هر چیزی که از یه گوشی خفن میخواین رو میت 20 پرو داره تازه یه چیزایی هم بیشتر !

آخرین پرچمدار هواوی برای سال 2018 دیروز معرفی شد. هواوی میت 20 پرو به سادگی هر چیزی که از یک گوشی پرچمدار می خواین رو داره ! مثل ال جی V40 ، پشتش 3 تا دوربین داره، که هر کدوم فاصله کانونی متفاوتی دارن، مثل ویو Nex، هواوی میت 20 پرو سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر داره، مثل آیفون XS و اوپو فایند اکس ، میت 20 پرو مجهز به سنسور سه بعدی تشخیص چهره هستش ! و در آخر سر هم نمایشگری با رزولوشن خیلی بالا مثل گلکسی نوت 9  با ابعاد 6.4 اینچ داره و نسبت بدنه به نمایشگر هم 19.5:9 که این یعنی با گوشی کشیده ای رو به رو هستیم !

بدون شک میت 20 پرو رقیب اصلی خودش رو نوت 9 میدونه و برای شکست دادن نت 9 طراحی شده! در مراسم معرفی میت 20 پرو که دیروز برگزار شد، کمپانی به این موضوع اشاره کرد که نحوه عملکرد لانچر هواوی با اندروید بهتر از سامسونگ هستش! هواوی ادعا داره میت 20 پرو در اجرای بازی ها تا 22 درصد ثبات بالاتر و تا 14 درصد بهره وری بهتری در عملکرد باتری نسبت به نوت 9 ارائه می ده !

میت 20 پرو مثل اکثر پرچمدارای 2018  از فناوری شارژ وایرلس بهره میبره اما علاوه بر این ویژگی یه قابلیت خیلی جذاب تو این بخش ارائه میده! ویژگی شارژ بیسیم معکوس به دستگاه های سازگار با Qi.!!! یعنی چی ؟ » یعنی اینکه با گوشی هوآوی میت 20 پرو میتونید آیفون X، XS ، نوت 9 و سایر گوشی هایی سازگار رو بصورت وایرلس شارژ کنید!


همچنین بخوانید»

آیا نگاه کردن به گوشی باعث نابینایی می شود ؟

مقایسه گلکسی S۹ و S۹ پلاس با آیفون XS ، آیفون XS Max و آیفون XR

نوکیا ۷.۱ با ویژگی های هیجان انگیز و قیمت مقرون به صرفه ۳۴۹ دلار معرفی شد


میت 20 پرو جدیدترین پردازشگر هواوی چیپست 7 نانومتری Kirin 980 رو داره که کمپانی ادعا میکنه پرفورمنس و بهره وری بهتری نسبت به رقیب خودش Snapdragon 845 داره، همچنین سرعت بهتر LTE ، پشتیبانی از مودم Cat.21 تا سرعت 1.4 گیگابایت بر ثانیه و کلی ویژگی های جالب مبتی بر AI همانند بهینه سازی سیستم، شناسایی صحنه و تنظیمات خودکار برای عکاسی از ویژگی های این چیپست هوشمند هستش.

در قسمت دوربین اینبار هوآوی از ترکیب دوربین مونو کروم با دوربین های رنگی بهره نبرده و در عوض از 3 تا لنز با فاصله کانونی های مختلف استفاده کرده! یک دوربین 20 مگاپیکسل برای ثبت تصاویر بسیار عریض(Ultra Wide)، یک دوربین 40 مگاپیکسل برای تصاویر عریض (wide) و در نهایت یک دوربین 8 مگاپبکسل تله فوتو (telephoto). دوربین سلفی هم یک دوربین معمولی 24 مگاپیکسل هستش.

از لحاظ فرم فاکتور و طراحی باید بگم هواوی میت 20 پرو از یک ناچ در بالای نمایشگر مثل آیفون XS بهره می بره این در حالیه که پنل جلویی به شدت شبیه گلکسی نوت 9 هستش ! پنل پشتی گوئش هم از جنس شیشه با رنگ های جذاب هستش گرچه کادر و نحوه قرار گیری دورین ها به نظر جالب نمیاد و کاش جای حاشیه مشکی اون قسمت کادر دوربین هم رنگ بدنه بود.

میت 20 پرو از یه باتری 4200 میلی آمپری استفاده می کنه که خیلی راحت میتونه یک روز رو دووم بیاره.همچنین گواهینمامه IP68 داره که به این معنی در برابر آب و گرد و خاک مقاومت داره.

هواوی میت پرو در 5 رنگ ( Emerald Green, Midnight Blue, Twilight, Pink Gold, Black) با 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی با قیمت 1,049 از همین حالا قابل خریداری هستش!

نظر شما راجع به این گوشی جذاب چیه با ما به اشتراک بگذارید!