توی این مطلب تعدادی از بهترین والپیپر های دنیای سینمایی مارول رو برای اندروید و آیفون قرار دادیم که میتونید اون ها رو ببینید و هرکدوم رو که خواستید دانلود کنید.



مارول و بزرگترش دیزنی الا دیگه سلطان گیشه های سینما حساب میشن و خب طبیعیه که طرفدارای زیادی داشته باشن و البته دشمنای زیادی! اصلا از قدیم گفتن اگه دیدی دشمن داری بدون حداقل یجا راه رو درست رفتی. از همه نکات مثبت که بگذریم باید بگیم اون یه راه که مارول درست رفته میتونه زیبایی بصریش باشه.

دنیای کمیک بوک های مارول کاملا متوع و رنگارنگه و موقع ساخت فیلم های دنیای سینمایی مارول به این ویژگی کمیک ها توجه ویژه ای شده و با سنگ تموم گذاشتن توی جلوه های ویژه، به خوبی اون تنوع، رنگارنگی و زیبایی که بزرگی دنیای مارول رو میرسونن، به بیینده داده میشه؛ و همین باعث شده که فیلم های این سری جون بدن برای والپیپر! 

باور نمیکنید؟ در ادامه براتون کلی والپیپر باحال از دنیای سینمایی مارول قرار دادیم که میتونید ببینیدشون و اگه خواستید هم دانلودشون کنید.

برای بزرگ کردن عکس ها میتونید روشون کلیک کنید؛ برای دانلود اگه از دانلود منیجر استفاده میکنید، بعد از بزرگ کردن عکس روش کلیک راست کنید و گزینه Download with IDM بزنید؛ اگر هم دانلود منیجر ندارید کلیک راست کنید و گزینه Save image as رو بزنید.


امیدواریم از والپیپر های دنیای سینمایی مارول که براتون قرار دادیم خوشتون اومده باشه. حتما نظرات و پیشنهادات خوتون رو چه درباره این بخش و چه درباره بخش های دیگه از طریق کامنت ها با ما درمیون بزارید.