یک بازگشت برای اسطوره شمشیرزنی!

درود بر تمامی دوستان انیمه‌باز و غیرانیمه‌باز. در بخش موسیقی متن انیمه در خدمت شما هستیم. تا این بار به معرفی موسیقی متن انیمه Sword Art Online Alicization بپردازیم. مثل همیشه، برای آشنایی بیشتر با تمام موسیقی‌های متن انیمه‌ای قرار گرفته در مجله وارونه! می‌توانید بخش موسیقی متن انیمه مجله وارونه رو دنبال کنید. انتخاب خودتونه. ولی بعداً نگید چیزی رو از دست ندادید.

می‌توان گفت که موسیقی متن انیمه Sword Art Online Alicization یکی از موسیقی‌های دنیای SAO بود. که توانست سبک بسیاری عالی و متفاوتی رو از دو فصل پیش خود به مخاطب نشان دهد. این در حالی بود که بسیاری فصل Alicization را یک بازگشت پرقدرت، آن‌هم بعد از افت شدید انیمه ساو SAO پس از فصل اول، می‌دانند. با مجله وارونه در نگاهی به فضل سوم هنر شمشیرزنی آنلاین Sword Art Online و موسیقی SAO همراه باشید. البته در مجله وارونه می‌توانید بررسی قسمت به قسمت Sword Art Online Alicization را مطالعه کنید.

موسیقی متن Sword Art Online Alicization


برای رضای ما، قبل از موسیقی متن Sword Art Online Alicization بر روی خطوط زیر و روی سایت در کسری از ثانیه کلیک کنید.


نکاتی که با به یاد داشتن آنها در دانلود موسیقی متن شمشیرزنی آنلاین: ارمغانگر صلح Sword Art Online Alicization کار ما و خودتون رو راحت‌تر می‌کنید.

۱_ ما موسیقی متن هر انیمه رو به صورت یه فایل ویدیوئی یا یه فایل فشرده در آخرای همون مطلب قرار می‌دیم. که می‌تونید در همون‌جا به ویدئو گوش بدید. یا با مراجعه به متن مربوط بهش در همون قسمت. به صفحه دانلود موسیقی متن انیمه مورد نظر، چه در سرویس مگا Mega و چه در کانال نماشای ما برید.

۲_ این نکته رو به یاد داشته باشید که گاهی مواقع ممکنه یه استودیو، موسیقی یک انیمه‌ رو به صورت کامل در دسترس عموم قرار نده. یا موسیقی‌ متن‌های اون، کمی متفاوت با موسیقی‌های موجود در انیمه باشه. که دلایل خودش، مثل اضافه بودن ترک Track موسیقی یا کامل‌تر بودن و مسائل بازاریابی رو داشته باشه.


نکاتی که علاوه بر دانلود موسیقی متن فصل سوم انیمه Sword Art Online بهتره در تمام مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

۱_ در صورت علاقه، شما می‌توانید، به کانال نماشای، کانال یوتوب و کانال اینستاگرام ما مراجعه و دنبالش کنید. یا اگر دلتون خواست برای اطلاع رسانی بهتر، نوتیفیکیشن سایت رو فعال کنید.

۲_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی! و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل و بحث‌های بی‌خود خودداری کنید. تا مجبور نشیم با شما و خودمون برخورد کنیم.

۳_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با قبول داشتن کلیه نکات بالا، بدون معطلی بریم سراغ دانلود موسیقی متن انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین: ارمغانگر صلح نبرد دنیای زیرین Sword Art Online -Alicization- War of Underworld


Sword Art Online: Alicization

موسیقی متن Sword Art Online Alicization

کارگردان: Manabu Ono
نویسنده: _
برگرفته از: رمان کوتاه
نویسنده رمان کوتاه: Reki Kawahara
استودیو: A-1 Pictures
ژانرها: اکشن، بازی، فانتزی، ماجراجویانه، عاشقانه
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: October 6, 2018

احتمالاً همه از جمله خودم انیمه Sword Art Online رو به خاطر درام‌های فصل اول و سقوط‌های پس از آن می‌شناسند! تا اینکه با ورود آرک Alicization به عرصه، یک داستان جدید معرفی شد. سپس در آرک War of Underworld به کل، کلیت را تغییر داد. در Alicization ما شاهد تغییر در طراحی، کارگردان و کلیت انیمه بودیم. ولی مسائلی همچون مبارزات حماسی و فضای جنگی، شک به این فصل را از بین برد.

علاوه بر این، اشکالاتی که در Sword Art Online II بود، تا حدودی برطرف شدند. به عنوان مثال مخاطب با فضای داستانی که گاهی نمی‌توانست با آن ارتباط برقرار کند، روبه‌رو نبود. از طرفی با تغییر در طراحی‌ها، به مخاطب القاء می‌شد که اینجا یک جهان دیگر، متفاوت از فصل‌های پیشین است. همچنین اگر Alicization را کامل دیده باشید. متوجه اندک شباهت دنیای زیرین با جهان ارباب حلقه‌ها می‌شوید.

شاید براتون این نکته هم جالب باشه که بسیاری انیمه SAO رو به خاطر نسبت تعداد شخصیت‌های مونث به مذکر سرزنش می‌کردند. اما خبر خوشحال کننده این بود که Sword Art Online: Alicization این موضوع را تا حدی بهبود بخشید. در حال حاضر نیز، باید دید که آرک پایانی Sword Art Online Alicization که بسیار خوب عمل کرده. در پایان می‌تواند انتظارات مخاطبان را برآورده کند؟ یا خیر همچون فصل دوم، انتظارات ما را به فنا می‌دهد؟

داستان Sword Art Online: Alicization

داستان فصل سوم هنر شمشیرزنی آنلاین Sword Art Online: Alicization در باب اتفاقات، حول پروژه‌ای برای ساخت هوش مصنوعی است.‌‌ در این پروژه با تکنولوژیی جدید، از روح انسان‌ها کپی گرفته و در دنیای مجازی زیرین با جزئیات بسیار، قرار می‌گردد. تا بتوانند از این روح‌ها، هوش‌های مصنوعی که کاملاً در فضای مجازی وجود دارند، بسازند. و طبق معمول کیریتو درگیر این ماجرا است.

وی به عنوان یک عامل خارجی وارد جهان زیرین می‌شود. اما به دلایلی حافظه وی را در این دنیا پاک و حرکات‌ش را زیر نظر می‌گیرند. کیریتو‌ که مثل یه بچه تازه متولد شده در این جهان است. دو دوست به نام‌های یوجیو و آلیس پیدا می‌کند. کمی بعد آلیس به دلیل زیر پا گذاشتن قانون عدم ورود به قلمروی تاریک، دستگیر و به پایتخت برده می‌شود. سپس کیریتو‌ بدون اینکه چیزی بداند، در دنیای واقعی خود را می‌بیند.

این تازه شروع ماجراست، چراکه پس از این اتفاق، کیریتو طی یک درگیری، دوباره وارد دنیای زیرین می‌شود. اما این بار در حالی که نه خودش چیزی به یاد دارد. نه دیگران وی را می‌شناسند. باید به یوجیو کمک کند تا آلیس را برگرداند. همزمان به دنبال خروج از دنیای زیرین و حقیقت پشت آن باشد. این داستان با ورود به آرک پایانی War of Underworld در اوج خود قرار می‌گیرد.


موسیقی متن انیمه Sword Art Online: Alicization فصل سوم انیمه Sword Art Online

موسیقی متن Sword Art Online Alicization

نام آلبوم‌ها:
Sword Art Online -Alicization- Original Soundtrack Alicization
Sword Art Online -Alicization- War of Underworld Original Soundtrack
آهنگ‌ساز: Yuki Kajiura
نوع: موسیقی متن انیمه، موسیقی متن مستقل

یکی از نکاتی که آرک Sword Art Online: Alicization را جذاب می‌کند. دوباره سازی کامل موسیقی متن SAO است. که با حفظ حالت دنیای هنر شمشیرزنی آنلاین Sword Art Online انجام می‌گیرد. اما قبل از توضیحات بیشتر، این را اضافه می‌کنم که با وجود جستجوهای بسیار، جلد بعدی موسیقی متن‌های آرک War of Underworld را پیدا نکرده‌ام. اما به محض انتشار در لیست دانلود قرار می‌گیرد.

همچون فصل‌های پیشین آهنگ‌سازی Sword Art Online: Alicization برعهده خانم Yuki Kajiura می‌باشد. که آثاری همچون Fate/Zero را در کارنامه خود دارد. ایشان با به کاربردن حالات حماسی، احساسی در کنار سبک‌های جدید، مخاطب را به وجهه می‌آورد. همچنین اولین باری است که Yuki Kajiura از چنگ در موسیقی‌های خود استفاده می‌کند. جای تشکر دارد، که آثار بهتری از ایشان ببینیم.

فضای درام همیشگی، حماسه پذیری، مخصوصاً در آرک پایانی، از در ویژگی‌های موسیقی متن Sword Art Online Alicization می‌باشند. مخصوصاً آرک War of Underworld که موسیقی متنی جذاب و جدید را ارائه می‌دهد. برای کسانی که موسیقی‌های هنر شمشیرزنی آنلاین Sword Art Online را از قبل، در مجله وارونه گوش داده‌اند. توصیه دارم که حتماً موسیقی متن فصل سوم Sword Art Online را دانلود کنید.

دانلود آلبوم‌های موسیقی متن انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین: آلیسیزیشن Sword Art Online Alicization از مگا Mega


محتویات آلبوم‌های Sword Art Online Alicization

Sword Art Online -Alicization- Original Soundtrack Alicization Vol.1

موسیقی متن Sword Art Online Alicization

01. tenderness and strength
02. Gigas Cedar
03. sometimes she feels lonely
04. you can save him!
05. celebration dance
06. your dream came true
07. on your journey
08. dream of the lost days
09. Ocean Turtle
10. the lowest of the low
11. we have found it!
12. climbing up the wall
13. stolen memories
14. coercive power
15. crossing a dangerous bridge
16. there is not a safe place
17. run, before it’s too late
18. illusions of illusion
19. Quinella
20. the destined battle
21. Deusolbert
22. Waking the belief
23. Waking the belief (instrumental)

Sword Art Online -Alicization- Original Soundtrack Alicization Vol.2

01. Finding the hope
02. Finding the hope (instrumental)
03. a peaceful landscape
04. have fun!
05. her name is Alice
06. the legendary sword
07. forbidden
08. a silver lining
09. a bad dream of the past
10. searching for something
11. my close friend
12. uneasy
13. dark territory
14. suspense and conflict
15. confronting the enemy
16. we have to save her!
17. Eugeo
18. find your sword in this land
19. project alicization
20. a mysterious voice
21. fluctlight
22. soul translator
23. things get worse
24. there is eerie
25. find the solution
26. if she was here
27. the days in
28. Selka
29. Administrator

Sword Art Online -Alicization- War of Underworld Original Soundtrack Vol.1

موسیقی متن Sword Art Online Alicization

01her soul1:57
02I’m waiting for you2:02
03at a disadvantage2:09
04painful days2:02
05reciting a spell1:28
06they’re coming,slowly1:43
07it’s time to say goodbye1:41
08concerted operations2:05
09his name is Gabriel2:14
10full of bugs2:04
11under experiment2:23
12the Dark Emperor2:12
13I remember your soul2:27
14uncomfortable and complicated2:01
15sucker-punched1:52
16Shasta2:33
17a council of war1:47
18now you’re going too far2:12
19on the counterattack1:32
20for the person I love2:36
21another bitter feeling1:32
22this is the price of the war2:23
23the Human Empire Army1:59
24go get them!2:13
25dark mages2:22
26a sword of bravery in her heart2:12
27Evolving the heart3:46
28Evolving the heart (instrumental)3:46

Disc length 61:13

Sword Art Online -Alicization- War of Underworld Original Soundtrack Vol.2


همچنین پس از دانلود موسیقی متن انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین: آلیشیزیشن Sword Art Online: Alicization مطالعه کنید تا مطالعه کرده باشید.


امیدوارم از “موسیقی متن انیمه Sword Art Online Alicization را گوش کنید!” نهایت لذت رو برده باشید. همچنین در معرفی موسیقی‌های خوف انیمه‌ای آینده دست یاری برسونید. البته با رعایت اصول اخلاقی!

تمامی دوستانی هم که علاقه به همکاری در بخش انیمه، سایر بخش‌های مجله وارونه و یا بحث شیرین تبلیغات دارند. میتوانند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com با ما تماس‌های لازم را برقرار نمایند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید