از سرزمین پری‌ها تا دنیای تفنگ‌ها!

درود بر تمامی دوستان انیمه‌باز و غیرانیمه‌باز. در بخش موسیقی متن انیمه در خدمت شما هستیم. این بار قراره به معرفی موسیقی متن انیمه Sword Art Online II بپردازیم. که مثل موسیقی متن انیمه Sword Art Online متاسفانه، ویدیو موسیقی متن رو پیدا نکردم. البته شما هنوز می‌تونید، فایل زیپ موسیقی متن انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین دو Sword Art Online II رو با لینک مگا Mega دانلود کنید. همچنین مثل همیشه، برای آشنایی بیشتر با تمام موسیقی‌های متن انیمه‌ای قرار گرفته در مجله وارونه، می‌تونید اینجا کلیک کنید. یا کلیک نکنید، انتخاب خودتونه. ولی بعداً نگید چیزی رو از دست ندادید.

موسیقی متن انیمه Sword Art Online II قرار بود که ادامه‌ای بر فصل اول انیمه Sword Art Online باشه. ولی مثل انیمه، که نتونست به خوبی فصل اول، انتظارات رو برآورده کنه. موسیقی متن انیمه Phantom Bullet یا Sword Art Online Phantom Bullet نیز نتونست به خوبی فصل اول عمل کنه. یه جورایی اگه فصل اول رو قله یه کوه در نظر بگیریم. فصل دوم رو می‌شه کوهپایه کوه در نظر گرفت.

با این‌حال بازهم دلایل بسیاری برای تماشای انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین دو Sword Art Online 2 وجود دارد. از جمله اینکه برای ادامه داستان، چاره‌ای جز اینکار نیست. مخصوصاً اینکه باید برای شروع فصل سوم انیمه Sword Art Online که دوباره داره از کوه بالا می‌ره، سری دوم Sword Art Online رو حتماً تماشا کرد. از یه طرف هم اصلأ نمی‌شه گفت که سری بدی در اومده. به نظر من خیلی هم قشنگ بود. مخصوصاً دنیای GGO که یه تجربه جدید از هنر شمشیرزنی آنلاین Sword Art Online بود. خوب بی‌خیالش، در ادامه بیشتر راجب‌شون سخن می‌گیم.


برای رضای ما، قبل از موسیقی متن انیمه Sword Art Online II، بر روی خطوط زیر و روی سایت در کسری از ثانیه کلیک کنید.


نکاتی که با به یاد داشتن آنها در دانلود موسیقی متن فصل دوم انیمه Sword Art Online کار ما و خودتون رو راحت‌تر می‌کنید.

۱_ ما موسیقی متن هر انیمه رو به صورت یه فایل ویدیوئی و یه فایل فشرده در آخرای همون مطلب قرار می‌دیم. که می‌تونید در همون‌جا به ویدئو گوش بدید. یا با مراجعه به متن مربوط بهش در همون قسمت. به صفحه‌ی دانلود موسیقی متن مورد نظر، چه در مگا Mega و چه در کانال نماشای ما برید.

۲_ این نکته رو به یاد داشته باشید که گاهی مواقع ممکنه یه استودیو، موسیقی یک انیمه‌ رو به صورت کامل در دسترس عموم قرار نده. یا موسیقی‌ متن‌های اون، کمی متفاوت با موسیقی‌های موجود در انیمه باشه. که دلایل خودش، مثل اضافه بودن ترک Track موسیقی یا کامل‌تر بودنش رو داره.

۳_ خواهشمندم که تمامی خواسته‌ها و نظرات خودتون، در رابطه با تمامی مطالب انیمه‌ای، و مخصوصاً این مطلب رو در بخش نظرات به اطلاع ما برسانید. تا ما هم مثلاً در راستای افزایش کیفیت تلاش کنیم.


نکاتی که علاوه بر دانلود موسیقی متن انیمه Sword Art Online II بهتره در تمام مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

۱_ در صورت علاقه، شما می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به ویدیوهای قرار گرفته در سایت، به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید، دسترسی داشته باشید. همچنین حواستون به بخش‌ اعلانات سایت باشه که خیلی مهم است. نوتیفیکیشن سایت رو هم فعال کنید که اطلاع‌رسانی بهتر انجام گیرد.

۲_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل و بحث‌های بی‌خود خودداری کنید. تا مجبور نشیم با شما و خودمون برخورد کنیم.

۳_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با قبول داشتن کلیه نکات بالا، بدون معطلی بریم سراغ دانلود موسیقی متن فصل دوم انیمه Sword Art Online


Sword Art Online II

موسیقی متن انیمه Sword Art Online II

کارگردان: Tomohiko Itō
برگرفته از: رمان کوتاه
نویسنده رمان کوتاه: Reki Kawahara
استودیو: A-1 Pictures
ژانرها: اکشن، بازی، ماجراجویانه، عاشقانه، فانتزی
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۷ تیر ۱۳۹۳

انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین Sword Art Online البته فصل دوم‌ش در سال ۲۰۱۴ یعنی دو سال پس از ساخت و پخش فصل اول انیمه Sword Art Online به بازار آمد. فصل دوم مثل فصل اول، به دنیای واقعیت مجازی انیمه‌ای به سبک Sword Art Online پرداخته. این سری در ادامه سری اول، داستان همون کیریتوی خودمون رو دنبال می‌کنه. که در این فصل، به پیشنهاد مردی به اسم کیکوکا برای دستگیری بازیکنی در بازی GGO عازم بازی فوق می‌شه.

دلیل این امر نیز، مشکوک بودن کیکوکا به این بازیکن در قتل افراد از طریق دنیای مجازی است. که خود این قضیه در تمام نیمه اول انیمه Sword Art Online یه جور معمای بزرگ بود. نیمه دوم Sword Art Online 2 ماجراجویی آسونا در دنیای آلوهیم آنلاین با یه سری از دوستان جدیدش رو به تصویر می‌کشد. سپس با ندای بازگشت، فصل دوم انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین Sword Art Online را به پایان می‌رساند.

تمرکز دو نیمه اول و دوم انیمه Sword Art Online II بیشتر بر روی روایت داستان از افرادی تمرکز دارد. که در دنیای مجازی Sword Art Online به دنبال بهبود مشکلی در زندگی خود هستند. این قضیه یکی از پیام‌های بزرگ در Sword Art Online II بود. که من خیلی ازش خوشم اومده بود.‌ چون داشت دنیاهای مجازی رو کمی بد و هم خوب جلوه می‌داد. به اندازه کافی نیز تونسته بود نظرات رو جلب کنه. گرچه بازهم فیل اول یه شاهکار بود. شاهکاری که ای کاش فصل سوم انیمه Sword Art Online یه بار دیگه اون رو زنده کند.

تریلر فصل اول انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین Sword Art Online


موسیقی متن انیمه Sword Art Online II

موسیقی متن انیمه Sword Art Online II

نام آلبوم: Sword Art Online II Original Soundtrack
آهنگ‌ساز: Yuki Kajiura
نوع: موسیقی متن انیمه، موسیقی متن مستقل

آهنگ‌سازی فصل دوم انیمه Sword Art Online مثل فصل اول انیمه Sword Art Online برعهده Yuki Kajiura می‌باشد. همون‌طور که قبلاً در موسیقی متن انیمه Sword Art Online بهتون فرموده بودیم. ایشون متولد سال ۱۹۶۵ در ژاپن هستند. البته در ابتدا به یادگیری برنامه نویسی پرداخته بود، ولی بعدها به موسیقی گرایش پیدا کرد. سپس کارشون رو با آلبوم‌های موسیقی، ادامه داد. کم‌کم هم به عرصه سینما و تلویزیون وارد شدند.

از آثار ایشون هم می‌توان به Fate ZeroErasedDemon Slayer: Kimetsu no Yaiba و The Case Files of Lord El-Melloi II اشاره کرد. که تک‌تک‌شون جزو برترین آثاری هستند که دیدم. مخصوصاً موسیقی که به نظرم عنوان به‌یادماندنی‌ترین اثر رو به Fate/Zero می‌دم. موسیقی متن انیمه Sword Art Online هم در همین حد، البته با حماسه‌های کمتر ظاهر می‌شه. خود این قضیه بیشتر مربوط به فصل اول انیمه Sword Art Online هستش. چون در نیمه اول انیمه SAO 2 بیشترین میزان تمرکز بر روی فضای تاریک دنیای تفنگ‌هاست.

موسیقی هنر شمشیرزنی آنلاین Sword Art Online نیز بیشترین تمرکز رو بر روی به تصویر کشیدن این دنیای جدی دارد. در حالی که نیمه دوم SAO 2 داره یه فضای مرموز احساسی رو به مخاطب القاء می‌کنه. یه جورایی با توجه به بخش داستانی چند بخشی خودش، که داره دنیای آینکراد و آلوهیم آنلاین رو با هم با یه فضای جدید به ما نشون می‌ده. این قضیه طبیعی است. ولی به شخص عاشق آهنگ‌های حماسی و تراژدی مانند هنر شمشیرزنی آنلاین Sword Art Online هستم. که در این فصل به علت فضای داستانی خاص خودش، کمی از این اصل فاصله گرفته بود.

دانلود موسیقی متن هنر شمشیرزنی آنلاین Sword Art Online

برای دانلود از مگا Mega و به صورت ترک Track، اینجا کلیک کنید.


محتویات آلبوم‌های Sword Art Online II

Sword Art Online II Original Soundtrack Vol.1

No.SongsDuration
01gunland01:59
02this psychedelic world01:54
03Death Gun02:36
04think tenderly of you02:03
05daily life, you and me01:48
06something is strange01:58
07creeping up01:55
08unnaturally tense02:24
09inside information01:51
10concerning operation01:49
11a pressing danger01:38
12shooting it out02:29
13where’s my enemy?01:49
14they start fighting01:33
15continuing suspense01:38
16she has to overcome her fear02:20
17good bye, again and again02:29
18no-escape01:41
19her actual world01:28
20her cruel past02:04
21looking back on those days01:40
22her tragic memory01:52
23crooked mind02:20
24a brisk conversation01:31
25he, or she?01:44
26shoot ’em up!01:52
27quickly and without fail01:56
28drive your way01:27
29Bullet of Bullets02:19
30another state of emergency01:48
31I’m always thinking of you01:50
32so I met her01:50
33a bleak and desolate land01:52
34she’s a knockout!01:56
35fighting hard and close02:08
36you are the winner!01:51
37peace, again01:54

Sword Art Online II Original Soundtrack Vol.2

No.SongsDuration
01desolate landscape02:41
02Tonky02:34
03in this place01:57
04Freyja01:52
05Urd02:28
06in another land02:15
07the appearance of Thrymr01:45
08defeat him and get it!03.30
09in the battle field, once again02:44
10fly away from here!02:50
11a sad quarrel01:39
12you are not alone #202:05
13light your sword02:03
14heartbreaking reality02:38
15you are not alone02:47
16tears for you01:50
17school days, with you02:05
18you are not alone #302:04
19trying to understand02:25

همچنین مطالعه کنید تا مطالعه کرده باشید.


خواهشمندم که در موسیقی متن فصل دوم انیمه Sword Art Online با نظراتتون هم انگیزه به ما بدین، هم اطلاعاتتون رو به رخ بکشید. هم نظرات خودتون رو بیان کنید. هم در معرفی موسیقی‌های خوف انیمه‌ای آینده دست یاری برسونید.

تمامی دوستانی هم که علاقه به همکاری در بخش انیمه، سایر بخش‌های مجله وارونه و یا بحث شیرین تبلیغات دارند. میتونند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com با ما تماس‌های لازم را برقرار نمایند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید