نیمه دوم انیمه Haikyuu!!: To the Top به علت شیوع ویروس کرونا تاخیر خورد!

سلام و درود خدمت شما دوستان و همراهان همیشگی مجله وارونه. مخصوصا دنبال کنندگان بخش پرهوادار انیمه. در خبری ناراحت کننده وب سایت رسمی انیمه !!Haikyu اعلام کرد که پخش نیمه دوم فصل چهارم !!Haikyu به تعویق افتاده است. سازندگان گفته اند که با توجه به اقدامات ایمنی در برابر شیوع ویروس همه گیر کرونا COVID_19 این اقدامات را اتخاذ کرده اند. همچنین قرار است که این سایت در آینده زمان جدیدی را برای پخش این انیمه اعلام کند.


تاخیر نیمه دوم فصل چهارم !!Haikyu به خاطر کرونا ویروس

قرار بوده است که قسمت های 14 تا 25 که نیمه دوم انیمه هایکو !!Haikyu به حساب می آیند در جولای به پخش درآیند. نیمه اول این انیمه نیز در 10 ژانویه شروع به پخش کرده است. اپیزود 13 نیمه اول در 3 آوریل پخش شده است. Crunchyroll این انیمه را همزمان با پخش در تلویزیون ژاپن به صورت آنلاین استریم کرده است.


همچنین قبل از خواندن این خبر ناراحت کننده مطالب پیشین مجله وارونه را بخوانید:


این سری کاری از استودیو Production I.G بوده است. همچنین این انیمه از روی مانگایی به همین نام با نویسندگی Haruichi Furudate ساخته شده است. فصل اول این انیمه در آوریل 2014 شروع به پخش کرده است. دومین فصل هم در تاریخ اکتبر 2015 شروع به پخش کرده است. در دنباله آن، فصل سوم این انیمه در اکتبر 2016 شروع به پخش شده بود. Crunchyroll همزمان با تلویزیون ژاپن هر سه فصل این مجموعه را به صورت آنلاین استریم کرده است.

نیمه دوم فصل چهارم Haikyu

امتیاز پخش این مجموعه در اختیار Sentai Filmworks است. این شرکت فصل اول این انیمه را در دیسک های Blu_ray عرضه کرده است. در سال 2017 این شرکت دوباره فصل اول را در دیسک هایی اما به زبان انگلیسی منتشر کرده است. همچنین فصل دوم این انیمه را به صورت دیسک هایی برای نمایش خانگی در تاریخ ژانویه 2018 منتشر کرده است.

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.


Crunchyroll در تاریخ دسامبر 2018 شروع به استریم فیلم های سینمایی Haikyu!! The Movie: Talent and Sense و Haikyu!! The Movie: Battle of Concepts که دو فیلم انشعابی برای این مجموعه به حساب می آیند کرده است. این دو فیلم در تاریخ سپتامبر 2017 شروع به اکران در سینماهای ژاپن کرده اند. دو فیلم قدیمی این مجموعه با نام های Gekijō-ban Haikyu!! Owari to Hajimari و Gekijō-ban Haikyu!! Shōsha to Haisha در سال 2015 در ژاپن منتشر شده اند.

Haruichi Furudate هم شروع به انتشار مانگای این انیمه در سال 2011 کرده است. همچنین Viz Media در حال انتشار این مانگا به صورت دیجیتالی و پرینتی بوده است. در زمان حال نیز این مانگا در آرک آخر خود قرار دارد. خوب حالا که خبر به تعویق افتادن نیمه دوم فصل چهارم Haikyu به پایان رسیده است ما از شما دعوت می کنیم تا نظرات خود را در مورد این انیمه با مجله وارونه به اشتراک بگذارید. همجنین برای دانستن آخرین اخبار تاخیرات انیمه ها در این ایام اینجا را دنبال کنید.