پرچمدار جدید هوآوی در سال 2018 خانواده P 20 است، که متشکل از سه مدل P 20 ، P 20 Pro , P 20 Lite می باشد

هوآوی P 20 خوش‌رنگ ترین گوشی سال ؟ تقریبا تمامی اطلاعات مرتبط با هوآوی P 20 لو رفته است اما چند عکس جدید منتشر شده، از این گوشی خبر از ویژگی جدیدی می دهند. این عکس ها که توسط WinFuture’s منتشر شده از وجود رنگ های جدید در این گوشی خبر می دهد که این رنگ ها واقعا خیره کننده هستند.

قبل از هر چیزی لطفا این عکس هارو تماشا کنید. رنگی همراه با گرادینت !!!

هوآوی P 20 خوش‌رنگ ترین گوشی سال !
P 20 pro

هوآوی P 20 خوش‌رنگ ترین گوشی سال !

گوشی با بدنه ای شیشه ای ترندیست که چند سالی است در بازار طراحی گوشی های هوشمند وجود دارد. اما از سال 2017 به بعد این ترند همه گیر شد و کمپانی ها با طراحی بدنه های شیشه ای خوش رنگ و لعاب صفحه جدیدی را در هنر طراحی بدنه گوشی های هوشمند باز کردند. هوآوی که در زمینه طراحی گوشی های جذاب حرف های زیادی برای گفتن دارد و این موضوع را بار ها در طراحی های مختلف نظیر آنر 8 و آنر 9 و میت 10 پرو ثابت کرده است.

اما پرچمدار جدید این کمپانی به نظر می رسد پا را فراتر گذاشته و امسال با رنگ جدیدی که کرادینت (gradient) دارد وارد رقابت شده است. جدا از این، رنگ صورتی و آبی با بازتاب و شکست های نور جالب شبیه به آنر 9 و آنر 8 در سری P 20 حضور خواهند داشت.

هوآوی P 20 خوش‌رنگ ترین گوشی سال !
P 20

 

مدل P 20 و P 20 pro دارای رنگ آبی و مشکی معمولی نیز هستند، و مدل لایت نیز در رنگ مشکی عرضه خواهد شد اما مدل آبی رنگ آن دارای بدنه ی شیشه به سبک گوشی های آنر خواهد بود.

هوآوی P 20 خوش‌رنگ ترین گوشی سال !
P 20 Lite

سری P 20 هوآوی قرار است اواخر همین ماه میلادی 27 مارس (دو هفته ی دیگر) طی ایونتی معرفی شود. که احتمالا مدل پرو های لایت این ایونت است و این کمپانی بیشتر به روی معرفی دوربین 3 گانه این مدل تمرکز خواهد کرد.

در ادامه بخوانید