نرم افزار djay Pro کمپانی Algoriddim می تواند آینده djing را تغییر دهد!!!

نرم افزار djay Pro بی شک یکی از بهترین و حرفه ای ترین نرم افزار های djing بر روی پلتفرم های تاچ اسکرین بخصوص IOS بوده است البته این اپ برای اندروید و مک نیز منتشر شده است.

این نرم افزار با ویژگی های نظیر هماهنگی کامل با اسپاتیفای و هماهنگی بسیار حرفه ای در بخش تاچ و مولتی تاچ توانسته است در دنیار امروز djing نامی برای خودش دست و پا کند. حالا Algoriddim این نرم افزار را برای ویندوز 10 منتشر کرده است و به گفته کمپانی این نسخه بصورت اختصاصی از ابتدا برای ویندوز بازنویسی شده است و از ویژگی های مهم این ویندوز 10 و محصولات جدید این کمپانی یعنی سرفیس پرو و سرفیس استودیو بهره می برد.

نرم افزار djay Pro

مهم ترین ویژگی نرم افزار  djay Pro برای کاربران ویندوز و سرفیس، پشتیبانی از Surface Dial کنترلر کوچک وایرلسی است که با منتشر شدن محصولات جدید مایکروسافت معرفی شد و کارایی های بسیار جالبی را در نرم افزار های گرافیکی به کاربر ارائه میدهد، ولی حالا Surface Dial برای اولین بار در یک نرم افزار موسیقی به کار گرفته شده و امکانات خیره کننده ای را برای کنترل نرم افزار  djay Pro به دی جی ها ارائه می دهد.

در ادامه بخوانید » جدید ترین نسخه ساند فورج بعد از 3 سال منتشر شد !!! 

نرم افزار djay Pro

ویژگی های مهم دیگر

ویژگی مهم دیگر مولتی تاچ بودن این نرم افزار بر روی ویندوز 10 می باشد، بر خلاف مک بوک های جدید اپل که فقط یک بخش لمسی کوچک با نام تاچ بار در این محصول وجود دارد ، در محصولات جدید مایکروسافت سرفیس پرو و سرفیس استودیو صفحه نمایشگر کاملا لمسی بوده و به شما قابلیت کنترل نرم افزار حتی با یک دست را نیز میدهد، کا این مسئله خود یک ویژگی بسیار مهم برای دی جی ها محصوب می شود.

همچنین سرفیس پرو می تواند جایگزین مناسبی برای آیپد باشد چرا که پشتیبانی از نرم افزار های حرفه ای ویندوز بصورت لمسی را در ابعاد آیپد به شما می دهد و این محصول نیز از Surface Dial پشتیبانی می کند اما آیپد همچنان در پلتفرمی نظیر IOS گرفتار است و نمی توان از آیپد انتظار هندل کردن نرم افزار های نسخه دسکتاپ را داشت.

برای مثال اگر Surface Dial بر روی دک ها ببرید به شما قابلیت کنترل 4 پارامتر (scrub, scratch, filter, loop) میدهد و اگر آن را بر روی پلی لیست آهنگ های خود قرار دهید با چرخش آن می تواند در پلی لیست خود به جستجو بپردازید و…

نرم افزار djay Pro

از دیگر نکاتی که می توان راجع به نرم افزار  djay Pro اشاره کرد پشتیبانی بیش از 60 کنترلر می باشد که قابلیت بسیار مهمی است چرا که تقزیبا می توان آن را با هر MIDI کنترلری سینک کرد دارا بودن 4 DECK و هماهنگی کامل با اسپاتیفای

نرم افزار  djay Pro برای ویندوز با قیمت £39/$50 در  Windows Store قابل دانلود می باشد خوشبختانه نسخه دمو نیز برای دانلود در دسترس است و شما می توانید از اینجا دانلود کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا به وب سایت Algoriddim مراجعه کنید.

در ادامه تیزر معرفی این محصول را تماشا کنید.