کلید های کم صداتر، سرعت و فضای ذخیره سازی بیشتر !

مک بوک پروهای 2018 اپل معرفی شدند ! سری 2018 به چیپست های جدید i5 ، i7 و i9 اینتل مجهز شده اند، رم اضافه و حافظه ذخیره سازی بیشتر و کلید های کم صداتر از ویژگی های مهم این سری هستند. سایر ویژگی های اعم از طراحی و تاچ بار، همانند مدل 2017 است!

این بهبودها برای هر دو مدل 13.3-inch و 15.4-inch در نظر گرفته شده است، اما مدل بزرگتر ویژگی های جذاب تری دارد و بسیار قوی تر است در ادامه به معرفی این ویژگی ها می پردازیم.

ویژگی های مک بوک پرو 15 اینچ 2018

حالا در مدل 15 اینچ که قدرتمندترین نیز هست! شما قادر خواهید بود از نسل هشتم چیپست های اینتل یعنی پروسسورهای 6 هسته ای Core i7 یا Core i9 بهره ببرید. که این چیپست ها در حالت تربو می تواند در فرکانس کاری 2.9 GHz و 2.8 GHz فعالیت کنند! همچنین شما می توانید حداکثر 4 ترابایت حافظه SSD و 32 گیگا بایت رم را در اختیار داشته باشید. (البته بسته به پولی که پرداخت می کنید) در نهایت شما می توانید بهترین انتخاب کارت گرافیک یعنی AMD Radeon Pro 560 series با 4 گیگ رم داخلی را برای مک بوک مورد علاقه خود سفارش دهید!


همچنین بخوانید : هر آنچه که در کنفرانس توسعه دهندگان اپل WWDC ۲۰۱۸ معرفی شد


ویژگی های مک بوک پرو 13 اینچ 2018

در این مدل کوچکتر نیز شما می توانید از نسل هشتم چیپست های 6 هسته ای اینتل یعنی i5 و i7 بهره ببرید، که در حالت تربو می توانند در فرکانس 2.8 گیگاهرتز فعالیت کنند ! بالاترین گزینه کارت گرافیک نیز در این مدل، چیپست  Intel Iris Plus 655 با 128 مگابایت حافظه داخلی است. همچنین شما می توانید حداکثر 16 گیگ رم و 2 ترابایت حافظه SSD را در مک بوک پرو 13 اینچ 2018 در اختیار داشته باشید!


هر آنچه باید از مک بوک پرو های 2018 اپل بدانیداگر شما از کاربران حرفه ای هستید، و مشخصات لب تاب های اپل را سال به سال بررسی می کنید، حتما می دانید که این بهبود ها در مدل های 2018 برابر با افزایش سرعت عملکرد لب تاب در محاسبات و رندرهای سنگین صوتی و تصویری است. اما اگر از کاربران عادی هستید و از اعداد و ارقام بالا هیچ سر رشته ای ندارید،هیچ نگران نباشید! تمام چیزی که نیاز است بدانید این است که سری 2018 مک بوک های پرو نسبتا بسیار قوی تر و سریعتر از مدل سال گذشته هستند.( گرچه اگر کاربری حرفه ای ندارید همان مدل سال گذشته کار شما را راه می اندازد!)

اپل ادعا می کند بهبود عملکرد در مدل های 13 اینچی نسبت به مدل سال گذشته دو برابر بوده و این میزان در مدل های 15 اینچ تا 70 درصد است!!! البته همه این ها بستگی به این دارد که شما با لب تاب تان چه کاری انجام می دهید.

هر آنچه باید از مک بوک پرو های 2018 اپل بدانید

سایر بروزرسانی ها در مک بوک پرو های 2018 اپل شامل : بهبود عملکرد TrueTone displays ( ویژگی که نور نمایشگر با محیط تنظیم می شود)، و چیپ امنیتی T2 برای محافظت بهتر از اطلاعات و جلوگیری از ورود غیرمجاز به سیستم ! همچنین اپل اعلام کرده نسل سوم کیبوردهای خود را بروی سری 2018 قرار داده که این کیبورد صدای کمتری نسبت به نسخه های پیشین دارد! ( بسیاری از کاربران اپل از موضوع عدم کیفیت بالای کیبورد های مک بوک پرو در سال های اخیر ناراضی بودند، اپل هیچ وقت این مشکل را تایید نکرده اما اخیرا یک برنامه گارانتی چهار ساله  برای تعمیر صفحه کلید های آسیب دیده به صورت رایگان راه اندازی کرده است.)

هر آنچه باید از مک بوک پرو های 2018 اپل بدانید

نکته بسیار مهم این است که شما برای خرید مدل های جدید نیازی به پرداخت هزینه بیشتر ندارید و مدل های 2018 نیز با همان قیمت مدل های سال 2017 عرضه می شوند! البته قیمت بسته به انتخاب تنظیمات شما و مدل مورد نظر متغیر است اما قیمت پایه  مک بوک پرو 2018 ،13 اینچ برابر با 1.799 دلار و قیمت مدل 15 اینچ از 2.399 دلار شروع می شود. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت Apple مراجعه کنید.

 

همچنین بخوانید