نگرانی های زنان در رابطه جنسی ! زمانیکه صحبت از رابطه و رابطه جنسی می شود ، شرایط می تواند کمی پیجیده تر شود.زمان مناسب ، احساس مناسب یا گام مناسب برای رابطه جنسی برای بیشتر افراد چالش برانگیز است.از همین رو زنان نسبت به مردان به رابطه جنسی حساس تر هستند و بیش تر نگران هستند.اما زنان در رابطه جنسی بیش تر نگران چه چیزی هستند؟

نگرانی زنان در رابطه جنسی

نگرانی های زنان در رابطه جنسی

برهنه شدن

برهنه بودن شرایطی است که بیشتر خانمها را نگران می کند.فشار اجتماعی برای خوش اندام بودن خانم ها یکی از عواملی است که باعث کاهش اعتماد به نفس آن ها می شود.به همین دلیل بسیاری از خانم ها از اندام خود خجالت می کشند و دوست ندارند برهنه شوند.اما زنان باید بدانند که تحت هر شرایطی باید بدن خودشان را دوست داشته باشند و از آن لدت ببرند.


همچنین بخوانید:


بیان کردن خواسته ها

به طور کلی زنان از مردان بیشتر احساساتی و حساس هستند.به همین دلیل ، در برخی موارد ، زنان ترجیح می دهند خواسته های خود را نگویند  زیرا از صدمه دیدن و یا احساس بد دادن به پارتنر خود می ترسند.زنان در این شرایط خواسته های خود را بیان نمی کنند تا همیشه پارتنر خود را راضی نگه دارند.

نرسیدن به ارگاسم

رسیدن به ارگاسم ، برای خانم ها آسان و ساده نیست.بسیاری از خانم ها برای احساس بهتر پارتنرشان به دروغ می گویند که به ارگاسم رسیده اند و در واقع از رابطه جنسی لذت نمی برند.نقش ارگاسم در اکثر خانمها اضطراب ایجاد می کند.از این رو قبل از شروع رابطه جنسی اضطراب و استرس شدیدی را تجربه می کنند که خود این عامل می تواند از رسیدن به ارگاسم آن ها جلوگیری کند.