هنر تغییر استایل تصویر توسط هوش مصنوعی !

موزیک ویدیو جدید گروه MGMT از تکنیکی در تولید استفاده می کند که شاید آنرا به وفور در اپلیکیشن PRISMA دیده باشید.تکنیک انتقال استایل (style transfer) تصویر برای اولین بار در سال 2017 در جامعه ی هوش مصنوعی بوجود آمد. تکنیکی برای اضافه کردن تکسچر، یا تُن رنگی از عکسی به عکس دیگر بود، که بعد ها در نرم افزار هایی نظیر  Prisma و بعدا فیسبوک تبدیل به یک ابزار کاربردی برای استفاده کاربران در عکس ها و سلفی هایشان شد. اگر چه حالا بعد از استفاده بسیار از این تکنیک در سرتاسر جهان کمی از مد افتاده شده اما گروه راک MGMT در جدیدترین موزیک ویدیو خود با نام When You Die از این تکنیک استفاده کرده اند و اعتقاد دارند این تکنیک همچنان می تواند زیبا و جذاب باشد.


همچنین مطالعه کنید»

رباتی که دعا می خواند !!! به دعاهای ساخته شده توسط هوش مصنوعی گوش کنید!!!

با Dadabots آشنا شوید ؛ اولین گروه موسیقی دث متال AI (هوش مصنوعی)

هوش مصنوعی که می تواند آثار باخ را تقلید کند !!!


جدا از موزیک ویدیو جالب و جذاب موسیقی این گروه راک آمریکایی نیز بسیار زیبا است. این ترک از آلبوم جدید این گروه Little Dark Age می باشد که در اکتبر 2018 از رکورد لیبل کلمبیا منتشر شد.

ویدیو با بازی الکس کارپوفسکی (از Girls fame) در نقش یک شعبده باز شروع می شود و به نظر می رسد در نوعی از تکرار به سبک فیلم (Groundhog Day) گیر افتاده و در ادامه در سطحی ستاره ای شناور می شود. در این موزیک ویدیو اتفاقات زیادی می افتد،همه اینها با زیبایی شناسی انتقال سبک، بسیار زیبا و متناسب شده، و سطوح عمیق و توهم زایی  را ایجاد می کند که دائما در حال تغییر هستند. این تصاویر با کمک برخی از نرم افزارهای سفارشی از جمله “Glooby” تولید شده اند.