آلبوم موسیقی متن فصل سوم هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است !

خب دوستان عزیز همونطور که مطلع هستید 12 قسمت از فصل سوم انیمه Attack on Titan پخش شد که من هر قسمت رو جداگانه برای شما عزیزان بررسی کردم و تو اون بررسی ها به اندازه کافی راجع به موسیقی متن فصل سوم صحبت کردم. طبق اعلام استودیو ویت نیم فصل دوم قرار از اوایل سال 2019 پخش بشه در نتیجه به احتمال زیاد آلبوم موسیقی متن فصل سوم چند ماه بعد از پایان فصل سوم پخش بشه. البته شایعه هایی مبنی بر این که موسیقی متن 12 قسمت اول قرار در ماه دسامبر 2018 / آذر منتشر بشه هم به گوش میرسه! حالا با توجه به این موضوع و درخواست شما عزیزان تصمیم گرفتم موسیقی اوپنینگ و اندینگ فصل سوم انیمه Attack on Titan رو با شما به اشتراک بگذارم !

خب کمی راجع به موسیقی اوپنینگ صحبت کنیم ، این موسیقی ملودی جالب و ساختار انرژیک و داینامیک خوبی داره ، از طرفی صدا ووکال ( خواننده) هم دلنشینه و حس خوبی رو القا می کنه ! گرچه خودم به شخصه از ساختار راک و هوی متال زیاد خوشم نمیاد و متاسفانه یا خوشبختانه این سبک در بیشتر انیمه های ژاپنی و خود فرهنگ این کشور طرفدار زیادی داره!

موسیقی اوپنینگ هم همین ساختار رو دنبال می کنه و توسط یوشیکی هایاشی آهنگساز گروه هوی متال X Japan ساخته شده و خوانندگی آهنگ هم بر عهده HYDE از گروه راک پاپ / آلترناتیو راک L’Arc-en-Ciel هستش، آهنگی به نام قوی قرمز / Red Swan از شما دعوت می کنم در ادامه این آهنگ رو گوش کنید!

 و اما موسیقی اندینگ ، آهنگ جذاب مرثیه ای برای سپیده دم  / Akatsuki no Chinkonka از گروه محبوب Linked Horizon هستش، گرچه این ترک هم تم راک رو با خودش یدک میکشه اما به دلیل ساختار سمفونیک، هارمونیک و دید هنریشون به سبک راک و متال با آهنگ خیلی خیلی جذاب تری برای اندینگ فصل سوم اتک آن تایتان مواجه هستیم. آهنگی که به زیبایی با تصاویری که در اندینگ انیمه نمایش داده میشه همخونی داره و تونسته با قدرت و انرژی مناسب به کمک تصویر بیاد و احساسات داخل انیمه رو به خوبی بیان کنه، روندی که با صدا و ملودی آروم شروع میشه و در ادامه به اوج خودش میرسه!

گروه Linked Horizon با استودیو ویت و انیمه حمله به تایتان غریبه نیست ! موسیقی اوپنینگ فصل اول و دوم انیمه توسط همین گروه ساخته و اجرا شده بود ! در ادامه از شما دعوت میکنم آهنگ اندینگ فصل سوم انیمه Attack on Titan رو گوش کنید.

همچنین بخوانید »

موسیقی متن انیمه توکیو غول را گوش کنید

برترین موسیقی های متن انیمیشن های استودیو جیبلی به انتخاب مجله وارونه

استفاده از سمپل های موسیقی متن انیمه توکیو غول برای ساخت آلبوم جدید امینم Kamikaze