موسیقی متن انیمه توکیو غول شاهکار است !

اکثر اوقات زمانی که صحبت از موسیقی متن می شود ناخودآگاه ذهن ما سراغ موسیقی متن فیلم یا سریال می رود، چرا که این دو صنعت بیشتر از سایرین مورد توجه هستند.اما به غیر از فیلم و سریال محتواهای بصیری دیگری نیز، نظیر موسیقی بازی های کامپیوتری،تبلیغات، اپلیکیشن، انیمیشن و انیمه از موسیقی های متن فوق العاده ای برخوردار اند که بعد نیست هر از چندگاهی به عنوان دوستدار موسیقی به آنها توجهی نیز بکنیم!!!

موسیقی انیمه محبوب توکیو غول هم یکی از همین نمونه ها است. انیمه تاریک و جذابی که موفق شده در مدت زمان کوتاهی تبدیل به یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین انیمه های جهان شود. همانطور که مطلع هستید تا کنون 3 فصل از این انیمه منتشر شده که فصل سوم خود به دو بخش فصل اول و دوم تقسیم شده و فصل اول آن با نام Tokyo Ghoul:re در 12 قسمت منتشر شد و ما آن را بصورت کامل در مجله وارونه بررسی کردیم.


همچنین بخوانید :

معرفی بهترین انیمه‌های شبیه توکیو غول Tokyo Ghoul به انتخاب مجله وارونه

برترین موسیقی های متن انیمیشن های استودیو جیبلی به انتخاب مجله وارونه


نکاتی که با به یاد داشتن آنها در موسیقی متن انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul کار ما و خودتون رو راحت‌تر می‌کنید.

۱_ ما موسیقی متن هر انیمه رو به صورت یه فایل ویدیوئی و یه فایل فشرده در آخرای همون مطلب قرار می‌دیم. که می‌تونید در همون‌جا به ویدئو گوش بدید. یا با مراجعه به متن مربوط بهش در همون قسمت. به صفحه‌ی دانلود موسیقی متن مورد نظر، چه در مگا Mega و چه در کانال نماشای ما برید.

۲_ این نکته رو به یاد داشته باشید که گاهی مواقع ممکنه یه استودیو، موسیقی یک انیمه‌ رو به صورت کامل در دسترس عموم قرار نده. یا موسیقی‌ متن‌های اون، کمی متفاوت با موسیقی‌های موجود در انیمه باشه. که دلایل خودش، مثل اضافه بودن ترک Track موسیقی یا کامل‌تر بودنش رو داره.

۳_ خواهشمندم که تمامی خواسته‌ها و نظرات خودتون، در رابطه با تمامی مطالب انیمه‌ای، و مخصوصاً این مطلب رو در بخش نظرات به اطلاع ما برسانید. تا ما هم مثلاً در راستای افزایش کیفیت تلاش کنیم.


نکاتی که علاوه بر موسیقی متن انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul بهتره در تمام مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

۱_ در صورت علاقه، شما می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به ویدیوهای قرار گرفته در سایت، به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید، دسترسی داشته باشید. همچنین حواستون به بخش‌ اعلانات سایت باشه که خیلی مهم است. نوتیفیکیشن سایت رو هم فعال کنید که اطلاع‌رسانی بهتر انجام گیرد.

۲_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل خودداری کنید. تا ما مجبور به پاسخ صریح این اعمال نباشیم.

۳_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با قبول داشتن کلیه نکات بالا، بدون معطلی بریم سراغ دانلود موسیقی متن انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul


TOKYO GHOUL

کارگردان: Shuhei Morita
نویسنده: Chūji Mikasano
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Sui Ishida
موسیقی: Yutaka Yamada
استودیو: Pierrot
ژانرها: اکشن، معمایی، ترسناک، روانشناختی، فراطبیعی، درام، سنین
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۳ تیر ۱۳۹۳

اگر شما با انیمه توکیو غول آشنایی ندارید می توانید از اینجا با این انیمه بیشتر آشنا شوید. نکته مهم در تولید فصل سوم انیمه توکیو غول تغییرات اساسی در تیم تولید توسط استودیو پیروت و پیروت پلاس بود ! آنها اوداهیرو واتانابه (Soul Buster, دستیار کارگردان در Super Lovers ۲ و Valkyrie Drive: Mermaid) را جایگزین شوهی موریتا، که کارگردانی دو فصل اول را بر عهده داشت کردند. آتسوکو ناکاجیما ((Ranma ½You’re Under ArrestHaven’t You Heard? I’m Sakamoto) نیز به عنوان طراح شخصیت جایگزین کازوهیرو میوا شد.چویهی میکاسانو هم به عنوان نویسنده دو فصل قبل در فصل سوم حضور دارد.


همچنین بخوانید : بهترین موسیقی های متن ۲۰۱۷ به انتخاب مجله وارونه


شخصی دیگری که در این پروژه از ابتدا بصورت ثابت حضور داشته، یوتاکا یامادا / Yutaka Yamada است. آهنگساز انیمه توکیو غول. موسیقی که او برای این 3 فصل نوشته یک شاهکار به تمام معنا است.! استفاده از پیانو به عنوان ساز اصلی برای خلق لحظات تاثیرگذار، تغییر تم موسیقی با توجه به بخش های مختلف و کاراکترهای مختلف، استفاده از ریتم ها و بیت های جذاب و … همه باعث شده تا موسیقی متن این انیمه نیز به اندازه انیمه جذاب و تاثیرگذار باشد.

موسیقی متن انیمه توکیو غول را گوش کنید
کاور آلبوم موسیقی متن انیمه توکیو غول TOKYO GHOUL

استودیو پیروت در تاریخ 25 مارس 2015 (بعد از پایان نمایش فصل دوم یا روت A) یک آلبوم شامل 49 ترک را با نام Tokyo Ghoul Original Soundtrackمنتشر کرد که این آلبوم حاوی موسیقی متن فصل اول و دوم انیمه توکیو غول می باشد. متاسفانه این آلبوم بر روی هیچ سرویس استریمینگ موسیقی آپلود نشده است ولی شما می توانید این آلبوم را بصورت میکس از طریق مجله وارونه گوش کنید!

برای دانلود از مگا Mega و به صورت ترک Track، اینجا کلیک کنید.


همچنین بخوانید : بهترین انیمه های تابستان ۲۰۱۸ که باید آنها را تماشا کنید !


همچنین استودیو پیروت موسیقی متن فصل سوم انیمه توکیو غول را منتشر کرده. که از قبل به نظر می‌رسید موسیقی متن  Tokyo Ghoul:re  قرار است بعد از پایان فصل سوم منتشر شود. قبل از آن  شما را دعوت می کنم تا به آهنگ Remembering یا We meet again گوش کنید. آهنگی که در لحظات پایانی قسمت دوم از فصل سوم پخش شد، زمانی که کانکی توکا را دوباره می بیند! بعد از آن می‌توانیدف موسیقی متن انیمه Tokyo Ghoul را از اینجا بخوانید.

آهنگسازی این اثر توسط : Yutaka Yamada
خواننده : Tate McRae