دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

اگر آشپزخانه شما کوچک است ناراحت نباشید.شما می توانید با رعایت چند نکته ساده آشپزخانه خود را دیزاین کنید و حتی باعث بزرگتر دیده شدن آن شوید.اما این نکات کدامند ؟ ما در این مطلب نکاتی را برای شما جمع آوری کرده ایم که با استفاده از آن ها می توانید به راحتی آشپزخانه خود را دیزاین کنید با ما همراه باشید :

1-میز کار کشویی

در حال حاضر همه چیز در دنیا کار آمد و هوشمندانه طراحی می شود .پس چرا میز کار آشپزخانه شما اینگونه نباشد ؟شما می توانید میز کار آشپزخانه خود را به صورت کشویی تعبیه کنید تا هم فضای کم تری را اشغال کند و هم  باعث خلاق دیده شدن شما گردد.

در ادامه بخوانید »

دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

2استفاده از فضاهای خالی .

اگر شما در قسمتی از اتاق خود جای اضافه دارید می توانید در آن ناحیه کابینت نصب کنید و اشیا آشپزخانه خود را در آن جا جای دهید .در این صورت هم از فضا استفاده کرده اید و هم آشپزخانه خود را از شلوغی نجات داده اید.

دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

3-ایجاد صفحات کشویی

اگر شما یک خانه آشپزخانه به سبک آمریکایی دارید،  با یک پانل کشویی می توانید بین آشپزخانه خود و اتاق خود  فاصله ایجاد کنید، که علاوه بر آن کمک می کند که وسایل آشپزخانه را پنهان کنید.

دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

4-آشپزخانه خود را سرزنده کنید.

مهم ترین چیزی که برای یک آشپزخانه کوچک نیاز دارید یک نورپردازی عالی است.اگر در آشپزخانه شما نور کافی و فضای مناسب برای رشد گیاه وجود دارد حتما آشپزخانه خود را با گیاهان تزیین کنید این امر باعث می شود آشپزخانه شما هیجان انگیزتر باشد و دیگر کوچک بودن آن به چشم نیاید. در ادامه بخوانید :ایده هایی برای ساخت چراغ رومیزی و لوستر های خلاقانه در منزل!

دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

5-طراحی مینیمالیست انجام دهید.

در طراحی آشپزخانه رنگ ها و مینیمالیست بودن آن ها اهمیت ویژه ای دارد.ساده بودن آشپزخانه شما باعث تمیز و ظریف دیدن بیشتر آن می شود.

دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

6-وسایل آشپزخانه برقی خود را پنهان کنید.

اگر روی کابینت های شما پر از وسایل برقی باشد آشپزخانه شما بی نظم تر و شلوغ تر دیده می شود.برای پنهان کردن وسایل برقی مانند قهوه جوش ،ماکروفر ،و … کابینت های در دار تعبیه کنید و بدین ترتیب آن ها را پنهان کنید.

دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

7-تضاد ایجاد کنید.

اگر دیوارهای آشپزخانه شما به رنگ تیره است حتما کف آشپزخانه شما باید روشن باشد.تضاد در مکان های کوچک باعث عمق بخشیدن به فضا می شود در نتیجه فضای شما بزرگتر دیده می شود.

دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

8-دیوارها را خالی بگذارید.

سعی کنید از کابینت های ساده در آشپزخانه خود استفاده کنید و بر روی دیوار از قاب عکس و … استفاده نکنید.این باعث می شود آشپزخانه شما دارای آرامش گردد.

دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

9-خلاقیت به خرج دهید.

اگر قفسه های آشپزخانه شما باز است ،قفسه های خود را فقط با ظروف تزیین نکنید استفاده از کتاب ،لامپ و … می تواند ایده خوبی برای زیبا نشان دادن آشپزخانه شما باشد.

دکوراسیون آشپزخانه های کوچک