اثری ماندگار از ساوانو هیرویوکی Sawano Hiroyuki آهنگ‌ساز حمله به تایتان Attack on Titan

درود بر تمامی دوستان انیمه‌ای و غیرانیمه‌ای. در بخش موسیقی متن انیمه در خدمت شما هستیم. تا این بار به معرفی موسیقی متن انیمه گیلتی کروان Guilty Crown بپردازیم. همچون گذشته، برای آشنایی بیشتر با تمام موسیقی‌های متن انیمه‌ای قرار گرفته در مجله وارونه! می‌توانید بخش موسیقی متن انیمه مجله وارونه را دنبال کنید. گرچه این دنبال کردن، انتخاب خودتونه. ولی بعداً نگید چیزی رو از دست ندادید.

شاید موسیقی متن انیمه Guilty Crown برای کسانی که این اثر رو ندیدن، به نظر چیز شاخی نیاد. که این وضعیت، برای خود انیمه هم صدق می‌کنه. اما در گروه سازنده انیمه و تیم آهنگ‌سازان این اثر، افراد شاخصی حضور دارند. که در نهایت سبب جذابیت انیمه تاج گناه Guilty Crown و مخصوصاً مجموعه آهنگ‌های انیمه‌ای آن برای مخاطب می‌شود. در ادامه و در مجله اینترنتی وارونه به معرفی موسیقی و انیمه Guilty Crown بیشتر خواهیم پرداخت. گرچه بهتره بررسی انیمه تاج گناه Guilty Crown رو هم از دست ندید.

موسیقی متن انیمه تاج گناه Guilty Crown


برای رضای ما، قبل از دانلود موسیقی متن گیلتی کراون Guilty Crown بر روی تبلیغات سایت در کسری از ثانیه کلیک کنید.


نکاتی که با به یاد داشتن آنها در دانلود موسیقی متن تاج گناه Guilty Crown کار ما و خودتون رو راحت‌تر می‌کنید.

۱_ ما موسیقی متن هر انیمه رو به صورت یه فایل ویدیوئی یا یه فایل فشرده در آخرای همون مطلب قرار می‌دیم. که می‌توانید در همون‌جا به ویدئو گوش بدید. یا با مراجعه به صفحه دانلود موسیقی متن انیمه مورد نظر، چه در سرویس مگا Mega و چه در کانال نماشای ما دانلودش کنید.

۲_ به یاد داشته باشید که گاهی مواقع ممکنه یه استودیو، موسیقی یک انیمه‌ رو به صورت کامل در دسترس عموم قرار نده. یا موسیقی‌ متن‌های اون، کمی متفاوت با موسیقی‌های موجود در انیمه باشه. که دلایل خودش، مثل اضافه بودن ترک Track موسیقی یا کامل‌تر بودن و مسائل بازاریابی رو داشته باشه.


نکاتی که علاوه بر دانلود آهنگ‌های انیمه Guilty Crown بهتره در تمام مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

۱_ در صورت علاقه، شما می‌توانید، به کانال نماشا، یوتوب و اینستاگرام انیمه مجله وارونه مراجعه و دنبالش کنید. یا اگر دلتون خواست برای اطلاع رسانی بهتر، نوتیفیکیشن سایت رو فعال کنید.

۲_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی! و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل و بحث‌های بی‌خود خودداری کنید. تا مجبور نشیم با شما و خودمون برخورد کنیم.

۳_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با قبول داشتن کلیه نکات بالا، بدون معطلی بریم سراغ دانلود موسیقی متن انیمه تاج گناه Guilty Crown


Guilty Crown

موسیقی متن انیمه تاج گناه Guilty Crown

کارگردان: Tetsurō Araki ,Hiroyuki Tanaka
نویسنده: Hiroyuki Yoshino ,Ichirō Ōkouchi
برگرفته از: مستقل
استودیو: Production I.G Division 6
ژانرها: علمی-تخیلی، اکشن، قدرت فرابشری، درام، عاشقانه، مکا
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: Oct 14, 2011

انیمه Guilty Crown جزو دسته انیمه‌های علمی-تخیلی با ترکیبی از مکا و عاشقانه هستش. که اگر از یک بعد دیگه به قضیه نگاه کنیم. می‌شه گفت از انیمه‌هایی همچون Code Geass ذره‌ای الهام درش گذاشته شده. اما به سبکی کاملاً متفاوت که سبب خاص شدن اثر گیلتی کراون می‌شود. اکشن و داستان پردازی خوبی هم در انیمه وجود دارد. گرچه خود من کامل ندیدمش، ولی نداها حاکی از خوب بودن Guilty Crown هستش. مخصوصاً نداهای موسیقی متن تاج گناه Guilty Crown!

علاوه بر خود انیمه تاج گناه Guilty Crown نکته دیگر در تیم سازنده نهفته است. کارگردان این اثر Tetsurō Araki همان کارگردان انیمه Attack on Titan می‌باشد. که Hiroyuki Tanaka به عنوان دستیار کارگردان در کنار وی حضور دارد. هر دو نویسنده سری گیلتی کراون قبلاً در گروه نویسندگان انیمه کد گیاس Code Geass حضور داشته‌اند. همچنین از این دو Hiroyuki Yoshino با اینکه در سینمایی جدید Code Geass حضور پیدا نکرد.

اما با این حال یوشیرو در ساخت انیمه‌هایی همچون A Certain Magical Index و فصل دوم Darker than Black به همراه Gundam Seed حضور داشته است. همچنین نویسنده دیگر یعنی Ichirō Ōkouchi در Eureka Seven و Wolf’s Rain حضور داشته است.‌ خود این تیم آدم رو وسوسه می‌کنه که نیم‌نگاهی به قسمت‌های مختلف Guilty Crown بی‌اندازیم. گرچه این نکته هم وجود دارد که هرچه آشپز خوب بیشتر شود، احتمال شوری یا بی‌مزگی هم بالا می‌رود. اینو همینطوری گفتم تا گفته باشم.

داستان انیمه Guilty Crown

انیمه Guilty Crown روایت‌گر زمانی است که یک بیماری عجیب، شاید کرونا جمعیت جهان را تا حد چشم‌گیری کاهش داده است. پس از آن با اتفاق افتادن جنگ‌های مختلف، طرف‌هایی شکست و طرف‌هایی پیروز شدن. زمان انیمه، هنگامی را به تصویر می‌کشد. که ژاپن توسط یک نیروی خارجی اشغال شده. وقتی هم کشوری اشغال می‌شه، قرار نیست که همه چی خوش و خرم باشه. واسه همین گروه‌هایی هستند که به مقاومت می‌پردازند.

این قضیه ادامه داره تا اینکه یک روز پسری ناخواسته وارد ماجرای دزدیده شدن یک سلاح تحت آزمایش توسط یه دختر که خواننده هم هستش، می‌شه. یه جورایی آدم رو یاد شروع کد گیاس Code Geass می‌ندازه. ولی شخصیت اصلی یه آدم خفن نیست، دختره هم یه آدم خفن با چند قرن سن نیست. ولی خوب، مثل کد گیاس Code Geass یه قدرت خفن گیر میارن. اما بعدش توسط یک گروه مقاومت، به همکاری دعوت با بهتره بگیم، کشیده می‌شن.

تریلر انیمه Guilty Crown


موسیقی متن انیمه تاج گناه Guilty Crown

نام آلبوم: GUILTY CROWN COMPLETE SOUNDTRACK
موسیقی: Hiroyuki Sawano
نوع: موسیقی متن انیمه، موسیقی متن مستقل

به جز چند چهره آشنا در تیم سازنده اصلی انیمه Guilty Crown، ما شاهد حضور یکی از شناخته شده‌ترین آهنگ‌سازان انیمه‌ای و تیم‌ش هستیم. یعنی جناب Hiroyuki Sawano که نه‌تنها برای ساخت موسیقی فصول مختلف انیمه Attack on Titan شناخته می‌شود. بلکه بسیاری انیمه معروف دیگر، از فصل سوم Kingdom تا The Seven Deadly Sins و Seraph of the End به همراه Aldnoah.Zero را آهنگ‌سازی کرده است.

ساوانو هیرویوکی با وجود به کار بردن سبک های مختلف در هر یک از انیمه‌های نام‌برده، معمولاً سبک خاصی را در آثارش شاهد هستیم که باعث خاص شدن آن‌ها شده. حالا چه موسیقی‌های احساسی باشد، چه حماسه‌های ابدی همچون Attack on Titan که تا مدت‌ها داخل ذهن‌ها باقی می‌ماند. در مجموعه کامل موسیقی متن‌های انیمه Guilty Crown نیز شما شاهد تمام این موارد، البته به سبک Guilty Crown خواهید بود.

شاهد خواهید بود که دوباره صدای Miyu Kobayashi همچون صحنه‌های Attack on Titan شنیده می‌شود. شاهد خواهید بود که آهنگ‌های حماسی همیشگی هنوز، وجود دارد. اما بازهم یکی از زیبایی‌های موسیقی متن Guilty Crown وجود چند ترک احساسی در میان این صحنه‌ها، پرده را برای لذت بیشتر ما آماده می‌کند.‌ اما از حق هم نگذریم، گاهی ترک‌های خلق شده Guilty Crown جالب‌تر از Attack on Titan عمل کرده‌اند. گرچه در سبک نام‌گذاری‌شون موندم.


محتویات آلبوم GUILTY CROWN COMPLETE SOUNDTRACK

موسیقی متن انیمه تاج گناه Guilty Crown

DISC 1

1
BIOS / Mika Kobayashi
βios / Mika Kobayashi
2
READY TO GO / David Whitaker
Ready to Go / David Whitaker
3
FRIENDS / mpi
friends / mpi
4
HOME -IN THIS CORNER- / Leina
Home ~in this corner~ / Leina
5
REAL / Cyua
Rё∀L / Cyua
6
CLOSE YOUR EYES / Michiyo Honda
close your eyes / Michiyo Honda
7
HILL OF SORROW / mpi
Hill Of Sorrow / mpi
8
RELEASE MY SOUL / Aimee Blackschleger
Release My Soul / エイミー・ブラックシュレイガー
9
KEKKON NO GI
血Con-儀
10
VOID K TASU S TASU PAD
美♂-K+$タすpAd
11
ALPHA
α
12
1616
1616
13
PF-ADLIB 2
pF-AdLib II
14
PF-ADLIB 4
pF-AdLib IV
15
BIOS / Mika Kobayashi
βiοs <MK+nZk Version> / Mika Kobayashi
16
REAL / Cyua
Rё∀L <C+nZk Version> / Cyua

DISC 2

1
OMEGA
Ω
2
GE19
Gエ19 <FullSize>
3
SHU
刺U
4
VOID KIBOU
Vぉ1℃→Ki母∪
5
APOCALYPSE
Αποκσλυψιζ
6
BASHIREUSU
Βασιλευζ
7
OU NO SONZAI
Oノ存ξ
8
MYSTERIOUS
Miss手リAs
9
KESSEN
kEっ1000
10
TEOI
θεοι
11
FUE+P@D+HARP PF
fUE+p@D+hArP→pF
12
PIE
π
13
ST+HRN+TRB+TUBA
sT+hRN+tRB+tUba
14
SUSPENSE
鎖スPen$
15
GENESIS
Genesi§
16
KRONE
κrOnё

DISC 3

1
EGG
Egg
2
GARLIC
Garlic
3
OLIVE OIL
Olive Oil
4
IDAHO POTATO
Idaho Potato
5
SALT
Salt
6
TAMANEGI
Tamanegi
7
PF-ADLIB 1
pF-AdLib I
8
GT SYNTH
gT→sYnTH
9
PF-ADLIB 3
pF-AdLib III
10
GT PF
gT→pF
11
BIOS DELTA / Mika Kobayashi
βιοζ-δ / Mika Kobayashi

همچنین پس از دانلود موسیقی متن انیمه تاج گناه Guilty Crown مطالعه کنید تا مطالعه کرده باشید.


امیدوارم از “موسیقی متن انیمه Guilty Crown را گوش کنید! یک حماسه متفاوت” نهایت لذت رو برده باشید. سپس در معرفی موسیقی‌های خوف انیمه‌ای آینده دست یاری رو برسونید.

تمامی دوستانی هم که علاقه به همکاری در بخش انیمه، سایر بخش‌های مجله وارونه و یا بحث شیرین تبلیغات دارند. میتوانند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com با ما تماس‌های لازم را برقرار نمایند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید