خبری فوق العاده برای مدیا آرتیست ها !

یکی از بزرگترین مزایای پورت USB Type-C استفاده شده در آیپد پرو 2018 اپل این است که امکان اتصال USB هاب های موجود به این محصول سرانجام امکان پذیر شده. اما این دلیل نمی شود که آیپد پرو 2018 صاحب هاب های اختصاصی خود نشود! HyperDrive اولین هاب اختصاصی برای آیپد پرو 2018 یکی از همین هاب های کارآمد است ! اگر یادتان باشد 2 سال پیش کمپانی Sanho بعد از حذف پورت های USB در مک بوک پرو هاب اختصاصی HyperDrive برای مک بوک پرو را تولید کرده بود.

هایپردرایو در حالت افقی به تبلت متصل می شود و تمامی پورت هایی را که در یک لب تاپ وجود دارد به آیپد پرو 2018 شما منتقل می کند. پورت هایی نظیر ؛ پورت HDMI، درگاه کارت حافظه SD و microSD، پورت USB-A، پورت USB-C PD و در نهایت جک هدفون ! 

HyperDrive اولین هاب اختصاصی برای آیپد پرو 2018 !


همچنین بخوانید »

مک بوک ایر ۲۰۱۸ و مک بوک مینی ۲۰۱۸ معرفی شدند!

فلکس پای اولین گوشی با نمایشگر تاشو واقعی !


با این حال و با وجود پورت های فوق العاده ای که HyperDrive اولین هاب اختصاصی برای آیپد پرو در اختیار شما قرار می دهد، کارهایی که شما می تواند با دیوایس ها متصل شده انجام دهید هنوز محدود است! برای مثل وقتی یک حافظه USB فلش را به این هاب برای انتقال تصاویر یا فایل صوتی متصل می کنید، این فلش بصورت کارت حافظه اکسترنال شناخته نمی شود. در نتیجه برای انتقال فایل ها هنوز نیازمند یک اپلیکیشن هستید.!

هاپیردرایو در دو رنگ خاکستری و با قیمت 100 دلار به فروش می رسد. هاپیردرایو با هر دو مدل 11 و 12.5 اینچ آیپد پرو 2018 کار می کند.