در نقد و بررسی قسمت چهارم فصل چهارم this is us وارد دنیای پدر و مادر ها میشیم. اون قسمت از زندگی والد و فرزندی، که پدر و مادر فکر می کنن صلاح بچه هاشون رو بهتر خودشون می دونن و گاهی منجر به این میشه که مسیر زندگی فرزندشون به کلی عوض شه و شاید هیچ وقت اون چیزی که واقعا هستن رو پیدا نکنن.

مطالعه بررسی قسمت به قسمت فصل چهارم سریال This is us

نقد و بررسی this is us

کیت که نوزاد نا بیناش رو به کلاس موسیقی میبره چون فکر می کرد موسیقی میتونه کمک بزرگی به رشد فرزندش کنه، بی خبر از این که اون حجم از سرو صدا می تونه برای بچه اش بی نهایت تنش زا باشه و این ساده ترین قصه ایه که باهاش مواجه ایم‌.و این هم کار همیشگی این سریاله‌ از حرف ها رو از کوچیک ترین چیزها تا بزرگ ترین اتفاق ها به تصویر کشیدن.



قصه ی آشنایی رندال و همسرش. رندالی که یه بچه ی دبیرستانی بی پروا بود و تازه پدرش رو از دست داده بود و مادر همسرش که مخالف شدید ازدواج این دو با هم بود.
پسری که از دید مادر همسرش توانایی اداره کردن یک خونواده رو نداشت تبدیل به بهترین همسر جهان شد، جوری که مطمئنم هر خانمی که این سریال رو میبینه رندال براش یه مرد رویاییه.

نقد و بررسی سریال this is us

در ادامه ی نقد و بررسی قسمت چهارم فصل چهارم سریال this is us

اتفاق از این جا شروع میشه که همسر رندال داره خودش رو برای افتتاحیه ی کلاس رقصش آماده می کنه. تصمیمی که با کلی وسواس و دودلی و ترس از شکست و قضاوت شدن و کلنجار رفتن با خودش گرفته.
و منتقد اصلی تمام اتفاقات هم در راهه. مادر همسر رندال.
ولی رندال تمام دغدغه اش اینه که این مراسم رو اون طوری که همسرش برنامه ریزی کرده بود پیش ببره که به یه مشکل حل نشدنی برخورد می کنن.



مادر همسرش پیشنهاد میده که از تمام آدم هایی که قرار بود به این مراسم بیان عذر خواهی کنن و مراسم رو به یه روز دیگه موکول کنن. ولی رندال قاطعانه و بدون منطق می گه همسر من می خواد که این مراسم برگزار شه و میشه.
و تمام وسایل رو بیرون از سالن آماده می کنه تا مراسم کنسل نشه. تمام تلاشش رو می کنه که همسرش نا امید نشه و این چی می تونه باشه جز خوشبختی محض. که یکی و داشته باشی که تحت هر شرایطی حامی زندگیت باشه و مادر همسر رندال برای چندمین بار به چشم میبینه که هیچ کس شبیه رندال نمی تونست باعث خوشبختی دخترش بشه و این همون قصه ی تکراری زندگی ما آدم هاست‌. تصمیماتی که پدر و مادر ها از سر نگرانی و دلسوزی می گیرن و باعث میشه شانس ها و فرصت های زندگی فرزندانشون از دست بره.

قسمت چهارم فصل چهارم this is us

در ادامه ی نقد و بررسی قسمت چهارم فصل چهارم سریال this is us

و همین طور رندالی که حالا در نقش والد داره همون کار رو با دیژا می کنه و پسری که دخترش انتخاب کرده رو طرد می کنه.
برسیم به داستان کوین شخصیتی که هر چقدر که در سریال پیش میریم دوست داشتنی تر میشه. کوین فقط یه هنرپیشه معروف جذاب و خوش تیپ نیست. کوین به معنی واقعی کلمه خوش قلبه و این رو در تک تک رفتارهاش میشه به وضوح دید.
کوین عاشق خوشحال کردن آدم هاست و این ویژگیش دوست داشتنیه.



کنسل شدن سریالی که کوین سال ها پیش توش بازی می کرد و حتی حالا نقشی درش نداره کوین رو به شدت ناراحت کرده. زمانی که عموش رو به جلسه ی روان کاوی می بره با همون دختر عضو سابق ارتش مواجه میشه. دختری که از کنسل شدن جلسه روانکاوی و پیشنهاد طلاق همسرش سر صبحانه به شدت ناراحته و کوینی رو داریم که کاری جز خوشحال کردن آدم ها انجام نمیده.
قضاوت زود دختر راجع به کوین باعث پشیمونیش میشه، وقتی میبینه کوین چقدر خوش قلبه و چقدر صادقانه با طرفدارهاش برخورد می کنه. کوینی که حالا می خواد به دختر کمک کنه که از همسرش جدا نشه.

نقد و بررسی this is us
این قسمت از سریال راجع به تصمیمات کوچیکی بود که تاثیرات بزرگی تو زندگیمون دارن.



پافشاری رندال در ازدواجش، کوین و دختری که به عنوان دوست قبولش کرد،  کارکردن کیت تو فروشگاه موسیقی،تصمیم ربکا برای عوض کردن خونه و…
همشون اتفاقات ساده ای بودن ولی نتایج بزرگی به همراه داشتن.
به نطرم سریال می خواست ما رو برگردونه به اتفاقات بزرگی که نتیجه ی تصمیمات ساده ی ما هستن.
این اپیزود هم یکی از اپیزود های قوی سریال بود. نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید.

در ادامه بخوانید » نقد و بررسی قسمت پنجم سریال this is us ; شروعی دوباره در پایانی تلخ