پارچه های گلدار و مینیمال امسال در دنیای مد و فشن خود نمایی می کنند و طراحان برتر جهان با بازگشت به دهه ی 80 میلادی در کلکسیون بهار و تابستان به کرات از این پارچه ها استفاده کرده اند.

اما بیشترین توجه آن ها علاوه بر پارچه های راه راه و طرح دار استفاده از پارچه های گلدار است که جزو جدایی ناپذیر مد و فشن بهار و تابستان محسوب می شوند.

پارچه های گلدار

همان طور که می دانیم استفاده از یک رنگ یا تن رنگ های نزدیک به هم در  مد لباس امسال بسیار مطرح است و ما غالبا از رنگ مشکی استفاده می کنیم ولی با آمدن بهار و نزدیک شدن به فصل تابستان وقت آن رسیده که رنگ های تیره را کنار گذاشته و به سمت پارچه های با طرح گل برویم که بسیار در بهار و تابستان 2017 مطرح شده اند و برند های مطرح جهان از آن در طراحی های خود بهره برده اند.


همچنین بخوانید:

4 استایل پیشنهادی با لباس هایی با طرح های گلدار برای آخر هفته

چگونه لباس هایی با طرح های مختلف را با یکدیگر ست کنیم ؟


زمانیکه صحبت از پارچه های طرحدار در میان باشد اولین چیزی که به ذهن می آید دامن و لباس های مجلسی است اما امسال علاوه بر آن ها از پارچه های گلدار در کت و شلوار، شلوار و لباس های سرهمی استفاده شده است گاه پارچه هایی با گل ریز و گاه با پارچه های با گل درشت .

از لباس های کوتاه زرق و برق دار تا پیراهن های شگفت انگیز زنانه ,بلوزهای زیبا و دامن ها همه در بهار و تابستان امسال با پارچه های طرح گل خودنمایی می کنند.

شما نیز می توانید از لباس یا کفش های گلدار در استایل بهار و تابستانتان استفاده کنید ولی توجه داشته باشید که پارچه های گلدار را بر اساس فرم بدنتان انتخاب کنید اگر شما دارای اضافه وزن هستید بهترین گزینه برای شما پارچه هایی با گل ریز است.