اپل سومین نسخه آزمایشی iOS 10.2.1  را برای توسعه دهندگان عرضه کرد.

این نسخه همانطور که از تغییر شماره آن پیداست، تنها برای رفع باگ‌ها و بهبود iOS 10.22 خواهد بود و بعید است ویژگی جدید در این نسخه آزمایشی و نسخه‌های آزمایشی آینده اضافه شود.

همان طور که گفته شد ، شرکت اپل لحظاتی پیش نسخه ی دوم بتای iOS 10.2 را برای توسعه دهندگان خود عرضه کرد . به همین منظور توسعه دهندگان اپل می توانند با مراجعه به برنامه ی Settings و یا از طریق وب سایت توسعه دهندگان اپل ، اقدام به بروزرسانی و نصب این نسخه ی بتا کنند .

در واقع دومین نسخه ی بتا iOS 10.2 تنها با گذشت یک هفته از عرضه ی اولین نسخه ی آن منتشر شده است ، که در نسخه ی اول آن تغییرات و بهبود هایی را شاهد بودیم . تغییراتی همچون اضافه شدن تصاویر پس زمینه ، اموجی های جدید ، ویژگی جدیدی برای حفظ تنظیمات دوربین و … ، اما از جمله تغییرات اعمال شده در دومین نسخه ی بتای iOS 10.2 ، می توان به اضافه شدن Emergency SOS در بخش تنظیمات برنامه ی TV App اشاره کرد .

این بروزرسانی جدید همچون گذشته به زودی برای تمامی کاربران و از طریق یک بروزرسانی OTA ارسال خواهد شد. برای اطلاع از دریافت این بروزرسانی به بخش Settings و سپس Software update مراجعه کنید.

نسخه‌های بتا تنها برای تست و ارزیابی نسخه بعدی iOS می‌باشند. شما نیز اگر علاقمند به استفاده از نسخه‌های آزمایشی می‌باشید همیشه پس از عرضه عمومی می‌توانید با ثبت نام در این لینک از آن‌ها استفاده کنید. ولی پیشنهاد می‌شود اگر مشکل حادی با نسخه آخر عرضه شده ندارید، از نسخه‌های بتا استفاده نکنید.
همانطور که گفتیم این بروزرسانی ویژگی های جدیدی را به همراه ندارد.

گفته می شود ویژگی های جدید همراه با بروزرسانی بعدی یعنی نخستین بتای iOS 10.3 ،که بر اساس شایعات Theater Mode را به همراه دارد، عرضه می شوند.