وصل کنید، ضبط کنید به همین راحتی!!!

میکروفون Lolly 3D که به گفته خودشان؛ “اولین میکروفون سه بعدی جهان برای گوشی های هوشمند است،”  برای زمان هایی طراحی شده است که شما نیاز به ضبط صدا با کمترین امکانات ممکن و کیفیت بالا دارید.

میکروفون Lolly 3D بصورت مستقیم به پورت لایتنینگ آیفون یا آیپد شما متصل می شود و براحتی با تمامی اپلیکیشن ضبط صدا هماهنگ می شود و صدا را به صورت همه جانبه ضبط می کند. همچنین دارای تکنولوژی Adaptive Recording Orientation می باشد که به کاربر اجازه می دهد میکروفون را از دو جهت به گوشی خود متصل کند در نتیجه ساند استیج همیشه افقی خواهد بود.

این میکروفون جالب سبک و قابل حمل می تواند بهترین گزینه برای فیلم سازان ، خبرنگاران ، آهنگسازان و حتی کاربران عادی که می خواهند ویدیو ها روزانه برای اینستاگرام خود پست کنند باشد.

میکروفون Lolly 3D

Lolly 3D می تواند صدا را با نرخ 44.1kHz/48kHz ضبط کند و SPL (حداکثر شدت صدایی که میکروفون می تواند ضبط کند بدون اینکه صدا دچار دیستورشن شود) آن حدود 105 دسیبل است، همچنین دارای پاسخ فرکانسی 20Hz to 20,000kHz می باشد و شما می توانید گین ورودی را از 0  تا +47.5dB تغییر دهید، افکت Reverb نیز بصورت پیش فرض بر روی این میکروفون قرار داده شده است.

میکروفون Lolly 3D راه خودش را از کمپینی در وب سایت Indiegogo آغاز کرد ، و حالا به قیمت 39 دلار بفروش می رسد.

در ادامه تیزر تبلیغاتی این میکروفون را تماشا کنید.