هدفون های سفارشی  دست ساز Noble Kaiser 10 فوق العاده زیبا و قدرتمند هستند!!!

هدفون مانیور های سفارشی (CIEM) کمپانی NOBLE AUDIO K10 با قیمتی 1600 یورو به بالا از گران قیمت ترین ، جذابترین و قوی ترین هدفون های موجود در بازار جهانی هستند. این هدفون ها با طراحی فوق العاده زیبا همانند یک جواهر گران قیمت با تکنولوژی  ساخت پیشرفته هستند، که از جنس چوب و آلیاژ جواهر با رنگ آمیزی زیبا همانند یک اثر هنری طراحی و ساخته شده اند.

شما می توانید طرح مورد علاقه خود  به همراه تعیین نوع صدا تولید شده توسط هدفون (زیر یا بم)  آن را سفارش دهید و ظرف 8 هفته تحویل بگیرید.

کابل این هدفون ها از دو رشته سیم تابیده شده با انعطاف پذیری بالا شبیه کابل های کمپانی UE طراحی شده اند.

وقتی صحبت از قوی بودن و کیفیت پخش می شود این هدفون می تواند با همراه داشتن 10 درایور در هر سمت حرف اول را بزند  NOBLE AUDIO اعلام کرده که 2 درایور برای پخش صداهای بم و فرکانس های پایین 2 درایور برای فرکانس های میانی 2 درایور برای فرکانس میانی به همراه فرکانس های بالا و 2 درایور برای فرکانس های بالا و فوق بالا در این هدفون قرار داده اند.

با این پکیج قدرتمند همچنان وزن این هدفون بسیار مناسب است و با طراحی فوق العاده براحتی داخل گوش شما قرار می گیرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت NOBLE AUDIO مراجع کنید .

 

هدفون مانیتورهای سفارشی داخل گوش NOBLE AUDIO K10هدفون مانیتورهای سفارشی داخل گوش NOBLE AUDIO K10هدفون مانیتورهای سفارشی داخل گوش NOBLE AUDIO K10هدفون مانیتورهای سفارشی داخل گوش NOBLE AUDIO K10هدفون مانیتورهای سفارشی داخل گوش NOBLE AUDIO K10