گرادو GW100 اولین هدفون پشت باز بلوتوثی !!!

کمپانی Grado یکی از محبوب ترین برندهای فعال در زمینه تکنولوژی موسیقی به خصوص هدفون است. گرچه تمرکز اصلی این کمپانی تولید هدفون هایی با ظاهر و تکنولوژی کلاسیک و وینتیج است، اما این کمپانی قطعا نمی خواهد از بازار پر سود هدفون های وایرلس دور بماند! با این حال تا به امروز گرادو هیچ اقدامی برای تولید هدفون وایرلس نکرده بود. هدفون گرادو GW100 اولین هدفون وایرلس کمپانی محبوب Grado است که بعد از 65 سال توسط کمپانی تولید شده است.

هدفون گرادو GW100 اولین هدفون وایرلس کمپانی محبوب Grado

جاناتان گرادو می گوید : اولین هدفون وایرلس ما نقطه عطفی است در تاریخ 6 دهه ای کمپانی و قدمی مهم برای آینده ! ما 65 سال زمان را صرف تکامل صدا کردیم ، چرا کمی زمان را صرف جزئیات و محصولات بلوتوثی نکنیم ؟!


همچنین بخوانید »

هدفون های وایرلس و ضد آب نوکیا معرفی شدند !

هدفون وایرلس B&O Play Earset با طراحی به سبک دهه ۹۰ معرفی شد


بر خلاف سایر هدفون های وایرلس ، هدفون گرادو GW100 پشت باز است! این بدان معنا است که شما میتواند میدان صوتی بهتر و ساند استیج بزرگتری نسبت به هدفون های پشت بسته داشته باشید! اما از طرفی پشت باز بودن هدفون باعث می شود صدای خروجی برا دیگران نیز مزاحمت ایجاد کند، از این رو کمپانی Grado ادعا دارد توانسته تا 60 درصد جلوی فرار صدا را بگیرد!!!

هدفون گرادو GW100 اولین هدفون وایرلس کمپانی محبوب Grado

درایور های سیگنچر و داینامیک گرادو برای قرار گرفتن در فرم فاکتور جدید، باز طراحی شده اند اما هدفون پشت باز به این معنی است که نویز کنسلینگ وجود ندارد!!!

هدفون وایرلس گرادو GW100 از بلوتوث 4.2 و Aptx با کیفیت CD پشتیبانی می کند. همچنین با یک بار شارژ کامل می توانید تا 15 ساعت از این هدفون استفاده کنید ( این مدت زمان نسبت به سایر هدفون های پشت بسته وایرلس کمتر است). پاسخ فرکانسی هدفون نیز از 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز است، همچنین فشار صوتی یا SPL نیز برابر با 99.8 دسی بل است.در ادامه بخوانید » تکنولوژی AptX Adaptive آخرین راهکار برای مقابله با کیفیت پایین بلوتوث صوتی

شما می توانید هدفون وایرلس Grado GW100 را از همین حالا با قیمت 250 دلار خریداری کنید!