نکاتی برای پوشیدن لباس های سفید !رنگ سفید در عین ساده بودن ،رنگ جسور است.به خصوص در فصل تابستان برخی افراد ترجیح می دهند که از رنگ  سفید در استایل خود استفاده کنند.اما نکاتی وجود دارد که هنگام پوشیدن لباس هایی به رنگ سفید باید رعایت کنید.آیا می دانید این نکات چیست ؟ با یکدیگر با نکاتی برای پوشیدن لباس های سفید آشنا می شویم :

 نکاتی برای پوشیدن لباس های سفید

انتخاب کفش مناسب 

یکی از نکات مهمی که باید هنگام پوشیدن لباس هایی به رنگ سفید رعایت کنید ، انتخاب کفش مناسب است.به عنوان مثال اگر شما یک پیراهن بلند سفید بپوشید ، انتخاب کفش مشکی از جنس چرم انتخاب صحیحی نخواهد بود.اگر ترجیح می دهید در تابستان از لباس های سفید رنگ استفاده کنید بهتر است برای اتمام استایل تان از کفش هایی به رنگ کرم و یا سفید استفاده کنید.

در مراسم عروسی سفید نپوشید

اگر در تابستان به مراسم عروسی دعوت شده اید بهتر است از پوشیدن لباس های سفید رنگ خودداری کنید.زیرا پوشیدن لباس سفید در عروسی مختص به عروس است و اجازه دهید تنها او در این مراسم بدرخشد و شما از رنگ های دیگری استفاده کنید.می توانید در استایل خود از اکسسوری های به رنگ سفید استفاده کنید ولی لطفا از سرتا پا سفید نپوشید.

لباس های سفید برای کارهای روزانه خیلی مناسب نیستند !

 نکاتی برای پوشیدن لباس های سفید

اگر در حومه شهر زندگی میکنید و از حمل و نقل عمومی استفاده میکنید، لباس سفید میتواندگزینه ایده آلی برای شما نباشد.زیرا میان این همه شلوغی و رفت و آمد لباس شما نمی تواند تا آخر روز سفید بماند !به همین دلیل، می توانید بفهمید که چرا زنان ساکن شهر  همیشه لباس های تیره را ترجیح می دهند.


همچنین بخوانید :


همراه باجین یا رنگ های ملایم به خصوص  اگر شما در آب و هوای گرمسیری زندگی می کنید، سفید می تواند رنگ حیاتی برای شما باشد، حتی در زمستان، به ویژه زمانی که آب و هوای محل زندگی تان 40-50 درجه است.اگر شما نمی خواهید فقط از رنگ سفید استفاده کنید، می توانید لباس های خود را از رنگ های ملایم و نرم انتخاب کنید.

 نکاتی برای پوشیدن لباس های سفید