بعد از موفقیت بزرگ نینتندو سوئیچ دور از ذهن نبود که شاهد نسخه های مختلفی از این دیوایس باشیم. نینتندو سوئیچ لایت نسخه کوچکتر و ارزان تر محصول محبوب نینتندو است. این دستگاه که بصورت اختصاصی برای بازی در دست طراحی شده بر خلاف نسخه اصلی دارای دسته های جداشونده نیست همچین داک مخصوص برای نمایشگر های بزرگتر هم برای این محصول طراحی نشده است. همچنین سایز نمایشگر از 6.2 به 5.5 اینچ در Nintendo Switch Lite تغییر سایز داده است.

نینتندو سوئیچ لایت تنها 199 دلار قیمت دارد چیزی حدود 2/3 قیمت نسخه اصلی و با توجه به این افت قیمت خرید این محصول برای گیمرها منطقی به نظر می رسد !


همچنین بخوانید»

نکته قابل توجه این است تمامی بازی هایی که برای نیتندو سوئیچ عرضه می شود در نینتندو سوئیچ لایت نیز قابل اجرا هستند. اما کمپانی نینتندو میگوید برای اجرای برخی از بازی ها ممکن است با محدودیت روبرو شوید! بخصوص بازی هایی که برای اجرای آنها نیاز به حالت tabletop است. قابلیتی که سوئیچ لایت از آن پشتیبانی نمیکند.! 

یکی دیگر از ویژگی های کوچک اما ارزشمند برای گیمر ها این است که نینتندو سوئیچ لایت از دکمه چهار جهت d-pad بهره می برد ویژگی که در نسخه اصلی وجود نداشت و در آن نسخه نینتندو از چهار دکمه جدا از هم بهره برده بود!

مقایسه نینتندو سوئیچ با نینتندو سوئیچ لایت

به لطف طراحی کامپکت و نمایشگر کوچکتر مصرف باتری بهینه تر شده در نتیجه شما میتوانید 3 الی 7 ساعت بسته به نوع بازی که میکنید از سوئیچ لایت استفاده کنید. این مدت برای نینتندو سوئیچ بین 2.5 الی 6.5 ساعت است.

نینتندو سوئیچ لایت در سه رنگ زرد، فیروزه ای و خاکستری قرار است از 20 سپتامبر 2019 / 29 شهریور 1398 روانه بازار شود! 

نظر شما راجع به این محصول چیه 200 دلار قیمت نسبتا مناسبیه حتی برای ما ایرانی ها ! لطفا نظراتتون رو با ما به اشتراک بگذارید.