موسیقی اوپنینگ و اندینگ انیمه Dr. Stone

سلام به همه رفقای انیمه باز همونطور که تو بررسی انیمه Dr. Stone اعلام کرده بودم براتون موسیقی اوپنینگ و اندینگ انیمه Dr. Stone رو قرار دادم که گوش کنید و لذت ببرید.

خب باید خدمتون بگم کلا موسیقی انیمه دکتر استون حرف نداره ! موسیقی متن که خیلی عالی و تاثیرگذار هستش که توسط Tatsuya Kato ساخته شده. جدا از موسیقی متن موسیقی اوپنینگ و اندینگ انیمه Dr. Stone بسیار عالی و با دقت انتخاب شده و به جرات میتونم بگم یکی از بهترین اوپنینگ / اندینگ های انیمه ای بوده که در چند سال اخیر شنیدم! انتخابی عالی که به شدت با فضای داستان سینک هستش.

قبل تماشا و گوش کردن این دو آهنگ به مطالب زیر هم یه نگاهی بندازید


موسیقی اوپنینگ / BURNOUT SYNDROMES: Good Morning World 

 

موسیقی اوپنینگ انیمه Dr. Stone توسط گروه راک سه نفره ژاپنی Burnout Syndromes که در سال 2005 در اوزاکا ژاپن بوجود اومده تولید شده. این گروه تا الان دو آلبوم مستقل رو منتشر کردن همچنین اوپنینگ و اندینگ های انیمه های محبوبی رو تو کارنامه خودشون دارن که در ادامه میتونید ببینید.

موسیقی اندینگ انیمه / Gintama.: Shirogane no Tamashii-hen
موسیقی اندینگ انیمه سینمایی / Haikyuu!! Movie 4: Concept no Tatakai
موسیقی اوپنینگ فصل دوم انیمه / Haikyuu!! Second Season
موسیقی اوپنینگ فصل سوم انیمه / Haikyuu!!: Karasuno Koukou vs. Shiratorizawa Gakuen Koukou

 


موسیقی اندینگ / Rude-α ; LIFE 

موسیقی اندینگ انیمه Dr. Stone برای Rude-α هستش رپر جوونی که از سال 2014 فعالیتش رو شروع کرده و سبک کاریش هم هیپ هاپ هستش. اطلاعاتی زیادی هم ازش در دسترس نیست اما شما میتونید از طریق وب سایتش بقیه کاراشو گوش کنید. این اولین تجربه Rude-α در زمینه موسیقی انیمه هستش.

خب امیدوارم از این مطلب خوشتون اومده باشه لطفا شما هم موسیقی های مورد علاقه انیمه رو با ما به اشتراک بگذارید یا اگه درخواست اهنگ یا آلبومی رو دارید به ما بگید تا براتون توی سایت قرار بدیم.