پخش انیمه Boruto از 15 تیر از سر گرفته می شود. آغازی دوباره برای بوروتو و دوستانش!

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان همیشگی مجله اینترنتی وارونه. مخصوصا دنبال کنندگان بخش پرهوادار انیمه. در جلد سی ام مجله هفتگی Shonen Jump امسال اعلام شده است که پخش انیمه Boruto: Naruto Next Generations در پنجم جولای مصادف با یکشنبه 15 تیر از سر گرفته می شود. همچنین قبلا اعلام شده بود که با قسمت 157 این انیمه وارد آرک داستانی جدیدی به نام Kara Begins خواهد شد. این اپیزود برای پخش در 19 جولای / ۱۵ تیر برنامه ریزی شده است.

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

این مجله صداپیشگان جدیدی را نیز برای انیمه بوروتو نسل بعدی ناروتو تایید کرده است. این صداپیشگان شامل Tetsuya Kakihara به عنوان Deepa و Chō در نقش Victor می باشند. Kenjiro Tsuda نیز قبلا برای ایفای نقش شخصیت Jigen معرفی شده است. پخش انیمه Boruto از تاریخ سوم ماه می به دلیل جلوگیری از انتشار ویروس جدید کرونا COVID_19 تاخیر خورده بود. قسمت 155ام این انیمه قرار بوده که در همان تاریخ 3 می پخش شود. اما به جای آن سازندگان تصمیم به پخش مجدد این سری از اول گرفته بودند. جالب است بدانید که این انیمه از ماه ژانویه وارد ارک داستانی Mujina Bandits شده است که تا به امروز ادامه داشته است.


پخش انیمه Boruto

همچنین بعد از خواندن خبر پخش مجدد انیمه بوروتو: ناروتو نسل‌های بعدی Boruto: Naruto Next Generations از مجله اینترنتی وارونه بخوانید:

انیمه سریالی Boruto: Naruto Next Generations از شبکه TV Tokyo از آوریل 2017 شروع به پخش کرده است. زمان هفتگی پخش انیمه بوروتو: ناروتو نسل‌های بعدی هر چهارشنبه راس ساعت 5:30 بعد از ظهر به وقت ژاپن بوده است. اما بعد از آن چندین بار این زمان تغییر کرده است. حال این انیمه هر یکشنبه راس ساعت 5:30 از تلویزیون ژاپن پخش می شود.


Viz Media نیز در حال استریم سری Boruto از شبکه Hulu می باشد. Crunchyroll نیز این انیمه را استریم کرده است. همچنین Viz Media انیمه بوروتو را در دیسک های خانگی عرضه کرده است. انیمه Boruto: Naruto Next Generations اقتباسی از روی مانگایی با همین نام به نویسندگی Ukyō Kodachi و Mikie Ikemoto می باشد. همچنین این مانگا ادامه ای برای سری Naruto به حساب می آید. مانگای Boruto از سال 2016 از مجله هفتگی شونن جام در حال انتشار است. نظر شما درباره انیمه بوروتو Boruto چیست؟ نظرات خود را با مجله اینترنتی وارونه به اشتراک بگذارید. همچنین برای خواندن مقالات سایت در حوضه جدیدترین اخبار، در مجله وارونه اخبار انیمه را دنبال کنید.