فرصتی بسیار مناسب برای علاقه مندان به دنیای سینتی سایزر و کلکسیونر ها !

موگ سینتی سایزر کلاسیک IIIp ، یکی از محبوب ترین سینتی سایزرهای خود از سال 1969 را مجددا به تعدادی محدود به فروش می رساند. موگ تنها 40 عدد از این محصول را با قیمت 35 هزار دلار به فروش می رساند. تقریبا 10 برابر قیمت سینت Minimoog Model D !!!

این سینتی سایزر برای اولین بار در اواخر دهه 1960 میلادی منتشر شد و اولین محصول ماژولار قابل حمل کمپانی موگ بود و بصورت 3 کابین مجزا طراحی شده بود بود. در واقع این سینت نسخه بهبود یافته و قابل حمل سینتی سایزر ماژولار IIIc بود که دارای یک کابین بزرگ بود و شامل تمام ماژول های مورد نیاز برای ساخت صداهای سینتی سایز شده قدرتمند بود.

با توجه به متن منتشر شده توسط کمپانی موگ، مدل جدید و بازسازی شده سینتی سایزر IIIp بر اساس مدار و نحوه ساخت مدل اصلی ساخته می شود که شامل فایل های ساخت مدار ، نحوه طراحی و غیره می شود که دارای 37 ماژول است و بصورت دستی در کارخانه اشویل موگ اسمبل شده است.

این اولین باری نیست که موگ دست به بازسازی و انتشار محصولات با کیفیت و کلاسیک خود می زند. سال گذشته این کمپانیهمچنین سینتی سایزر IIIc را با قیمت 35 هزار دلار منتشر کرد.

اگر قیمت این محصول خارج از قدرت خرید شما است می توانید به سراغ سینت های مقرون به صرفه تر نظیر سینتی سایزر نیمه ماژولار موگ Drummer From Another Mother و یا کلون Minimoog بهرینگر با قیمت ۲۹۹ دلار بروید.همچنین در ادامه تماشا کنید سفری تصویری به خانه سینتی سایزر موگ House of Electronicus

 

در ادامه بخوانید