چه کسی در آن سوی دیوار، دشمن ماست؟

درود بر تمامی دوستان اوتاکو و غیر اوتاکو. دوباره در بخش موسیقی متن انیمه در خدمت شما هستیم. تا انشاءالله بتونید از موسیقی متن انیمه‌ای امروز، یعنی موسیقی متن فصل دوم انیمه Attack on Titan نهایت لذت رو ببرید. شما می‌توانید موسیقی‌های متن قبلی رو از اینجا بر بدن بزنید.

دوستان اگه یادتون باشه، ما همین چند وقت موسیقی متن فصل اول انیمه Attack on Titan رو معرفی نمودیم. خوب طبیعی هم هست که امروز ما با معرفی موسیقی متن فصل دوم انیمه Attack on Titan بازگشتیم. اونم درست وقتی که فصل آخر حمله به تایتان تایید شده و بررسی قسمتی فصل سوم نیز به پایان خودش رسیده است.

موسیقی متن فصل دوم انیمه Attack on Titan


به خاطر سیبیل به‌‌ فنا رفته بنده، مطالب زیر رو به عنوان وعده غذایی بزنید بر بدن.


همون طور که در موسیقی متن فصل اول انیمه Attack on Titan گفتم. شما حتماً انیمه حمله به تایتان Attack on Titan رو با عناوین اتک آن تایتان، نبرد با تایتان‌ها، حمله به تایتان، حمله به غول، Attack on Titan یا عنوان خلاصه AoT می‌شناسید. که بهتره تکلیف خودتون رو روشن کنید و از یکی استفاده کنید!

اما خوب این جور مسائل برای یکی از بهترین انیمه‌های چند سال گذشته، چیز غیرطبیعی نیست. اونم فقط به این خاطر که ابهت خودش رو هنوز حفظ کرده است. مخصوصاً در موسیقی متن! که در این مطلب ما قراره نگاهی به موسیقی فصل دوم انیمه حمله به تایتان Attack on Titan بیاندازیم.


نکاتی که با به یاد داشتن آنها در موسیقی متن فصل دوم انیمه Attack on Titan کار ما و خودتون رو راحت‌تر می‌کنید.

۱_ ما موسیقی متن هر انیمه رو به صورت یه فایل ویدیوئی در آخرای همون مطلب قرار می‌دیم. که می‌تونید در همون‌جا بهش گوش بدید. یا با مراجعه به متن مربوط بهش در همون قسمت. به صفحه‌ی دانلود موسیقی متن مورد نظر، در کانال نماشای ما برید.

۲_ این نکته رو به یاد داشته باشید که گاهی مواقع ممکنه یه استودیو، موسیقی یک انیمه‌ رو به صورت کامل در دسترس عموم قرار نده. یا موسیقی‌ متن‌های اون، کمی متفاوت با موسیقی‌های موجود در انیمه باشه. که دلایل خودش، مثل اضافه بودن ترک Track موسیقی یا کامل‌تر بودنش رو داره.

۳_ خواهشمندم که تمامی خواسته‌ها و نظرات خودتون، در رابطه با تمامی مطالب انیمه‌ای، و مخصوصاً این مطلب رو در بخش نظرات به اطلاع ما برسانید. تا ما هم مثلاً در راستای افزایش کیفیت تلاش کنیم.


نکاتی که علاوه بر موسیقی متن فصل دوم انیمه Attack on Titan بهتره در تمام مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

۱_ در صورت علاقه، شما می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به ویدیوهای قرار گرفته در سایت، به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید، دسترسی داشته باشید.

۲_ قربون دستتون، بزنید رو فعال‌سازی نوتیفیکش مجله وارونه تا ما رو شاد کنید. چون بعد از مدت‌ها شما می‌توانید با فعال کردن‌ش به اعلان‌های مطالب ما دسترسی داشته باشید. همزمان دیگه لازم نیست مثل قبل سایت رو چک کنید! چون اعلان‌ها کم‌کم و خود به خود برای شما ارسال می‌شود.

۳_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل خودداری کنید.

ما هم اگه چنین نظری رو ببینیم، یا خود نظر رو پاک میکنیم یا اصلاحش می‌کنیم تا سرمشق دیگران شود. پس ما رو شرمنده خودتون نکنید. همزمان این شرایط در بیشتر موارد، شامل ما هم میشه.

۴_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با در نظر گرفتن شرایط بالا، شما رو به مطالعه‌ی مطلب “موسیقی متن فصل دوم انیمه Attack on Titan را گوش کنید !”دعوت می‌کنم.


جستجو میان دیوار، جستجو میان دشمن!

موسیقی متن فصل دوم انیمه Attack on Titan

[megadesc]عنوان انگلیسی انیمه: Attack on Titan
عنوان ژاپنی انیمه: Shingeki no Kyojin
کارگردان: Tetsurō Araki ,Masashi Koizuka
نویسنده: Yasuko Kobayashi
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Hajime Isayama
استودیو: Wit Studio
ژانرها: اکشن، درام، فانتزی، معمایی، شونن، قدرت فرابشری، نظامی
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: Apr 1, 2017[/megadesc]

فصل دوم حمله به تایتان Attack on Titan در حدود چهار سال بعد از فصل اول ساخته و پخش شد. که می‌شه گفت طرفداران زمان زیادی را منتظر نشستند. اما این انتظار خالی از لطف نبود و نیست. چون همین فصل، تمرکز خاصی بر روی ایجاد فرضیه‌های بسیار در ذهن ما داشته است.

تمرکزی که برای آماده‌سازی ذهن مخاطب برای فصل‌های بعد و تبدیل انیمه از یک مبارزه انسان و تایتان به داستانی ورای آن به وجود آمده است. اما خوب این آماده‌سازی نیازمند ترکیبی از انیمیت، داستان، صدای شخصیت‌ها و در نهایت موسیقی است. برای درک بیشتر نیز می‌توانید با کلیک بر روی اینجا، تریلر فصل دوم انیمه حمله به تایتان Attack on Titan را تماشا کنید.


آلبوم موسیقی متن فصل دوم انیمه Attack on Titan

موسیقی متن فصل دوم انیمه Attack on Titan

Attack on Titan – Cover Soundtrack II

[megadesc]نام آلبوم: attack on titan – original Soundtrack II
آهنگ‌ساز: Hiroyuki Sawano
نوع: موسیقی متن انیمه، صدا و موسیقی اصل و مستقل[/megadesc]

می‌رسیم به سر اصل مطلب، یعنی موسیقی متن حاصل دسترنج Hiroyuki Sawano که در ساخت موسیقی متن انیمه‌های زیادی مثل لیست زیر، دست داشته است.

ldnoah.Zero
Blue Exorcist
Guilty Crown
Kill La Kill
Kabaneri of the IronForse
The Seven Deadly Sins
Seraph of the End

در تمام کارهای Hiroyuki Sawano و مخصوصاً همین موسیقی متن فصل دوم انیمه حمله به تایتان Attack on Titan می‌شده یک چیز مشترک رو دید. اونم معنای واقعی کلمه موسیقی متن است. معنای که به ما می‌گوید:« موسیقی متن جزئی از فیلم نیست. اصلی از فیلم است ».

یعنی فقط برای پرکردن صداهای پس‌زمینه کاربرد ندارد. بلکه برای نشان دادن اصل داستان به مخاطب و برانگیختن احساسات مخاطب کاربرد دارد. تمام این‌ها از لحظه لحظه فصل دوم انیمه حمله به تایتان Attack on Titan مشخص است. مخصوصاً آن لحظه‌ای که خیانتی مشخص می‌شود و صدایی گوش نواز در پس‌زمینه به همراه چشم‌انداز نور ماه پخش می‌شود.

مخصوصاً آن لحظه که مبارزه مرگ و زندگی، مبارزه مشت با مشت و درد و رنج شکل می‌گیرد. موسیقی متن فریاد شخصیت‌ها را به گوش ما می‌رساند. حتی آن لحظه که انتظار یک سکوت غم‌انگیز را داریم، خواننده‌ای در پس‌زمینه آواز دل شخصیت‌ها را سر می‌دهد.

با این همه وقت آن رسیده که موسیقی متن فصل دوم انیمه حمله به تایتان Attack on Titan را در همین صفحه گوش کنید. آن هم با تمام پیانوها، فریادها، سکوت‌ها و صدها نوای دیگر.

برای دانلود، اینجا کلیک کنید.


محتویات آلبوم attack on titan – original Soundtrack II

DISC 1

1
BARRICADES / yosh
Barricades / yosh
2
APETITAN
APETITAN
3
YOUSEEBIGGIRL/T:T / Gemie
YouSeeBIGGIRL/T:T / Gemie
4
SON2SEAVER
son2seaVer
5
CALL OF SILENCE / Gemie
Call of Silence / Gemie
6
ERENTHE SHIRUBE
ERENthe標
7
AT TACK ON D
attack音D
8
YAMANAIAME / Mica Caldito
YAMANAIAME / Mica Caldito
9
2VOLT
2Volt
10
SHINGEKI ST-HRN-EGT 20130629 KYOJIN
進撃st-hrn-egt20130629巨人
11
SO IST ES IMMER / Benjamin
So ist es immer / Benjamin
12
SHINGEKI ST-HRN-GT-PF 20130629 KYOJIN
進撃st-hrn-gt-pf20130629巨人
13
YMNIAM-ORCH
ymniam-orch
14
THE RELUCTANT HEROES<MODV> / Mica Caldito
The Reluctant Heroes <MODv> / Mica Caldito
15
SHINGEKI ST-HRN-GT 20130629 KYOJIN
進撃st-hrn-gt20130629巨人
16
THEDOGS / mpi
theDOGS / mpi

DISC 2

1
SHINGEKI PF-MEDLEY 20130629 KYOJIN
進撃pf-medley20130629巨人
2
EMAYMNIAM
EMAymniam
3
SHINGEKI PF 20130218 KYOJIN
進撃pf20130218巨人
4
SHINGEKI GT 20130218 KYOJIN
進撃gt20130218巨人
5
TWO-LIVES
TWO-lives
6
SHINGEKI ST 20130629 KYOJIN
進撃st20130629巨人
7
SHINGEKI VN-PF 20130524 KYOJIN
進撃vn-pf20130524巨人
8
YMNIAM-MKORCH / Mika Kobayashi
ymniam-MKorch / Mika Kobayashi
9
SHINGEKI PF-ADLIB-C 20130218 KYOJIN
進撃pf-adlib-c20130218巨人
10
SHINGEKI PF-ADLIB-B 20130218 KYOJIN
進撃pf-adlib-b20130218巨人
11
SHINGEKI VC-PF 20130218 KYOJIN
進撃vc-pf20130218巨人
12
THEWEIGHTOFLIVES
TheWeightOfLives
13
YAMANAIAME<FMV> / Mica Caldito
YAMANAIAME <FMv> / Mica Caldito
14
AOTS 2 M TA 1
AOTs2M他1
15
AOTS 2 M TA 2
AOTs2M他2
16
AOTS 2 M TA 3
AOTs2M他3
17
AOTS 2 M TA 4
AOTs2M他4

متشکرم که تا اینجا همراهمون بودید.

امیدوارم که از موسیقی متن فصل دوم انیمه Attack on Titan را گوش کنید ! نهایت لذت رو ببرید.

همزمان در اینجا و این مطلب با نظراتتون هم انگیزه به ما بدین، هم اطلاعاتتون رو به رخ بکشید. هم نظرات خودتون رو بیان کنید. هم در معرفی موسیقی‌های خوف انیمه‌ای آینده دست یاری برسونید.

تمامی دوستانی هم که علاقه به همکاری در بخش انیمه، سایر بخش‌های مجله وارونه و یا بحث شیرین تبلیغات دارند. میتونند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com با ما تماس‌های لازم را برقرار نمایند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید