آیا می دانستید که انگشتان پا و شخصیت تان با هم ارتباط دارند؟ آیا می دانستید که طول انگشتان پایتان رازهایی را در مورد شخصیت تان افشا می کند؟ در این مطلب به شما می گوییم انگشت های پای تان در مورد شخصیت تان چه می گویند؟

آیا می دانید که می توانید شخصیت خود را با رفلکسولوژی (بازتاب شناسی) آشکار کنید؟ Imre Somogyi، رئیس انجمن Toes Association، توضیح می دهد که چگونه رفلکسولوژی می تواند به شخصیت شناسی کمک کند.


همچنین بخوانید: دلایل تغییر شخصیت و علائم و درمان آن ؛ هرآنچه باید دراین باره بدانید!


1-پاهایی به فرم یونانی

برای اینکه متوجه شوید فرم انگشتان شما یونانی است یا خیر، باید به انگشت دوم پاهایتان نگاه کنید. این انگشت، انگشت اشاره پا نیز نامیده می شود. اگر انگشت اشاره پایتان از انگشت شست تان بلندتر باشد پس فرم پاهایتان یونانی است. از سوی دیگر، انگشتان دیگر شما باید به ترتیب کوتاهتر از قبلی باشند. افرادی که دارای پاهایی به فرم یونانی هستند خلاق، ورزشی و بسیار جذاب هستند. در عین حال، این افراد در مورد ایده های جدید بسیار مشتاق هستند و به اطرافیان خود انرژی مثبت می دهند. برخی حرکات آنها کاملا خودسرانه است. این باعث می شود که آنها بیشتر دچار استرس و در تصمیم های خود دچار اشتباه شوند.

2-پاهایی به فرم مربع

مهمترین ویژگی این پاها این است که انگشتان شست، اشاره و وسط یکسان هستند و 2 انگشت دیگر کوتاه تراند. افراد با این انگشتان پا معمولا دارای شخصیت تحلیلی هستند. قبل از تصمیم گیری، آنها همه چیز را در نظر می گیرند و مزایا و معایب مشکل را محاسبه می کنند. آنها حرکات خودسرانه ندارند. با این حال، آنها  اجازه نمی دهند تا دیگران بر آنها تاثیر بگذارند، زیرا تصمیمات آنها محکم است. این افراد معمولا عملی، قابل اعتماد و با اعتماد به نفس هستند. بنابراین اگر شما یک دوست با فرم انگشتان مربع دارید، می توانید همیشه به او اعتماد کنید.

3-پاهایی به فرم ذرت

در این نوع پا، انگشتان پا به ترتیب کوتاه می شوند. افراد دارای این نوع پا زندگی سالم و شخصی خود را پیش از همه چیز حفظ می کنند. در عین حال، آنها ممکن است خیالاتی، سرکش و بدون فکر باشند، و این ویژگی ها در همه شرایط زندگی  آن ها تاثیر گذار است.


همچنین بخوانید: عکس پروفایل تان درباره شما چه می گوید؟ شناخت شخصیت از عکس پروفایل


4-پاهایی به فرم گرد

اگر پاهای به فرم  گرد دارید، مراقب باشید. افراد دارای این نوع پا مودب و مهربان هستند و در عین حال می ترسند ایده های خود را بیان کنند. از سوی دیگر، افرادی که در گوشه های پا دارای زاویه بیشتری هستند، می دانند که چگونه در صورت لزوم از خود دفاع کنند.

5-پاهای کشیده

انسان هایی که دارای انگشتان نازک و کشیده هستند بسیار قدردان هستند. با توجه به رفلکسولوژی، آنها در معرض شرایطی مانند ترس، اضطراب و استرس هستند.

6-پاهای پهن

سرانجام افرادی که دارای پاهای پهن و کوتاه هستند، مردم دور از ماتریالیسم هستند. با توجه به رفلکسولوژی پا، افرادی که دارای پاهای بزرگ هستند ممکن است دچار بیماری قلبی عروقی یا گردش خون شوند.

دست ها نیز مهم هستند.

انگشتان پا و شخصیت

بعد از پاها، دستان شما نیز چیزهایی درباره شخصیت تان را نشان می دهد. به عنوان مثال، طبق بررسی انجام شده، طول انگشت حلقه شما بستگی به مقدار هورمون های استروژن و هورمون تستوسترون شما در طول دوران جنینی دارد. علاوه بر این در اکثریت مردان انگشت حلقه از انگشت اشاره آن ها بلند تر است. این موضوع در زنان بر عکس است. به طور خلاصه، شما می توانید با نگاه کردن به انگشتان پا و دست افراد به بخشی از شخصیت آن ها پی ببرید. پا و دست های شما در مورد شما چه می گویند؟

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید: