نظریه منشا قدرت سایتاما Saitama مردی که از همه قوی‌تر است!

با سلام و دورد خدمت دنبال کنندگان مجله وارونه. امروز در بخش انیمه با نظریه منشأ قدرت سایتاما همراه شما عزیزان هستیم. شاید برای خیلی از شما اتفاق افتاده باشد. که بعد از دیدن One Punch Man با خودتان گفته باشید که منشأ قدرت سایتاما چیست؟ و او چگونه به قویترین مرد روی زمین تبدیل شده است؟ ما امروز قصد داریم، با این نظریه تکان دهنده، که اینترنت را پر کرده، به منشا قدرت سایتاما پی ببریم.

تیشرت با طرح سایتاما

خرید تیشرت با طرح سایتاما از برند ویزمدیا
همین حالا سفارش بده


قدرت خواستن و اراده

نظریه این مطلب که در CBR منتشر شده است. می گوید که در دنیای انیمه وان پانچ من یک قانون ساده وجود دارد. آن قانون این است که هر کسی از ته قلبش چیزی را بخواهد و دنبال آن برود به آن می رسد. در نگاه اول شاید نظریه کمی بچه گانه به نطر بیاید اما کاملا با عقل جور در می آید. در طول انیمه ما شاهد فلش بک هایی هستیم که گذشته سایتاما را توضیح می دهند. اما بیشتر از آن که منطقی باشند خنده دار هستند.

مرتبط: چرا انیمه “وان پانچ من” یک اثر ابرقهرمانی معمولی نیست؟ 

با این حال باید بگویم که با این نظریه فلش بک‌ها کاملا منطقی به نظر می‌آیند. در طول انیمه به ما گفته می‌شود. که سایتاما آرزو داشته است به قویترین قهرمان روی زمین تبدیل شود. و آنقدر قوی شود که تمام دشمنانش را با یک ضربه مشت نابود کند. اما وقتی که بزرگ میشود آرزوی خود را فراموش کرده و غرق در دنیای بزرگسالان می شود اما بعد از اتفاقاتی دوباره خواسته قلبی خود را بیاد آورده و آن را دنبال می کند، تا به آن می رسد.

قدرت سایتاما

این نظریه برای قدرت بقیه شخصیت ها نیز دلیل منطقی می باشد. آن خرچنگی که سایتاما در فلش بک هایش کشت را بیاد می آورید. او می گفت که این قدر خرچنگ خورده و این قدر خرچنگ دوست داشته، که تبدیل به یک خرچنگ شده است. یا آن آدمی که کله ماشینی داشت. با ذکر اینکه اینقدر به ماشین‌های لوکس علاقه داشته است که خودش تبدیل به یک ماشین شده است. اگر که خوب به آن فکر کنیم می‌بینیم. که منشا قدرت خیلی از شخصیت های داستان، خودشان و علایقشان می باشد.


مرتبط: ژانرهای انیمه و مانگا که حتما باید آن ها را بشناسید! یک دنیای ناشناخته


در کل انتظار نمی‌رود که در طول انیمه وان پانچ من به منشا قدرت سایتاما اشاره‌ای شود. و این موضوع تا آخر یک معما باقی می ماند. اما باید گفت که این نظریه منطقی‌تر از گفته‌های خود سایتاما درباره قدرتش می‌باشد. نظر شما درباره سایتاما و قدرتش چیست؟ آیا شما هم نظریه‌ای درباره منشا قدرت او دارید؟ نظرات خود را با مجله وارونه به اشتراک بگذارید.

ماگ با طرح سایتاما

خرید ماگ با طرح سایتاما
همین حالا خرید کن