عکس های مفهومی از فیلمی که هرگز ساخته نشد!

نیل بلومکمپ که به ساخت فیلم های علمی تخیلی با کانسپت برخورد انسان با تکنولوژی و موجودات فضایی شهرت دارد، در جدیدترین اقدام خود شروع به انتشار عکس هایی مختلف از پروژه کنسل شده بیگانه کرد. یکی دو سال قبل خبر از ساخت فیلم بیگانه از سمت او بستن قرارداد با کمپانی فاکس مطرح بود. اما پروژه بیگانه بلومکمپ به دلیل ساخت ادامه فیلم Prometheus یعنی Alien: Covenant توسط ریدلی اسکات به طور کامل کنسل شد.

بلومکمپ در یک نقل قول در صفحه توییتر خود اشاره کرد که او اخیرا برخی از آثار هنری را که برای ادامه بیگانه ساخته شده بود، بررسی کرده و چندین عکس انتخابی را به صورت آنلاین ارسال خواهد کرد. به نظر می رسد که او و تیمش به مقدار بسیار زیادی درگیر این پروژه بوده اند.

 

A post shared by Nb (@neillblomkamp) on

 

A post shared by Nb (@neillblomkamp) on

بنا به گزارشات فیلم بیگانه بلومکمپ قرار بوده ادامه داستان ALIEN³  ساخته شده توسط دیوید فینچر را نادیده بگیرد و درست از  قسمت اول بیگانه ساخته جیمز کامرون داستان را ادامه دهد. البته جای تاسف است که این فیلم ساخته نشد. چرا که با دید عالی و علاقه فراوان بلومکمپ در ژانر علمی و تخیلی این فیلم می توانست دنیای بیگانه را به یک جایگاه بسیار جذاب تری منتقل کند.

البته ما امیدوار هستیم که یکی از پروژه های کوتاه Oats او تبدیل به یک فیلم بلند شود. اما به نظر می رسد پروژه بعدی وی اقتباسی از کتاب The Gone World اثر  Tom Sweterlitsch باشد. 

فیلم Alien: Covenant اگرچه ادامه داستان Prometheus روایت می کرد اما با برخورد خوبی در سینما مواجه نشد اما همچنان به نظر می رسد اسکات قرار است دو قسمت دیگر برای این فرنچایز تولید کند.

 

در ادامه بخوانید: