نکاتی برای صرفه جویی در لوازم آرایشی ! همیشه خرید یک محصول آرایشی جدید می تواند بسیار هیجان انگیز باشد ، اما از سوی دیگر پرداخت هزینه برای خرید آن ها می تواند باعث ناراحتی تان گردد .ما در این مطلب نکاتی را برای صرفه جویی در لوازم آرایشی برای شما جمع آوری کرده ایم که با استفاده از آن ها می توانید در مصرف آن ها صرفه جویی کنید و در نتیجه هزینه های زیادی را پرداخت نکنید .اما این نکات کدامند :

استفاده از ریمل ابرو برای لب های خشک شده

برای پیلینگ لب های خود می توانید به جای پرداخت هزینه از فرچه ریمل ابرو تمام شده تان استفاده کنید.برای این کار تنها کافی است که روغن مورد نظر خود را بر روی لب های تان بمالید و پس از چند دقیقه با فرچه ابرو به سمت بالا و پایین ماساژ دهید .

نکاتی برای صرفه جویی در لوازم آرایشی

با استفاده از فویل ماسک خنک کننده بسازید.

برای کاهش تورم صورتتان می توانید مقدار فویل آلومینیومی را درون یخچال قرار دهید و پس از خنک شدن بر روی صورت قرار دهید.

نکاتی برای صرفه جویی در لوازم آرایشی

با استفاده از نشاسته ذرت لاک هایتان را مات کنید.

برای مات کردن لاک هایتان می توانید یک قاشق چای خوری نشاسته ذرت را درون لاک بریزید.همچنین می توانید درون ظرفی کوچک لاک و نشاسته ذرت را با یکدیگر مخلوط کنید و سپس بر روی ناخن هایتان بمالید.

نکاتی برای صرفه جویی در لوازم آرایشی

کرم ضد آفتاب رنگی

اگر قصد خرید کرم ضد آفتاب رنگی را دارید دست نگه دارید .شما می توانید کرم ضد آفتاب رنگیتان را در منزل به راحتی درست کنید.برای این منظور می توانید مرک ضد آفتاب رنگی خود را با یک کرم پودر مخلوط کرده و به صورت تان بمالید.

نکاتی برای صرفه جویی در لوازم آرایشی

 

به جای اسپری فیکساتور از گلاب استفاده کنید.

در پایان آرایشتان می توانید ، به جای اسپری فیکساتور از گلاب استفاده کنید.گلاب علاوه بر ثابت کردن آرایشتان باعث براق شدن صورتتان می گردد.در این صورت شما می توانید با کمترین هزینه آرایشی فوق العاده داشته باشید.

تبدیل رژ لب براق به رژ لب مات

اگر شما دوست دارید که رژ لبتان به جای براق بودن مات باشد فقط کافی است که پس از استفاده از رژلب براق بر روی آن پنکک بزنید.این کار باعث مات شدن رژ لب تان می گردد.

نکاتی برای صرفه جویی در لوازم آرایشی

شستن فرچه های آرایشی

نیاز نیست مقادیر زیادی را برای خرید شامپوهای مخصوص فرچه ها هزینه کنید.شما می توانید با کمترین هزینه فرچه های آرایشی تان را شستشو دهید.برای این منظور یک قاشق چای خوری پودر شستشو را با آب و سرکه سفید مخلوط کنید.و سپس فرچه های خود را با آن بشویید.

نکاتی برای صرفه جویی در لوازم آرایشی

در ادامه بخوانید :

آیا می دانستید که کیف لوازم آرایش تان دارای خطر جدی برای سلامتی شماست !

هنگام خرید محصولات مراقبت از مو باید به چه نکاتی توجه کنیم ؟

وجود مواد شیمیایی سمی نظیر سرب در رژلب جان زنان و کودکان را تهدید می کند

راهکارهای طبیعی برای داشتن مژه های بلند و پرپشت !

۱۵ پیشنهاد برای اینکه بدون آرایش نیز زیبا باشیم !!!