ماه گذشته کمپانی لاین خبر از همکاری با کمپانی DJI برای تولید پهبادهایی با تم شخصیت های لاین داد. و حالا خبر از همکاری بنگ و اولافسن با لاین برای تولید اسپیکرهایی با تم شخصیت خرس قهوه ای این پیام رسان رسیده است!

همکاری بنگ و اولافسن با لاین برای تولید اسپیکرهایی با تم شخصیت خرس قهوه ای

همانطور که می دانید لاین یک پیام رسان بسیار محبوب در آسیا و خاور میانه است، و دارای هزاران هزار استیکر جذاب است که برخی از آنها شخصیت های اصلی این پیام رسان هستند. این شخصیت ها در بسیاری از کشورها با محبوبیت فراوانی مواجه شدند و کمپانی لاین توانست با خط تولید محصولات linefriends در بیش از 108 کشور محصولات خود را بفروشد. همچنین یک فروشگاه بزرگ در نیویورک برای فروش محصولات این کمپانی وجود دارد! خرس قهوه ای لاین هم یکی از همان شخصیت هایی اصلی، بسیار محبوب است.


همچنین بخوانید 

اسپیکرهای قدیمی خود را تبدیل به اسپیکر بلوتوث استریو کنید!

۷ عدد از بهترین اسپیکرهای بلوتوث قابل حمل زیر ۲۵۰ دلار

انتخاب بهترین اسپیکر مانیتورینگ با توجه به نیاز استودیو شما


همکاری بنگ و اولافسن با لاین برای تولید اسپیکرهایی با تم شخصیت خرس قهوه ای

بریم سراغ اسپیکر! این اسپیکر در واقع همان Beoplay P2 است که دستخوش تغییرات ظاهری شده، اسپیکر بلوتوثی که دارای طراحی ساده است و بر روی آن هیچ دکمه ای وجود ندارد! و چیزهای همانند ولوم و کنترل ترک توسط تپ کردن یا تکان دادن (SHAKING) کنترل می شوند. این نسخه از Beoplay P2 بصورت طبیعی رنگش قهوه ای است و از پیکسل خرس قهوه ای بر روی بند خود بهره می برد. 

تنها 5 هزار عدد از این اسپیکر تولید شده و قرار است از 4 اکتبر / 12 مهر در کشورهای کره ، ژاپن، چین، تایوان، هنگ کنگ و بصورت آنلاین در آمریکا و چند کشور دیگر بفروش برسد. بنگ و اولافسون هنوز قیمت این اسپیکر را مشخص نکرده اما قیمت اسپیکر P2 معمولی 169 دلار است.

این اولین باری نیست که لاین سراغ ارائه اسپیکر با تم شخصیت های خود رفته ! سال گذشته لاین سه اسپیکر هوشمند را در همکاری با کمپانی های مختلف تولید و روانه بازار کرد!

 

در ادامه بخوانید 

اسپیکرهای بلوتوث سری JBL LINK با قابلیت کارکرد با دستیار صوتی گوگل معرفی شدند

اولین اسپیکر بلوتوث ایکیا ENEBY روانه بازار شد !