Pro Wireless earbudsنوکیا بازار موسیقی را می خواهد !

همانطور که می دانید نوکیا سالیان پیش غولی بدون رقیب بود و تنها اشتباه در عدم انتخاب اندروید به عنوان سیستم عامل اصلی باعث ورشکستگی عظیم این شرکت شد! اما قبل از این فروپاشی بزرگ نوکیا همزمان با سایر کمپانی های آن دوره نظیر سونی اریکسون، به دنبال توسعه دادن فعالیت های خود در حوزه موسیقی بود و در آن زمان توانست گوشی های موسیقی بیس جذابی را تولید کند! حالا شرکت HMD Global ، صاحب امتیاز برند نوکیا ، مجددا اقدام برای حضور در بازار موسیقی کرده اما این بار با هدفون های وایرلس و ضد آب نوکیا ! این هدفون ها همزمان با گوشی جذاب نوکیا 7.1 معرفی شدند!

هدفون های وایرلس و ضد آب نوکیا در دو مدل عرضه می شوند ؛ True Wireless earbuds و Nokia Pro Wireless Earphones

هدفون های وایرلس و ضد آب نوکیا معرفی شدند !

 

هدفون نوکیا True Wireless earbuds می تواند با یک بار شارژ به مدت زمان 3.5 کار کند،  این هدفون ها ضدآب هستند و با یک کیس نگهدارنده که قابلیت 3 بار شارژ کامل هدفون را دارد ارائه می شود ! (چیزی حدود 16 ساعت زمان پخش)


همچنین بخوانید »

تکنولوژی AptX Adaptive آخرین راهکار برای مقابله با کیفیت پایین بلوتوث صوتی

راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس 

هدفون وایرلس B&O Play Earset با طراحی به سبک دهه ۹۰ معرفی شد


هدفون های وایرلس و ضد آب نوکیا معرفی شدند !

هدفون نوکیا Pro Wireless earbuds که از نوع دور گردنی است، و می تواند با بیش از یکبار شارژ به مدت 10 ساعت فعال باشد. همچنین دارای ویبراتور داخلی است که هنگام زنگ خوردن گوشی شما را آگاه خواهد کرد. هر دو مدل هدفون های نوکیا توانایی پشتیبانی از تماس های صوتی را دارند!

هدفون های وایرلس و ضد آب نوکیا معرفی شدند !لازم به ذکر است نوکیا تقریبا آخرین برندی است که به سراغ تولید محصولات صوتی به خصوص هدفون رفته پیش از نوکیا کمپانی های مشهوری نظیر سامسونگ، اپل، گوگل و حتی هوآوی دست به تولید محصولات صوتی خود زده بودند.

با توجه به گزارشات اعلام شده قیمت هدفون نوکیا True Wireless earbuds برابر با 148 دلار است و قیمت هدفون نوکیا Pro Wireless earbuds برابر با 79 دلار است.