خط تولید سری 300PRO شامل 5 مدل هدفون مانیتورینگ است

کمپانی سنهایزر خبر از تولید سری جدید هدفون های مانتیورینگ خود داد. که این هدفون ها بصورت اختصاصی برای تولید کنندگان محتوا طراحی شده است.هدفون های سری 300PRO سنهایزر می تواند بهترین گزینه برای تولید کنندگان محتوای صوتی و تصویری باشد. مثلا برای تولیدکنندگان پادکست یا ویدیوکست و یا حتی تصویربرداران و آهنگسازان … با توجه به منعطف بودن این هدفون از آن می توانید در حین سفر های کاری، اجراهای زنده و یا کار در محیط های باز استفاده کنید.


همچنین بخوانید : راهنمای خرید بهترین اسپیکر مانیتورینگ های بازار تا سقف ۲ میلیون تومان


این خط تولید شامل 5 مدل هدفون مانیتورینگ است که همه آنها دارای ویژگی هستند که کمپانی آن را “comfort area” نامیده است. با توجه به شیشه استفاده شده در بدنه و طراحی split-padding فشار وارد آمده بر روی جمجمه به علت استفاده در ساعت های طولانی، کاهش یافته است. کمپانی ادعا می کند، این طراحی جدید باعث شده تا پدهای رو گوشی بسیار نرم تر باشد و احساس بهتری را به شما منتقل کنند همچنین باعث شده تا مقاومت بهتری نسبت به نویز خارجی داشته باشند. هدفون های سری 300PRO سنهایزر از ویژگی هایی نظیر قابلیت انعطاف و چرخش، کابل اتصال جداشدنی، میکروفون cardioid boom،پلاک های قابل تنظیم تا بتوانید لوگو شرکت یا گروه خود را در پشت پد های گوش قرار دهید.

هدفون های سری 300PRO سنهایزر
The HD 300 Pro
HD 300 Protect

این هدفون ها همچنین شامل ویژگی ActiveGard سنهایزر هستند، که این ویژگی مانع شنیدن صداها و نویز های ناگهانی بوجود آمده، بدون قطع سیگنال صوتی اصلی می شود.

خط تولید سری 300PRO شامل این پنج مدل است:

  • HD 300 Pro — Sennheiser’s new monitoring headphones
  • HD 300 Protect — same as the HD 300 Pro, but with ActiveGard
  • HMD 300 Pro — ActiveGard, noise compensation (which our resident headphone expert Vlad Savov says is noise isolation), and a cardioid boom microphone
  • HMD 300-XQ-2 — like the HMD 300 Pro, but with a detachable cable featuring XLR-3 and 6.35mm jack connectors
  • HMD 301 Pro — the HMD 300 Pro as a single-sided headset

مهندسان سنهایزر هدفون های سری 300Pro را با الهام از HD 250 Linear تولید کرده اند. همچنین این سری شباهت های بسیاری با دو مدل HD 280 و 380 Pro دارد چراکه این دو مدل نیز هدفون های مانیتورینگ با قابلیت ایزوله کردن نویز هستند.با توجه به رنج قیمت 100 تا 140 دلاری HD 280 و 380 Pro به نظر می رسد سری 300pro نیز در همین رنج قیمت ارائه شود. هدفون های سری 300PRO سنهایزر قرار است در آگوست 2018 روانه بازار شوند.

 

همچنین بخوانید