با سلام و درود خدا به دنبال کنندگان همیشگی مجله اینترنتی وارونه. مخصوصا دنبال کننده های بخش پرطرفدار انیمه. در خبری گروه تئاتر Poppin Mushroom Chicken Yarō در روز دوشنبه اعلام کرد. که رئیس و نویسنده این گروه آقای Kōta Fukihara درگذشته است. فوکیهارا در صبح روز یکشنبه به علت خونریزی مغزی دار فانی را وداع گفته است. او 37 سال سن داشته است. همچنین نویسنده لایو اکشن های Yowamushi Pedal و Final Fantasy XIV نیز بوده است.


مرگ نویسنده لایو اکشن‌های Yowamushi Pedal و Final Fantasy XIV!

نویسنده لایو اکشن های Yowamushi Pedal

Fukihara در Fukuoka ژاپن در سال 1982 به دنیا آمده است. او نویسنده لایو اکشن های Yowamushi Pedal و Final Fantasy XIV  بوده است و شهرت خود را برای این دو کار کسب کرده است. او گروه تئاتر خود را در سال 2005 تاسیس کرده است. او وظیفه نوشتن فیلنامه سریال لایو اکشن Otomen که اقتباسی از مانگایی عاشقانه کمدی به همین نام به نویسندگی Aya Kanno  بوده است را داشته است. 

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه و نماشای ما رو فالوو کنید.

او بعدا  فیلمنامه دو فصل از سریال لایو اکشن Yowamushi Pedal را در سال های 2016 و 2017 نوشته است. این سریال لایو اکشن اقتباسی از روی مانگای ورزشی  Yowamushi Pedal  به نویسندگی Wataru Watanabe بوده است. از دیگر کارهای او می توان به نویسندگی فیلنامه سریال لایو اکشنی Final Fantasy XIV: Dad of Light  و نسخه بازسازی شده فیلمی از این مجموعه نام برد.


همچنین در باب انیمه به جز نویسنده لایو اکشن های Yowamushi Pedal در مجله اینترنتی وارونه بخوانید:


فوکیهارا همچنین نویسنده سریال لایو اکشنی با اقتباس از روی مانگای I”s به نویسندگی Masakazu KATSURA بوده است. از دیگر کارهای فوکیهارا می توان به نویسندگی فیلمنامه سریال لایو اکشن Back Street Girls  و نویسندگی فیلنامه سریال لایو اکشن  Tensai Bakubon ~Kazoku no Kizuna و فیلم Hibi Rock نام برد.

او جایزه بهترین اثر را در سال های 2013 و 2014 از جشنواره Ōgon no Comedy برده است. با آرزوی آرامش برای او از شما همراه کنندگان همیشگی بخش انیمه دعوت می کنم. تا نظرات خود را درباره این اتفاق تلخ با مجله اینترنتی وارونه به اشتراک بگذارید.