دید. ویوی، که اولین هوش مصنوعی انسان نمای دنیاست، در این پارک به امید خوشحال کردن مردم آواز میخونه.


همچنین بخوانید: بهترین انیمه های علمی – تخیلی به انتخاب مجله وارونه/بخش اول


یه روز، یه هوش مصنوعی به اسم “ماتسومو”، ویوی رو ملاقات میکنه و بهش میگه که از 100 سال آینده اومده. و از ویوی میخواد کمکش کنه که جلوی جنگ بین انسان ها و هوش مصنوعی که انگار قرار بوده در آینده اتفاق بیفته رو بگیره…

Mobile suit Gundam: Hathaway’s flash

مورد انتظارترین انیمه های بهار 2021

یه انیمه جدید از سری گاندام؛ که اقتباسی از رمانی با همین نام هستش. این انیمه سینمایی، در 7 می 2021 معادل با جمعه 17 اردیبهشت 1400 منتشر خواهد شد.

این انیمه، محصول استودیو Sunrise سازنده انیمه هایی مثل کدگیاس خواهد بود. جالبه بدونید که هیرویوکی ساوانو قراره آهنگساز این فیلم باشه.


مطلب مرتبط: بهترین انیمه های مکا که حتما باید تماشا کنید! بخش اول


انیمه Mobile suit Gundam: Hathaway’s flash به ماجراهای 12 سال بعد از جنگ نئو زنون می پردازه. انتشار این فیلم، بعد از تاخیرهای ناراحت کننده، احتمالا حسابی باعث خوشحالی طرفداران سری گاندام میشه.

Fate/Grand order: Shinsei entaku riyouiki camelot 2 – Paladin; Agateram

و یه انیمه دیگه با عنوانی طولانی از سری فیت! انیمه سینمایی Fate/Grand order: Shinsei entaku riyouiki camelot 2 – Paladin; Agateram در 8 می 2021 معادل با شنبه 18 اریبهشت 1400 پخش خواهد شد.

پیشنهاد میشه قبل از تماشای سری Fate/Grand order ، فیت زیرو و Fate stay night رو تماشا کرده باشید. لازمه بدونید که سری Fate/Grand order اقتباسی از یه بازی هستش.

شامان شاه

Shaman king

مورد انتظارترین انیمه های بهار 2021

دوستان توجه کنید. انیمه شامان شاه ، نسخه 2021، در واقع بازسازی نسخه ایه که تقریبا 20 سال پیش، یعنی در سال 2001 منتشر شد. شروع پخش این نسخه جدید، 1 آوریل معادل با 12 فروردین 1400 بوده.

داستان این انیمه، درباره یه دانش آموز مقطع راهنمایی به اسم یو آساکوراست که توانایی حرف زدن با اشباح رو داره. یو، وارد جنگ شامان میشه؛ رقابتی خشونت بار که هر 500 سال یه بار برگزار میشه.


همچنین بخوانید: 5 دلیل برای تماشای نسخه 2003 انیمه کیمیاگر تمام فلزی Fullmetal alchemist


سری شامان شاه، هرگز اونقدری پر سر و صدا نبوده و فکر نمی کنم که چندان دیده شده باشه. حتی انتشار مانگای شامان شاه به زبان انگلیسی ناتموم باقی موند. و حالا این بازسازی جدید، فرصت این رو داره که این اسم رو سر زبون ها بیندازه.

سبد میوه: بخش آخر

Fruits basket: The final

سومین و آخرین فصل انیمه سبد میوه، از 3 آوریل 2021 معادل با 14 فروردین 1400 شروع به پخش خواهد کرد. البته از مدتی قبل، فانیمیشن قسمت اول رو دوبله شده در دسترس قرار داده بود.

انیمه سبد میوه، اقتباسی از مانگایی محبوب با همین عنوان هستش. و راجع به یک یتیم ایده آل طلب به نام تورو هوندانست که گیر خانواده ای مرموز سوما میفته…

موریارتی وطن پرست بخش دوم

Yuukoku no Moriarty Part 2

Moriarty the patriot Part 2

مورد انتظارترین انیمه های بهار 2021

احتمالا اولین چیزی که با شنیدن اسم “انیمه موریارتی” به ذهن یک نفر ناآشنا با دنیای انیمه ها خطور می کنه، اینه که در چنین انیمه ای، ما صرفا با یه داستان کارآگاهی ساده دیگه از شرلوک هلمز طرف هستیم. اما اینطور نیست! موریارتی وطن پرست، احتمالا متفاوت ترین داستانی ست که از شخصیت های شرلوک هلمز می بینید. انیمه ای معمایی و رازآلود که تجربه بسیار جذابی را برای شما رقم میزنه.

و خبر خوب برای طرفداران این انیمه، اینه که قسمت دوازدهم این فصل، یعنی اولین قسمت پارت دوم، در 4 آوریل 2021 معادل با یکشنبه 15 فروردین 1400 پخش میشه!


به پایان لیست مورد انتظارترین انیمه های بهار 2021 رسیدیم. امیدوارم که این مطلب سودمند واقع شده باشه.

برای کدوم انیمه ها بیشتر هیجان زده هستید؟ منتظر کدوم انیمه هستید که در لیست نبود؟ میتونید از بخش دیدگاه ها با ما در میون بذارید!

در ادامه بخوانید:

بهترین انیمه های کارآگاهی که حتما باید تماشا کنید! بخش اول

بهترین انیمه های شبیه Game of thrones که شما را میخکوب خواهند کرد!

آرمین آرلرت در اتک آن تایتان رسما نامیرا است!

چرا ما انیمه سگ های ولگرد بانگو را دوست داریم؟