تأیید ساخت پارت ششم انیمه ماجراجویی شکفت‌انگیز جوجو: اقیانوس سنگی JoJo’s Bizarre Adventure Part 6: Stone Ocean

درود بر همه دنبال کنندگان مجله اینترنتی وارونه و مخصوصا بخش اخبار انیمه! به تازگی و در بعدازظهر روز یک‌شنبه به وقت ایران، خبری مختص طرفداران سری جوجو Jojo در Joestar Uketsugareru Tamashii منتشر شده و احتمال قوی جیگر طرفداران‌ش رو جلا میاره. خوب بر طبق این خبر، ساخت پارت ششم JoJo Bizarre Adventure تایید شده است. که احتمال قوی در پاییز ۲۰۲۱ یا زمستان ۲۰۲۲ پخش خواهد شد! البته استودیو یا کمیته سازنده انیمه تاکنون تنها ساخت بخش ششم Jojo رو تأیید کردن و چیزی از زمان رسمی پخش نگفتن!

به روز رسانی  » تاریخ انتشار فصل جدید ماجراجویی عجیب جوجو را به همراه تریلر رسمی

خبر ساخت بخش ششم انیمه جوجو Jojo در رویداد Joestar Uketsugareru Tamashii یا Joestar the Inherited Soul اعلام شد. همزمان با اعلام این خبر یک پوستر و یک ویدیو در اینترنت منتشر شد. بعد از اون برادران وارنر ژاپن Warner Bros. Japan یه سایت رسمی رو برای انیمه باز کرد و به طور رسمی ساخت پارت ششم جوجو رو رسمیت بخشید. اما اگه دنبال اطلاعات بیشتر هستید، باید بگم تاکنون اطلاعات دقیق و کاملی منتشر نشده. تنها چیزی هم که فعلا حتمی هست، اینه که Ai Fairouz به عنوان صداپیشه شخصیت اصلی یعنی Jolyne Kuujou نقش‌آفرینی خواهد کرد.


تیزر تأیید انیمه JoJo no Kimyou na Bouken Part 6: Stone Ocean پارت ششم جوجو JoJo


عنوان انگلیسی: JoJo’s Bizarre Adventure Part 6: Stone Ocean
سایت رسمی: https://jojo-portal-anime.com/

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

درسته که از پارت ششم جوجو JoJo اطلاعات دقیقی منتشر نشده. ولی با توجه به تریلر و تصاویری که از اثر منتشر شده، می‌شه گفت که استودیو و انیماتورها احتمال قوی همان دوستان قبلی هستند. اینکه تغییری ایجاد خواهد شد، یا کارگردان و سایر دوستان مشخص شوند هم، در آینده مشخص خواهد شد. فعلآ هم هیچ چیز قطعی برای ارائه نداریم، چه ما و چه سایر سایت‌های خبری و خود اطلاع‌رسان‌های اصلی دنیای انیمه!

داستان JoJo’s Bizarre Adventure Part 6: Stone Ocean پارت ششم انیمه جوجو JoJo

تمام سری جوجو داستان جوتارو و فرزندان و نوادگان‌ش رو در مواجهه با خطری مشترک، روایت می‌کنه. حالا در هر پارت و هر بخش، شخص و زمان و مکانی متفاوت مورد بحث قرار گرفته می‌شه. پارت ششم جوجو هم داستان دختر جوتارو یعنی جولین کووجو رو به تصویر می‌کشه. ایشون بر طبق خلاصه‌ای که Myanimelist ارائه داده، مثل باباش تو یه سلول زندانی بوده، البته نه به خاطر مجرم بودن، بلکه به خاطر جرم ناکرده خودش.

جولین در چنین موقعیتی، عملاً در حال تحمل یه وضعیت سخت هستش. اما خوب، متوجه بیدار شدن یه سری قدرت به خصوص که به نظر از طرف پدرش هستش، می‌شه و با خودش فکر می‌کنه که توانایی در اومدن از این وضعیت سخت رو داره. با این حال متوجه یه موضوع دیگه هم می‌شه و اون اینه که زندانی شدنش جزوی از یه نقشه بزرگ‌تر هست. نقشه‌ای که علاوه بر خانواده‌اش، ابعاد بزرگ‌تری رو در برمی‌گیره. مغز متفکرش هم دقیقاً در زندانی که جولین هست، حضور داره.


مطالب توصیه شده، علاوه بر “تأیید بخش ششم انیمه ماجراجویی شگفت انگیز جوجو JoJo’s Bizarre Adventure”


امیدوارم از خبر تایید فصل ششم انیمه جوجو Jojo خوشتون اومده باشه. اینکه با چه انیمه‌ای هم روبه‌رو بشیم، معلوم نیست. ولی اونطور که شنیدم آرک‌های شش و هفت جوجو از نظر داستانی خیلی خوب هستند. مخصوصا پارت هفت که به گفته یکی از دوستان، قشنگ می‌تونه رتبه یک Myanimelist رو کسب کنه. مانگاش هم فکر کنم جزو سه‌تای اول بوده. حالا فقط یه انیمه خوش‌ساخت تحویل جامعه بدن، همه چی تمومه.

تمامی دوستانی هم که علاقه به همکاری در بخش انیمه، سایر بخش‌های مجله وارونه و یا بحث شیرین تبلیغات دارند. می‌تونند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com با ما تماس‌های لازم را برقرار نمایند. اگر هم خواستید به طریقی از ما حمایت کنید، ساده‌ترین راه کلیک بر روی تبلیغات سایت هست!

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید