نکاتی هنگام خرید و استفاده کرم پودر !کرم پودر نقش مهمی را برای داشتن پوستی صاف و شفاف بر عهده دارد.اما این نکته در صورتی تحقق پیدا می کند که کرم پودر مناسب پوست خود را خریداری کنیم.اما آیا شما می دانید چه کرم پودری را باید خریداری کنید ؟ و آیا با نحوه استفاده آن به طرز صحیح آشنایی دارید ؟

نکاتی هنگام خرید و استفاده کرم پودر 

نکاتی هنگام خرید و استفاده کرم پودر 

1-استفاده از مرطوب کننده

یکی از مشکلات خانم ها هنگام استفاده از کرم پودر عدم پخش صحیح آن بر روی صورت است.برای برطرف کردن این مشکل حتما قبل از استفاده از کرم پودر از مرطوب کننده صورت مناسب با نوع پوست خود استفاده کنید.هر چقدر پوست شما مرطوب تر باشد به همان اندازه نیز کرم پودر بر روی پوشت شما بهتر می نشیند.همچنین استفاده از فرچه های آرایشی نیز تا حد زیادی می توانند به شما کمک کنند.اگر پوست بسیار خشکی دارید ،محصولاتی را انتخاب کنید که اولا مایع باشند و همچنین دارای خاصیت روشن کنندگی باشند.

2-از انتظارات خود آگاه باشید

قبل از هر چیز باید بدانید به چه دلیل از کرم پودر استفاده می کنید ،آیا می خواهید فقط رنگ پوست خود را تغییر دهید و یا جای جوش و لک ها را بپوشانید.اگر پاسخ شما به این سوال آری است پس بهتر از کرم پودرهایی با قدرت پوشانندگی بالا را انتخاب کنید تا ساعت ها بر روی پوست شما باقی بماند .اگر دارای پوشت چرب هستید برای ثابت ماندن آرایشتان می توانید از اسپری های فیکساتور استفاده کنید.

3-یک اثر فیلتر ایجاد کنید

ما نمی توانیم یک عکس تقریبا بدون فیلتر را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذاریم.برای داشتن یک پوست صاف می توان  از برنامه های مختلف ادیت عکس استفاده کرد.این کار در دنیای تکنولوژی بسیار آسان است اما در دنیای واقعی تنها با انتخاب یک کرم پودر مناسب می توانید به هدف خود برسید.پس انتخاب و خرید کرم پودر مناسب دارای اهمیت بسیاری در زیبایی و سلامت پوست شماست.اگر در این زمینه به کمک نیاز دارید می توانید از مشاوره پوست بهره بگیرید.


همچنین بخوانید :