همکاری Virgil Abloh با پایونیر دی جی برای طراحی CDJ و میکسر ! Virgil Abloh هنرمند، طراح فشن و DJ در همکاری خود با پایونیر دی جی اقدام به طراحی CDJ و میکسر هایی با بدنه بی رنگ کرده است که این محصولات قرار است در نمایشگاهی با نام “FIGURES OF SPEECH” در موزه هنرهای معاصر شیکاگو به نمایش گذاشته شود!

virgil-abloh-transparent-skeleton-pioneer-dj

Virgil Abloh ابتدا با انتشار عکس این محصول در صفحه اینستاگرام خود خبر از همکاری خود با پایونیر دی جی داده بود! کمی بعد او با این مدل های بی رنگ و شفاف در فستیوال Coachella دیجینگ کرد. 

دو محصولی که Virgil Abloh برای طراحی انتخاب کرده CDJ-2000NXS2 و DJM-900NXS2 هستند که در واقع پرچمداران پایونیر دی جی هستند و برای دی جی های حرفه ای طراحی شده اند! Virgil Abloh نام نسخه طراحی شده خود را “skeleton” گذاشته است.

این نسخه بی رنگ هیچ لوگو یا برندی بر رویش حک نشده و بواسطه بدنه شفاف تمامی قطعات داخلی قابل مشاهده هستند! در این مدل LED های رنگی حذف نشده اند در نتیجه در تاریکی و به لطف بدنه بی رنگ این میکسر و پلیر رنگ های جذابی به خود می گیرد.


در ادامه بخوانید »

این اولین باری نیست که پایونیر اقدام به تولید محصولاتی با رنگ های غیر متعارف میکند! در گذشته این کمپانی مدل تمام سفید CDJ-2000NXS2 و مدل طلایی رنگ DDJS-SX2 را تولید و منتشر کرده بود. البته نسخه بی رنگ و شفاف اختصاصی برای Virgil Abloh طراحی شده و برای فروش نیست!

همکاری Virgil Abloh با پایونیر دی جی برای طراحی CDJ و میکسر با بدنه بی رنگ!

البته لازم به ذکر است محصولاتی با بدنه شفاف و بی رنگ بیش از نیز در محصولاتی نظیر گوشی هوشمند و سایر دیوایس های الکترونیکی و غیر الکترونیکی مشاهده شده بود و نمیتوان این طراحی را به Virgil Abloh بیشتر به نظر میرسد ویرجیل آبلو علاقه زیادی به بدنه شفاف داشته درنتیجه از پایونیر درخواست کرده تا محصول مورد نظرش را تولید کنند !