گرم شدن کره زمین و اثرات منفی آن

گرما شدن کره زمین با سرعت زیادی در حال پیشرفت است.گرم شدن کره زمین باعث از بین رفتن زندگی بسیاری از موجودات می گردد اما متاسفانه گرم شدن کره زمین تنها باعث این مسئله نمی گردد.بر اساس گفته کارشناسان در آینده ای نزدیک بسیاری از میوه و نوشیدنی ها از بین خواهند رفت.نابودی مواد غذایی در آینده ای نزدیک تخمین زده می شود.اما این مواد غذایی کدامند :

براساس گفته کارشناسان گرم شدن کره زمین می تواند عواقب بسیار جدی  داشته باشد.به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم تا از مواد غذایی و نوشیدنی ها لذت کافی را ببرید زیرا ممکن است در آینده ای نزدیک آن ها را از دست دهیم !

مواد غذایی  که در آینده ای نزدیک از بین خواهند رفت :

انگور

بر اساس گفته محققان اگر استفاده از انگور همچنان با همین صورت ادامه پیدا کند و با توجه به گرم شدن کره زمین ممکن است در آینده ای نزدیک انگور برای همیشه از بین رود.

نابودی مواد غذایی در آینده ای نزدیک

موز

یکی دیگر از میوه هایی که با گرم شدن کره زمین از بین می رود ،موز است.زیرا افزایش دما باعث از بین رفتن درخت های موز می گردد و با توجه به سرانه مصرف آن ،تخمین زده می شود در آینده ای نزدیک میوه موز نیز از بین رود.

نابودی مواد غذایی در آینده ای نزدیک

ماهی

بر اساس تحقیقات انجام شده در سال های آتی ،ماهی به یک غذای لوکس تبدیل می شود.دما بالا و آلودگی محیط زیست ناشی از گرم شدن کره زمین می تواند باعث کاهش اکسیژن در دریاها می گردد از این رو بسیاری از ماهی ها به سمت اقیانوس مهاجرت خواهند کرد و به همین دلیل صید آن ها بسیار سخت خواهد شد.

نابودی مواد غذایی در آینده ای نزدیک


در ادامه بخوانید :با خوردن این مواد غذایی می توانید افسردگی را درمان کنید !


عسل

در زمان حال پیدا کردن عسل مرغوب بسیار دشوار می باشد.حال با گرم شدن کره زمین این موضوع بسیار دشوارتر خواهد شد و در نهایت از بین خواهد رفت.و می توان گفت نابودی مواد غذایی در آینده ای نزدیک اتفاق خواهد افتاد.

نابودی مواد غذایی در آینده ای نزدیک

سیب

بهترین آب و هوا برای کاشت سیب  ،آب و هوای سرد است.با گرم شدن کره زمین کاشت این میوه نیز بسیار دشوار خواهد شد و در نهایت از بین خواهد رفت.

نابودی مواد غذایی در آینده ای نزدیک

کاکائو

یکی دیگر از مواد غذایی  که در آینده ای نزدیک از بین خواهند رفت ،کاکائو است.تولید کاکائو در سال های اخیر بسیار دشوار بوده است.و بر طبق گزارش بزرگترین کارخانه شکلات سازی تا چند سال دیگر تولید کاکائو از بین خواهد رفت.

نابودی مواد غذایی در آینده ای نزدیک

بادام زمینی

به دلیل شرایط سخت کاشت بادام زمینی تخمین زده می شود که در آینده ای نزدیک از بین خواهد رفت.

نابودی مواد غذایی در آینده ای نزدیک

قهوه

قهوه های  عربی که به عنوان قهوه با کیفیت بهتر در جهان نشان داده می شوند نیز در معرض خطر هستند.با تغییرات آب و هوایی تولید این محصول نیز بسیار دشوار  و به محصولی لوکس تبدیل خواهد شد.

نابودی مواد غذایی در آینده ای نزدیک

در ادامه بخوانید :

با مواد غذایی که به شما در ترک سیگار کمک می کنند آشنا شوید !!

با ۱۲ مواد غذایی معجزه آسا برای مادران شیرده آشنا شوید

چگونه با یک رژیم غذایی سالم از دست سلولیت رها شویم ؟