سلام بر بروبچ اوتاکو و غیر اوتاکو، با یه بخش دیگه از اخبار انیمه‌ای در خدمت شما هستیم. در این بخش قراره بپردازیم به نیم فصل دوم فصل سوم انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین : ارمغانگر صلح Sword Art Online: Alicization که صدالبته قراره در مجله وارونه، به صورت قسمتی بررسی بشه. همچنین نیم فصل اول فصل سوم انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین: ارمغانگر صلح Sword Art Online: Alicization قبلاً در مجله وارونه بررسی شده که شما میتوانید از اینجا برید سراغش.

Sword art Online: Alicization

اطلاعات کلی

عنوان: Sword Art Online: Alicization Cour/Part 2

عنوان فارسی: نیم فصل دوم هنر شمشیرزنی آنلاین: ارمغانگر صلح

کارگردان: Manabu Ono

نویسنده: Shingo Adachi

نویسنده مانگا: Reki Kawahara

موسیقی: Yuki Kajiura

استودیو: A-1 Pictures

ژانرها: اکشن، فانتزی، بازی، ماجراجویی، عاشقانه

گروه سنی: ۱۳+

تاریخ شروع پخش: شنبه، ۵ ژانویه ۲۰۱۹

بر طبق آخرین اخبار، بسیاری از انیمه‌ها که قسمت آخرشون در هفته کریسمس یا همون سال نو میلادی نبود، برای مدتی تأخیر خوردن. یکی از این انیمه‌ها هنر شمشیرزنی آنلاین: ارمغانگر صلح Sword Art Online: Alicization است که این تأخیر براش مثل جدا کننده نیم فصل اول و دوم بوده است. نیم فصل دوم هم از شنبه، ۵ ژانویه ۲۰۱۹ بدون تغییر بزرگی در گروه سازنده، شروع به پخش می‌کنه که روایتگر ادامه داستان کیریتو و یوجیو برای پیدا کردن رازهای دنیای زیرین است.

Sword Art Online: Alicization

تریلر

طی چند روز گذشته تریلر نیم فصل دوم هنر شمشیرزنی آنلاین: ارمغانگر صلح :Sword Art Online Alicization منتشر شده که با توجه به این تریلر به نظر میاد قراره حسابی تو دنیای زیرین به همراه کیریتو و یوجیو سیاحت کنیم. پس شما رو به دیدن این تریلر دعوت می‌کنم.

اینم بگم که یادتون نره حتما بررسی قسمتی نیم فصل دوم فصل سوم انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین: ارمغانگر صلح Sword Art Online: Alicization رو دنبال کنید و اگه نظری در مورد این بررسی، بخش انیمه و سایر بخش‌های مجله وارونه دارید، می‌توانید از طریق بخش تماس با ما یا نظرات با ما درمیون بذارین.

همچنین تمامی دوستانی که علاقه به همکاری در بخش انیمه و سایر بخش‌های مجله وارونه دارند، میتوانند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com اعلام همکاری کنند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید

 

</div